AndroidHealthClinic

breezahs steeds jonger sigh

Hahahah mrJ je zat gewoon met smart te wachten op dit topic, als excuus een profiel maken. :D

:roflol:

MrJ zei:
Godver, nog nix. Arrogante sl*tten. :mad:

En nu kan ik ook niet meer m'n profiel terugvinden op die bagger roze site... :cry:

/edit:
aha, hiero:
[Link niet meer beschikbaar]

(eenmansthread?)

Kansloos :laugh: Wel een coole pic trouwens, maar die Breezah sletjes schrikken te veel van zoveel brute kracht.

Ik voel me idd eigenlijk nu best wel kansloos ja...

Zeker nu er na toch een dik kwartier niemand er bij is gekomen op MSN. Zit ik hier verdomme voor niets in m'n roze string en glimmend van de olie achter m'n cam. :mad:

Misschien helpt het als ik op profiel neerzet dat ik ook een buttplug voor bij de cam heb? ???

Aaah ik heb je nieuwe chick al gevonden mrJ.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Veel chatplezier. :D

MrJ zei:
Ik voel me idd eigenlijk nu best wel kansloos ja...

Zeker nu er na toch een dik kwartier niemand er bij is gekomen op MSN. Zit ik hier verdomme voor niets in m'n roze string en glimmend van de olie achter m'n cam. :mad:

Misschien helpt het als ik op profiel neerzet dat ik ook een buttplug voor bij de cam heb? ???
Kijk nou maar uit straks krijg je zo'n borderliner als Mien Dobbelsteen van Fok achter je aan ;)

Eum bro, geen close-up van je ogen of navel trouwens? En geen foto's van je piercings? Zo zal je natuurlijk nooit succesvol worden hé :P

"iKke beN Wai LuN, 18 jaArTjEs younG...[Abeelding niet meer beschikbaar] AL hEel muN LEVeN tE viNdE iN RoTteRdaM[Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar] niCe CitY To liVe iN[Abeelding niet meer beschikbaar] eNNe.. iK BeN eEn >>> ChiNeES <<< wo0oOoOo0wWhHH[Abeelding niet meer beschikbaar] jAah mEnSen... DuS kOM aLsjEbliEft niEt iNdiSch pRaTuHh teGen miJ WaNT iK BeGrijP eR GeEn f*** vaN..[Abeelding niet meer beschikbaar] iK WeRk BiJ De V&D zoAlS jE heT kaN LEzE hiErboVe.. duS AlS jE toCh DaAr BeNT kAn jE nEt SjOoW GoeD ff LanGskoMeN eN hALLo zeGgEN[Abeelding niet meer beschikbaar].. eNnE...tjAaH wAT kAn iK noG mEer zeGgeN[Abeelding niet meer beschikbaar] iK gA oOk SoMs uiT.. jajAAH, deZe jonGe hEeFt oOk eEn LEveN![Abeelding niet meer beschikbaar] iK BeN DaN mEeStaL tE vinDen iN HollYwoOD MuSiC HaLL[Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar]
iK ZiT nOG oP dE miDdELbArE sChoOL..[Abeelding niet meer beschikbaar] DoE nu VWO 6 mEnsEn [Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar]. JaJaajaajAaJaAH dEzE jOnGe hiEr iZ oOk noG eEnS SliM hahaA.. nEe joH juSt yOkE, SjoOw sliM BeN iK noU oOk WeEr niEt...[Abeelding niet meer beschikbaar]
thAt'S iT mEnSe... BiJna heEL mijN LeVeNSverHaAL hIEr oPGESchreVen[Abeelding niet meer beschikbaar] iS WeL GenoEG GeWeESt VinD iK...
[Abeelding niet meer beschikbaar]"

Je hebt altijd nog kanslozer MrJ ;) Ook al staat die gast wel in de top5 daar.

gadverredamme, zo'n wijf uit me klas staat er ook op :(

en mijn zusje heeft er ook een account geloof ik bah

Ericr zei:
Kijk nou maar uit straks krijg je zo'n borderliner als Mien Dobbelsteen van Fok achter je aan ;)

Damn, heb je haar laatste topic gelezen? Die werd echt bruut afgebrand zeg!

http://forum.fok.nl/topic/561023 :D

SR1985 zei:
Eum bro, geen close-up van je ogen of navel trouwens? En geen foto's van je piercings? Zo zal je natuurlijk nooit succesvol worden hé :P

Zal eraan werken bro!

Tnx voor de tips! :thumb: (Ervaring mee kennelijk?)

Ericr zei:

"iKke beN Wai LuN, 18 jaArTjEs younG...[Abeelding niet meer beschikbaar] AL hEel muN LEVeN tE viNdE iN RoTteRdaM[Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar] niCe CitY To liVe iN[Abeelding niet meer beschikbaar] eNNe.. iK BeN eEn >>> ChiNeES <<< wo0oOoOo0wWhHH[Abeelding niet meer beschikbaar] jAah mEnSen... DuS kOM aLsjEbliEft niEt iNdiSch pRaTuHh teGen miJ WaNT iK BeGrijP eR GeEn f*** vaN..[Abeelding niet meer beschikbaar] iK WeRk BiJ De V&D zoAlS jE heT kaN LEzE hiErboVe.. duS AlS jE toCh DaAr BeNT kAn jE nEt SjOoW GoeD ff LanGskoMeN eN hALLo zeGgEN[Abeelding niet meer beschikbaar].. eNnE...tjAaH wAT kAn iK noG mEer zeGgeN[Abeelding niet meer beschikbaar] iK gA oOk SoMs uiT.. jajAAH, deZe jonGe hEeFt oOk eEn LEveN![Abeelding niet meer beschikbaar] iK BeN DaN mEeStaL tE vinDen iN HollYwoOD MuSiC HaLL[Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar]
iK ZiT nOG oP dE miDdELbArE sChoOL..[Abeelding niet meer beschikbaar] DoE nu VWO 6 mEnsEn [Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar]. JaJaajaajAaJaAH dEzE jOnGe hiEr iZ oOk noG eEnS SliM hahaA.. nEe joH juSt yOkE, SjoOw sliM BeN iK noU oOk WeEr niEt...[Abeelding niet meer beschikbaar]
thAt'S iT mEnSe... BiJna heEL mijN LeVeNSverHaAL hIEr oPGESchreVen[Abeelding niet meer beschikbaar] iS WeL GenoEG GeWeESt VinD iK...

:eek:

Dan mag ik toch wel met stip op 1 binnen komen met 100.000 bonus k*tjes, eh kuddo's!

Ericr zei:

18? 18 ??? Wtf loop toch onder een trein man! :mad: Wat een aansteller...

Scaleo zei:
gadverredamme, zo'n wijf uit me klas staat er ook op :(

en mijn zusje heeft er ook een account geloof ik bah

Hoe oud is je zusje en heb je behoefte aan mij als zwager?

Woei!

Heb mezelf zojuist 10 kuddo's gegeven!

Kudos
10

Plek
11113

Damn, ik roeleer zwaar! Zwaar de kuddomaster!

KuzZZZZzzz!!!1!!!1

Ik maak ook nog wel een profiel, krijg je nog wat Kudos ;)

Je kan toch 100 kuddo's voor 10 karmapunten inruilen of niet T?

Het woord Kudos betekend iets van faam, befaamdheid, reputatie, roem.
Degene die in de top 15 staan hebben dan ook de meeste 'faam'

Kudos kan je verdienen door online te zijn.
Je krijgt er 5 per minuut dat je Sugababes.nl bezoekt. Nadat je deze Kudos verdiend hebt kun je ze als 'stemmen' uit gaan reiken aan profielen. Dit kan je doen op de manier waarop je het gewend bent.

Als je Gold Member bent komt er op je profiel ook nog eens te staan wat de laatste 10 mensen aan je gedoneerd hebben!!

Het voordeel van dit systeem is dat mensen je niet omlaag kunnen stemmen. Als iemand een 1 stemt betekent dat dus dat hij 1 van zijn/haar Kudos aan jou geeft! Nog een voordeel is dat je zo een veel eerlijkere Top 50 krijgt en dat je niet eerst 25 stemmen meer nodig zal hebben om in de Top-lijsten terecht te komen.

Degene met de meeste Kudos die door anderen aan hem/haar gedoneerd zijn komt op nr 1.

Let er wel op dat je je Kudos niet ouder laat worden dan een week, iedere Kudos die je na een week nog niet hebt uitgegeven zal door ons worden ingetrokken. Als je Kudos uitgeeft zorgen wij er voor dat je altijd je oudste Kudos als eerste weggeeft.

:thumb:

Laatst bewerkt:

site van me zusje :D

Zo een trollaccount gemaakt om MrJ Kudos te geven ;)

Terug
Naar boven