AndroidHealthClinic

Broeken

  • Topic starter Robin
  • Startdatum
  • Reacties 149
  • Weergaven 11K
  • Volgers 36

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaar het spreekwoord: praatjes vullen geen gaatjes
 
@Potentie Welke wijven zijn ook weer Belgisch van dit forum?


Ja maar aan die accent ga je niks meer kunnen doen. Klinkt gewoon voor geen meter.

Dames*

Wat een taalgebruik zeg.
Je moeder had je beter doorgeslikt of anaal ontvangen.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ergste type vrouwen zijn dat.
Dat veel vrouwen zo zijn is een gegeven.

Ik neem het die simps wel kwalijk die tevreden blijven met een paar kruimels en totaal geen eigenwaarde hebben.

ja, kathlinoo
En jij draagt erbij aan, door het aandacht te blijven geven.

Niet afspreken = geen interesse. Geen rocket science. Nummer verwijderen en je aandacht geven aan iemand die wel interesse heeft.

Dames*

Wat een taalgebruik zeg.
Je moeder had je beter doorgeslikt of anaal ontvangen.
Ik had je moeder gisteren nog anaal geven en je vader het laten doorslikken.
 
Robin Lee Cooper is ook best ok.
Jack en Jones hangt af van welke ontwerper. Die werken met meerdere maar die reeks van vroeger met die ''koperen'' uitziende knoppen zitten best leuk.
 
maar wel nog als eerste sturen? wat moet ik ermee doen?

Het is een veelvoorkomend fenomeen dat sommige vrouwen het flatterend vinden om vriendschappelijke niet seksuele aandacht op een virtuele manier te ontvangen.
Dit vult tijdelijk de leegte in hun laag zelfbeeld.
Het is een vorm van validatie.
Dating apps en andere digitale platformen zitten er vol van.
Sinds de pandemie is dit enkel toegenomen.

(Niet dat ik hiervan forum gebruikers van beschuldig.)

Zoals paaseitjes al adviseerde:

"Nummer verwijderen en je aandacht geven aan iemand die wel interesse heeft."
 
Laatst bewerkt:
Die durven toch niks in te spreken. Of wel? Kathlinoo Bubs
Wat wil je weten loverboy?

Om ook even on;topic te gaan: mijn vriend draagt de laatste jaren ook PME, niet skinny maar ook geen baggy model. Sluit gewoon mooi aan zonder mijn speelgoed te vermassacreren. Zou eens moeten kijken welk model het precies is. Ze zijn inderdaad niet goedkoop, maar wel duurzaam. Ook niet onbelangrijk, toch?
 
Hier fan van PME , zowel de stretch als de normale varianten zijn erg prettig

Skinny jeans voor mannen ? ik kan er niet aan wennen

Als je dikke benen hebt en geen maat 38 of 40 wil dragen, zitten veel broeken als een skinny. Stretch is daarom wel handig.
 
Wat wil je weten loverboy?

Om ook even on;topic te gaan: mijn vriend draagt de laatste jaren ook PME, niet skinny maar ook geen baggy model. Sluit gewoon mooi aan zonder mijn speelgoed te vermassacreren. Zou eens moeten kijken welk model het precies is. Ze zijn inderdaad niet goedkoop, maar wel duurzaam. Ook niet onbelangrijk, toch?
Ja maar die trainde toch niet?
 
Wat wil je weten loverboy?

Om ook even on;topic te gaan: mijn vriend draagt de laatste jaren ook PME, niet skinny maar ook geen baggy model. Sluit gewoon mooi aan zonder mijn speelgoed te vermassacreren. Zou eens moeten kijken welk model het precies is. Ze zijn inderdaad niet goedkoop, maar wel duurzaam. Ook niet onbelangrijk, toch?
Toevallig net een plekje achter de raam vrij gekregen, want Mayonaise kon de druk niet meer aan. Dus niet zo jaloers zijn, jij komt ook aan de beurt.

Of jij een geile stem hebt. Schijnbaar hebben Belgische vrouwen geile stemmen heb ik vernomen.
 
Toevallig net een plekje achter de raam vrij gekregen, want Mayonaise kon de druk niet meer aan. Dus niet zo jaloers zijn, jij komt ook aan de beurt.

Of jij een geile stem hebt. Schijnbaar hebben Belgische vrouwen geile stemmen heb ik vernomen.

De enige druk waar ik mij zorgen over zou maken is jouw bloeddruk broertje.
 
Eerst toen ze mijn buurvrouw werd, veel blabla en zei ik dat ik ging komen en nog meer blabla tot ik het echt zou doen. Durft ze opeens niet meer
Eergisteren stuurde ze nog een filmpje van m'n fitness ongeveer hier en dan dit
Bekijk bijlage 504069
Kathlinoo :trollface:
Rotzakske, zo hard uit de context getrokken ook :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Toevallig net een plekje achter de raam vrij gekregen, want Mayonaise kon de druk niet meer aan. Dus niet zo jaloers zijn, jij komt ook aan de beurt.

Of jij een geile stem hebt. Schijnbaar hebben Belgische vrouwen geile stemmen heb ik vernomen.
Ik ben een West-Vlaamse, dus nee. Ik klink als Gerrit Callewaert uit Bavikhove, maar dan een paar octaven hoger ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven