budybolder
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette trainingen bro.
Wat heb je nou uiteindelijk voor schema in elkaar gedraaid?

Hoeveel gewicht doe je op de curls & wat voor stang? Als je gewoon een olympic barbell pakt, probeer is een kortere stang (raakt minder snel uit balans dus je hoeft minder te stabiliseren). Anders is een andere oefening pakken (ez bar curl, preachers o.i.d.)?
Scheelt wel een hoop tijd zonder al die fysio dingen zeker? Ben ook altijd veels te lang bezig door al fysio shit, bijna een uur gvd![]()
Ziet er prima uit bro. Zou zelf ook voor een lagere rep range voor de deadlift kiezen.
.Die mobiliteits oefeningen e.d. die zul je toch moeten blijven toen tenzij je precies weet waar het probleem nou ligt en dat aan kan pakken. Wellicht dat je tijdens benchen bv. je schouders niet genoeg naar achter houd (& teveel presses doet), misschien komt het door een slechte houding of evt. een spierinbalans/slechte aansturing (wat imo niet zo vreemd zo zijn ff kijkend naar je press/pull stats). Tot die tijd blijft het iig voornamelijk symptoombestrijding.
Lijkt me sowieso wel handig om de basics van mobiliteit er beetje in te houden omdat je nu weer aan het verhogen bent.
Thanks bro
Jah, ik blijf de mobiliteitsoefening ook doen, dan maar langer in de gym.
Mijn vorm laatst wel laten checken en was wel goed werd gezegd.
Wat dat betreft vind ik het heel belangrijk hoe de vorm is, als ik twijfel laat ik het altijd checken.
Is mijn press pull stats vreemd dan?
Nice trens kerel, lekker die ohp.
Of nou ja dat was ie toen je nog 50kg rowde...

Lekker bro! wel oppassen met die peck deck, die is bij mij altijd dodelijk voor m'n schouders.