MuscleMeat

breezahs steeds jonger sigh

Tsja, tietuh.

We moeten het van de positieve kant bekijken jongens! Wij, gewilde jongens, hebben er niet veel aan.

Maar die trieste nozems kunnen haar plaat naar hun mobiel downlaaien en hopsakee, iedereen gelooft dat zij hun meissie is. Want ze hebben immers een ook een foto van haar mét opa en oma! Zijn die ouwe rukkers ook weer uit de brand geholpen!

Ik vind het wel geil :)

Tja in sommige landen mogen de meisjes op 9 jaar al trouwen/coïtus hebben heb ik horen zeggen. Binnen 100 jaar is 13-14 doodnormaal. Niet dat ik het goedkeur, het moest mijn dochter zijn! :mad:

hoe voed je je kind op? met de zweep die handel!

hmm, ik ook :D

Volgens mij is dat Thailand , Filipijnen .....owneej daar doen ze het gewoon voor geld maar het is toch verbodenmaar geen haan die er naar kraaid :D

Ontopic: ik vind er niks geils aan , aan dat hele kind niet.

@Tyl: 13-14 is over een paar jaar al normaal. Het zusje van mijn vriendin was ook 14 . (hoertje :mad:) en ze is niet de enige uit haar klas, heb ik me laten vertellen.

pascalletjuhh zei:
:finger: moest je nou weer meedoen aan die groepsverkrachtingen?

:D

tja....ze is wel maar 14 maarja...ze wou zo graag en wie ben ik dan om niet aan die behoefte te voldoen?? :D

Stel dat ik het NIET gedaan had, dan had ik dat arme kind voor de rest van haar leven kunnen schaden. :(

BTW: ze is serieus wel lekker (lijkt op haar zus ;) ), ziet er ouder uit, dikke titties.....you get my drift ;)

Jammer genoeg is ze nog lelijk ook.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Och voor een keertje... ;)

Tis wel jammer dat ik nu 18 ben, een jaar geleden kon ik dat nog legaal doen :D

dr schoenen zijn wel een beetje te groot he:)..hmz waar ik al wel niet op let:S :D

LOL!

Ik ga een profiel maken! :D

Kijken hoeveel mensen mij toevoegen! :p

TylW zei:
Tja in sommige landen mogen de meisjes op 9 jaar al trouwen/coïtus hebben heb ik horen zeggen. Binnen 100 jaar is 13-14 doodnormaal. Niet dat ik het goedkeur, het moest mijn dochter zijn! :mad:

De profeet Mohammed doete met een 9 jarige meisje alszijnde 45 plusser. :rolleyes:

Godver, nog nix. Arrogante sl*tten. :mad:

En nu kan ik ook niet meer m'n profiel terugvinden op die bagger roze site... :cry:

/edit:
aha, hiero:
[Link niet meer beschikbaar]

(eenmansthread?)

MrJ zei:
Godver, nog nix. Arrogante sl*tten. :mad:

En nu kan ik ook niet meer m'n profiel terugvinden op die bagger roze site... :cry:

/edit:
aha, hiero:
[Link niet meer beschikbaar]

(eenmansthread?)
:roflol: je commentaar bij die foto :roflol: Hou een beetje veel vocht vast hiero... :roflol:

Terug
Naar boven