XXL Nutrition

Bosco's come back

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
Ik heb altijd het idee dat met wijde chins je gewrichten onnatuurlijk bewegen (in de knel komen)

De pull Bar is iets gebogen in dat maakt veel goed...je hebt dan een betere grip dan wanneer de stang alleen horizontaal is...denk ik

• Like
Waarderingen: Inb4
Ondanks in mn zeeeer langzame cut maak ik wel progressie
Wellicht door een betere slaapkwaliteit :)
dat gaat ook mijn toekomst worden wat cutten betreft, zeer langzaam, of tijdens de bulk af en toe minicuts
mijn laatste cut is mij zeer slecht bevallen

• #1.243
lekker maandag training hoor, goeie chins, lekker voor de bicaps ook.

Chinnen en Pullups gaan goed wellicht ook door de hoge frequentie 2x chinnen en 1x pullups/wk
Na de operatie wil ook soort gelijk programma gaan opzetten voor bench
hogere frequentie met minder intensiteit bv 60% 1 RM en dan in 3mnd opbouwen
dan kan ik rustig herstellen met mn enkel ......zoiets

• #1.245
dat gaat ook mijn toekomst worden wat cutten betreft, zeer langzaam, of tijdens de bulk af en toe minicuts
mijn laatste cut is mij zeer slecht bevallen

Ik ga op -1kg/mnd en dat gaat me toch goed af...wel honger maar ja dat hoort er nou eenmaal bij
Ik heb ook makkelijk praten...zit de gehele dag thuis
Als je druk bent met werk is toch een ander leven nietwaar?

Waarom Droop je hebt toch prima stats ?
stats in de zin van gewicht en vp wel, maar mijn krachtstats zijn op het moment om te janken, daar heb ik wel voor gekozen om het een beetje rustig aan te doen, maar voor ik mijn laatste cut begon had ik toch wel weer leuk kracht opgebouwd, dit is tijdens die cut echt helemaal door het putje gegaan, kreeg ook nog last van allerlei pijntjes en blessures tijdens het cutten, ga ik dus niet meer doen.

stats in de zin van gewicht en vp wel, maar mijn krachtstats zijn op het moment om te janken, daar heb ik wel voor gekozen om het een beetje rustig aan te doen, maar voor ik mijn laatste cut begon had ik toch wel weer leuk kracht opgebouwd, dit is tijdens die cut echt helemaal door het putje gegaan, kreeg ook nog last van allerlei pijntjes en blessures tijdens het cutten, ga ik dus niet meer doen.

Aaah so, okay logisch dan ja

Als je druk bent met werk is toch een ander leven nietwaar?
in de herfst en de winter is alles goed te doen, trainen, voeding , rust enzo
in de zomer is het soms erg moeilijk, hele lange dagen, en ik let dan ook totaal niet op mijn voeding, dat breekt je soms zo op tijdens trainen, ook je motivatie gaat er dan echt helemaal aan

• #1.249

Met 12% kan je toch weer 'rustig' gaan bouwen...wel rustig Droop!!

• #1.250
in de herfst en de winter is alles goed te doen, trainen, voeding , rust enzo
in de zomer is het soms erg moeilijk, hele lange dagen, en ik let dan ook totaal niet op mijn voeding, dat breekt je soms zo op tijdens trainen, ook je motivatie gaat er dan echt helemaal aan

Dat zijn toch wel hele belangrijke aspecten...voeding is je brandstof
Zeker ook bij extra lange dagen...
Zitten daar dan nog verbeterpunten om het anders / beter te doen?
Je kan niet 4-5 uur zonder voeding

Ben je nu helemaal naar thuis gym overgestapt, of soms toch nog bij fysio?

ow, kom ik even op terug want met wijde chins pak je de bicaps helemaal niet zo, je pakt dan veel meer rug
dat in de knel komen heeft vaak te maken met onvoldoende beweeglijkheid van je schouders en schouderbladen
percies... schouderbladen goed naar achter trekken en met de lats werken
Waarom Droop je hebt toch prima stats ?
ja, 12% is toch prima?

• Like
Wat is cutten. Nooit begrepen hoor. Je training en voeding zo op elkaar afstemmen dat je vet% omlaag gaat heeft m.i. niets met cutten te maken.
Sterker nog het kan zelfs zijn dat je je voeding moet uppen.
Wil je echter in korten tijd een bepaald vet% behalen, bv zoals ik doe als het gaat om een wedstrijd, dan moet je lager in je innamen komen.
Maar dat is hier bij DBB meestal niet het geval.

• #1.255
Ik heb inderdaad mijn eetpatroon gewijzigd en de vetjes smelten wel aardig weg

Nog n kilo of 2 dan vind ik het wel genoeg (12-15%) Das een mooi wintervachtje

Kijkt mij ook maar ja @droopyy wil weer het onderste uit de kan hé

Zal de leeftijd wel zijn :p
het is niet dat ik op dit moment wil zakken in vp hoor:)
in tegendeel zelfs, om weer een beetje krachtgains te maken wil ik weer naar de 85 kg, maar daar wil ik dan wel blijven, ga niet meer door tot 90-92 kg om dan weer behoorlijk lang te moeten afvallen.
wat betreft de leeftijd, 82kg@12% zijn misschien leuke stats, maar het ziet er op mijn leeftijd toch echt uit als 'do you even lift?'

• Like
het is niet dat ik op dit moment wil zakken in vp hoor:)
in tegendeel zelfs, om weer een beetje krachtgains te maken wil ik weer naar de 85 kg, maar daar wil ik dan wel blijven, ga niet meer door tot 90-92 kg om dan weer behoorlijk lang te moeten afvallen.
wat betreft de leeftijd, 82kg@12% zijn misschien leuke stats, maar het ziet er op mijn leeftijd toch echt uit als 'do you even lift?'
Ja, ik denk dat zo rond de 15% prima is, dan vul je je kleding aardig op zonder gelijk een pens te hebben.

• #1.259
Zorg dat je dr top uitziet met een goede conditie / gezondheid

Ik had vorige wk bloed laten prikken en mn test was 12.9 en das heel netjes voor deze DINO
(minimum is 11 en 13 is gewoon goed)
(pubers zitten rond de 15 en trt rond 8-10)

Blijf zwaar tillen is wel bevordelijk voor je test

Zorg dat je dr top uitziet met een goede conditie / gezondheid

Ik had vorige wk bloed laten prikken en mn test was 12.9 en das heel netjes voor deze DINO
(minimum is 11 en 13 is gewoon goed)
(pubers zitten rond de 15 en trt rond 8-10)

Blijf zwaar tillen is wel bevordelijk voor je test

Zo, dat zijn mooie cijfers bro :thumbs:

Terug
Naar boven