AndroidHealthClinic

Bosco's come back

Bezoekers in dit topic

Zou mooi zijn als het deze keer wel lukt .....
Kan je al een goeie tegendruk op de grond geven met je pootje, of zit daar nog het probleem voor een PR?
 
ja dat wordt straks wel een uitdaging idd bij de 3tjes en 2jes en maxen
Kan me voorstellen ja. Want als een dooie vis op een bankje liggen is op een bepaald moment niet meer voldoende :p
 
:help: nou nog een sterke spotter vinden....of moet ik het allemaal zelf doen :p
Zelfs met een slappe spotter lukt dat je. Het is vaak alleen maar even een vingertje onder de bar om net dat laatste stukje te helpen.
Als een spotter het anders doet... als zijnde grijpt bar en legt hem terug voordat het nodig is.. :mad: ... dan heb je er niets aan. Dus beter een niet té sterke spotter nemen. :p
 
Kan me voorstellen ja. Want als een dooie vis op een bankje liggen is op een bepaald moment niet meer voldoende

legdrive maakt best wel een verschil......ik lig idd wel behoorlijk strak op mn bench
Als alternatief ga ik ook met Slingshot (SS) en andere variaties die een goede carry over hebben
CGBP, Floor Press, Pin Press, Lock outs, paused, spoto en negatives en Incline...genoeg variatie dus en dat maakt het allemaal heeeel leuk!! ;)

Zelfs met een slappe spotter lukt dat je. Het is vaak alleen maar even een vingertje onder de bar om net dat laatste stukje te helpen.
Als een spotter het anders doet... als zijnde grijpt bar en legt hem terug voordat het nodig is.. :mad: ... dan heb je er niets aan. Dus beter een niet té sterke spotter nemen. :p

Wel fijn als je een spotter hebt met uitlichten...dat maakt al veel goed

nee bos, je moet het zelf doen :D, neem aan dat je in je cage bankt, dus er kan niks gebeuren

Er kan idd niks gebeuren...maar das ook niet de bedoeling...AKTIE!! :p
Ik voel me wel veilig hoor in die cage ;)
 
legdrive maakt best wel een verschil......ik lig idd wel behoorlijk strak op mn bench
Als alternatief ga ik ook met Slingshot (SS) en andere variaties die een goede carry over hebben
CGBP, Floor Press, Pin Press, Lock outs, paused, spoto en negatives en Incline...genoeg variatie dus en dat maakt het allemaal heeeel leuk!! ;)
kijk.... zo kan je een nadeel in een voordeel ombuigen :thumb:
 
Gaintrain! Elke keer als ik hier kijk is de bench weer hoger :)
 
Crosstrainer 10min 115-120 hbm
-------------------------------------------
Medium / Barbell Speed

BP Wide Grip

20 x 20
10 x 40
5 x 60
2 x 70
2 x 70
2 x 70
2 x 70
2 x 70
2 x 70
2 x 70
2 x 70
2 x 70
2 x 70
2 x 70
2 x 70
elke set 30 sec rust

WU met Bands Geel Puldown

Chin Ups Wide Grip
10 x BW

Dislocations
25 x

YTWL
10 x
10 x
10 x
10 x

Goodmornings
8 x 15

Hanging Knee Raises
16 x
 
Laatst bewerkt:
Crosstrainer 10min 115-120 hbm
-------------------------------------------

BP Wide Grip

20 x 20
10 x 40
8 x 55
5 x 70
4 x 85
4 x 85
4 x 85
4 x 85
3 x 85
8 x 70

Dislocations
25 x

WU met Bands Geel Puldown

Pull Ups Wide Grip
10 x BW

Glutes Bridge Small Stance
15 x

Goodmornings
8 x 15

Hanging Knee Raises
16 x
 
Lekker getraind. :)
Volgende train laatste setje ook 4x85kg ?
Dan daarna 5x85kg of ga je voor 87,5kg?
 
Rustig doorgaan en heel blijven he. ;)
 
als je je bench uit moet drukken in RPE, wat zou dan het cijfer zijn?
 
Back
Naar boven