- Waardering
- 396
brutal bump weer, maar;
Binnen en buitenkant trainen kan niet.
Incline alleen voor louter boventkant en decline voor onder? wrong; je accentueert er de boven of onderkant mee maar je traint gewoon de hele chest.
daarnaast de meeste die denken dat ze goed pressen heb wel degelijk slechte vorm als je het teveel in je schouders/tris voelt.
probeer de schouderbladen tegen elkaar te pinchen en deze in het bankje te drukken, en whoppa een heel stuk minder schouder belasting.
Binnen en buitenkant trainen kan niet.
Incline alleen voor louter boventkant en decline voor onder? wrong; je accentueert er de boven of onderkant mee maar je traint gewoon de hele chest.
daarnaast de meeste die denken dat ze goed pressen heb wel degelijk slechte vorm als je het teveel in je schouders/tris voelt.
probeer de schouderbladen tegen elkaar te pinchen en deze in het bankje te drukken, en whoppa een heel stuk minder schouder belasting.

dus ik denk ik probeer 30 kilo toen voelde ik weer vol me triceps daarna toch maar weer 25 en toen voelde ik weer me triceps alleen, heb morgen een update en fitness instructeur gaat me helpen met me borst spieren thanks voor alle tips heb ook als tip mee gekregen om de stang in het midden vast te pakken dichterbij je borst zodat je je binnekant van de borstspier train wat ik ook nog raar vind (past misschien niet helemaal bij deze topic) maar ik heb een vet percentage van rond de 13% niet heel hoog niet heel laag maar als ik in de spiegel kijk zie ik toch duidelijk dat ik wat meer vet rond me borst en buik heb zitten als op me benen als ik meer spieren krijg zal je dit dan minder gaan zien?