MuscleMeat

Breaking News:Troepen opbouw voor aanval op Iran

We hebben niet meer de dreiging zoals de koude oorlog, als er toen iets gebeurd was hadden jij en ik idd nu niet meer achter onze pc gezeten. Echter landen als irak en n-k zullen niet in staat zijn even intercontinentale raketten af te vuren op jan en alleman. De kans dat de 'pl**ris' uitbreekt acht ik dan ook niet groot.

We hebben niet meer de dreiging zoals de koude oorlog, als er toen iets gebeurd was hadden jij en ik idd nu niet meer achter onze pc gezeten. Echter landen als irak en n-k zullen niet in staat zijn even intercontinentale raketten af te vuren op jan en alleman. De kans dat de 'pl**ris' uitbreekt acht ik dan ook niet groot.

Het gaat over een groot conflict en wie zal welke kant kiezen . Zo moet je het bekijken . WO3 is volgens mij iets dat zeker nog kan gebeuren .

Ook al word het niet hier uitgevochten, dan nog , denk je dat een atoomoorlogje in noord afrika en west azie geen concrete negatieve gevolgen gaat hebben op ons in het westen .

Om maar niet te spreken over al die klojo's die hier bij ons met plannen lopen . De dreiging is misschien niet groter , maar de blik en wetenschap van wie , wat en waar is velen malen kleiner geworden .

Inderdaad, maar dat wil niet zeggen dat er niet miljoenen mensen om kunnen komen.

Israel is trouwens niet van plan Iran om te vormen tot grote parkeerplaats maar alleen om de nucleaire installaties uit te schakelen. Dit gebeurt dan misschien wel met nucleaire ladingen, omdat conventionele springladingen wellicht niet door de dikke laag beton heen komen.

Inderdaad, maar dat wil niet zeggen dat er niet miljoenen mensen om kunnen komen.

Israel is trouwens niet van plan Iran om te vormen tot grote parkeerplaats maar alleen om de nucleaire installaties uit te schakelen. Dit gebeurt dan misschien wel met nucleaire ladingen, omdat conventionele springladingen wellicht niet door de dikke laag beton heen komen.

Hetgeen ik begrepen had was dat ze met conventionele wapens (die graafbommen) een gat willen maken in die beton en dan door die kleine opening een atoomwapen te schieten .
Zowizo zal er fall out zijn , onschuldige doden en een mooie extra reden voor de islam wereld om weer een tandje bij te zetten in anti westerse plannen .

En als we dood zijn,
groeit er gras op onzen buik,
gras op onzen buik...

Hetgeen ik begrepen had was dat ze met conventionele wapens (die graafbommen) een gat willen maken in die beton en dan door die kleine opening een atoomwapen te schieten .
Zowizo zal er fall out zijn , onschuldige doden en een mooie extra reden voor de islam wereld om weer een tandje bij te zetten in anti westerse plannen .

Soms zul je zaken moeten afwegen, als je iran de vrije hand geeft kun je er donder op zeggen dat ze bewust miljoenen onschuldige israeli's de dood in zullen jagen, zo snel ze de kans krijgen.

Ja dat is de uiteindelijke situatie waar we naartoe groeien . De logica van de natuur , de wet van de sterkste .
Ik ben ervan overtuigt dat er uiteindelijk wel een echte oorlog van komt , grootschalig . De spanningen lopen al lang genoeg op nu , time for action .

Er zitten wat ING-ers vol in de puts dus en nog wat andere derivaten die gericht op een neergaande markt. Wat doorzichtig weer, banken hebben bijna nooit iets goed. Een aap voorspelt nog beter.

Kon het niet beter verwoorden :D
Als Iran echt zo roekeloos was dan hadden ze "Israel allang van de kaart geveegd", want die kracht is er echt wel, maar KDÉNK (!! :rolleyes: ) dat ze aan de gevolgen denken en het (nog?) niet doen.

Terug
Naar boven