Fitness Seller

breezahs steeds jonger sigh

[Link niet meer beschikbaar]

Heb tien Kudos aan je gegeven MrJ ;) Kom op heren lets roll, we gaan voor de top 10 !!

Barman, eh extreme_body doet ook mee zie ik: [Link niet meer beschikbaar]

Top! :thumb:

Favoriete geurtje Zweet na de coïtus

About me
Op zoek naar Kudos, maar niet van die Breezahpraters. Is het nou zo moeilijk om normaal te typen. Krijg hoofdpijn van die BrEeZaHtAal.

:roflol:

als je R&B invult als favo muziek invult en je kop zwart fotofopt dan scoor je gegarandeerd :D

:D !

En ze hebben een forum!

Nieuw spelletje dus! (want tegen het kuddobombardement van de Breezahsletjes naar hun Dushi's kunnen we helaas niet op):

Wie heeft er het snelste een IP ban!

(Daarna leg ik jullie het principe van anonieme proxy's uit! :thumb: )

gewoon wat nazi troep verspreiden tussen die allochtone BrEeZaH's en een Lonsdale avatar nemen, is het zo gebeurd denk ik :D

Ze hebben niet eens een sport subforum.

(En hoe krijg je een avatar op 't forum?)

[Link niet meer beschikbaar] --> schaam :o

geen idee, ik wil niet gezien worden op zo'n site/forum

[Link niet meer beschikbaar]

WAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA :D

Je matcht 1% met Ericr volgens onze Lovemeter

K*t. :(

/edit:
[Link niet meer beschikbaar] :)

Zal 't m'n vriendin zo ff melden. :)

Geestelijk gehandicapte cavia MrJ? Tijd om dat dier te bakken, beetje extra eiwitten kunnen nooit kwaad...

Lol deze gast dan: [Link niet meer beschikbaar] , volgens mij heeft hij altijd jeuk op zijn kin ofzo... en owja!!! wel PROBEREN je bicep te spannen als je dat doet natuurlijk!

SR1985 zei:
Geestelijk gehandicapte cavia MrJ? Tijd om dat dier te bakken, beetje extra eiwitten kunnen nooit kwaad...

En jij mag proeven ok ?? Want MrJ zen kookkunsten laten de wensen over ....

Hoe ik dit weet?? Wel hij nodigde me uit voor een etentje en lag 3 dagen in het ziekenhuis meer moet ik niet zeggen zeker ...

Heb ook ff over je cavia gepost MrJ :) Morgen weer verder Kudos uitdelen.

Terug
Naar boven