Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Door het vlak banken stimuleer je de Pectoralis major spier, waardoor je een horizontale 2-deling krijgt van de borst. Bij het aanspannen zie je dat vooral. Is veelal te zien bij een laag vetpercentage. Bij het schuin banken krijg je een vollere bovenkant, waardoor je inderdaad een groter/hoger decolleté krijgt.
Ben je een buildster dan moet je dus alles trainen wetende hoe de borsten eruit gaan zien. Een van de redenen waarom wedstrijdvrouwen bijna allemaal siliconenborsten hebben. Een andere bijkomstigheid is het risico bij langdurig gebruik van androgene spullen bij vrouwen is dat de schrijf in de borsten verpulverd kan worden. Door een hoger vet% krijg je dus de vorm wel terug, maar bindweefsel etz. is blijvend verdwenen.
Door een hoger vet% krijg je dus de vorm wel terug, maar bindweefsel etz. is blijvend verdwenen.

Nu ben ik dan weer benieuwd hoe het is als die profs een kind krijgen en borstvoeding zouden willen geven. Kan dat dan ook nog of juist niet meer![]()
Ik train sinds kort samen met een vriendin van me. Ze doet voor het eerst mee. Ze heeft een kleine B cup en verder perfect gevormt en heel stevig![]()
Maar nu komt het; sinds kort trainen we dus en de vorm van haar borsten is veranderd. Onder haar sleutelbeen is de borstspier nu opgezet, dan komt er een soort groef (iets overdreven) en dan haar borst welke minder rond is geworden. Lijkt wel of het vetpercentage daar is afgenomen en daardoor zijn ze niet meer zo rond en stevig als ze waren.
Maar ondanks dat, zit ze nu in een hoger percentage vet dan vorig jaar en vorig jaar had ze met een lager vetpercentage beter gevormde borsten dan nu. Ze woog afgelopen zomer door stres e.d. zo'n 57 kilo en nu zit ze op 65 kilo. Maar dus toch minder stevige borsten. Is hier een verklaring voor?