AndroidHealthClinic

Broeken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb dan ook een broek van Cotton-district en dat zit dan zo met 72cm benen (grootste maat)

Bekijk bijlage 504056

Een legging is geen broek.

Waar kopen jullie trouwens korte broeken? Die vind ik veel lastiger te vinden dan normale broeken. Zeker met die trend dat ze onderaan nog eens extra dun worden gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
En jij draagt erbij aan, door het aandacht te blijven geven.

Niet afspreken = geen interesse. Geen rocket science. Nummer verwijderen en je aandacht geven aan iemand die wel interesse heeft.
Zoveel aandacht krijgt ze van mij niet hoor :p Als ze aandacht wil moet ze maar wat bootypics op dbb gooien, krijgt ze genoeg aandacht.

Rotzakske, zo hard uit de context getrokken ook :roflol:
Context? Welke context? Jij mag ook screens posten hoor
 
Voor meer lifestyle advies kan u altijd persoonlijk contact met mij opnemen voor een zacht prijsje.
Ja graag. Kan je mij leren hoe je een echte gay simp kan zijn? Heerlijk hoe je natty mark altijd loopt te paaien. En leer me ook nog even hoe ik geen enkel bericht van hem kan missen zodat ik alles kan liken
 
Deze broeken zijn zo verschrikkelijk gay, alsof je rechtstreeks uit de bakkerskeuken komt.
Probleem is dat het zo vreselijk vaak verkeerd gedragen wordt, of slecht gecombineerd. Dan krijg je die bakkerslook inderdaad :haha:

Cotton-district verder wel echt top met dat soort broeken
 
Probleem is dat het zo vreselijk vaak verkeerd gedragen wordt, of slecht gecombineerd. Dan krijg je die bakkerslook inderdaad :haha:

Cotton-district verder wel echt top met dat soort broeken
Ik ben benieuwd naar voorbeelden van goede combinaties.
 
Ik draag eigenlijk al jaren de Garcia tapered fit van Jeans Centre.
Moet zeggen dat het een dure hobby is met €70 per broek en slijt er denk ik 6-8 per jaar helaas.

Moet ze wel op de heup 2 maten te groot kopen maar anders is er helemaal niks.
 
Cipo & Baxx verkrijgbaar in verschillende modellen!
 
En de kwaliteit is ook gewoon goed, gaan lang mee. Bij mij tenminste

Ook mee eens. Alleen vallen sommige model net weer even wat anders.

laatst wel een broek gescheurd, maar dat houd je als de stof dun en stretch is.
 
Hoe lang gaan bij jullie de broeken mee tot ze tussen je benen uitgesleten zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven