XXL Nutrition

Budybolder LOG ••Starting Strength••

• Topic Starter Topic Starter
2m4vqc1.png

2qx1g1j.png

Nette trainingen bro.

Wat heb je nou uiteindelijk voor schema in elkaar gedraaid?

Nette trainingen bro.

Wat heb je nou uiteindelijk voor schema in elkaar gedraaid?

Heb het bij een 3daagse split gehouden (hybrid).

Elke week wissel ik deze oefeningen in rep range. Rest van de oefeningen, het isolerende meuk doe ik 8-12 reps:

bvb:

week 1 > A < 3x5 of 5x5
week 2 > B < 3x8-12 reps
week 3 > A
week 4 > etc

MA: Borst & Triceps

A: BP 3x5 of 5x5
B: BP 3x8-12 reps

WO: Rug & Biceps

Deadlift: 3x5 of 5x5

A: BOR 3x5 of 5x5
B: BOR 3x8-12 reps

VRIJ: Benen & Schouders

A: ATG Squat 3x5 of 5x5
B: ATG Squat 3x8-12 reps

A: OH Press 3x5 of 5x5
B: OH Press 3x8-12 reps

Zat misschien te denken om deadlift af te wisselen qua reps (6-12 rep range). Uiteindelijk een conclusie getrokken ik train deadlift liever op kracht (1~5 reps).
Misschien dat het in de toekomst anders wordt :p
Vorige week was het even wennen afgelopen maandag ging het beduidend beter :)

Laatst bewerkt:
rtnkgj.png

Hoeveel gewicht doe je op de curls & wat voor stang? Als je gewoon een olympic barbell pakt, probeer is een kortere stang (raakt minder snel uit balans dus je hoeft minder te stabiliseren). Anders is een andere oefening pakken (ez bar curl, preachers o.i.d.)?

Scheelt wel een hoop tijd zonder al die fysio dingen zeker? Ben ook altijd veels te lang bezig door al fysio shit, bijna een uur gvd :grumble:

Ziet er prima uit bro. Zou zelf ook voor een lagere rep range voor de deadlift kiezen.

34s2j43.png

Hoeveel gewicht doe je op de curls & wat voor stang? Als je gewoon een olympic barbell pakt, probeer is een kortere stang (raakt minder snel uit balans dus je hoeft minder te stabiliseren). Anders is een andere oefening pakken (ez bar curl, preachers o.i.d.)?

Scheelt wel een hoop tijd zonder al die fysio dingen zeker? Ben ook altijd veels te lang bezig door al fysio shit, bijna een uur gvd :grumble:

Ziet er prima uit bro. Zou zelf ook voor een lagere rep range voor de deadlift kiezen.

Olympic bar gebruik ik voor curls. Maar ik zit er aan te denken om morgen DB curls te doen, dan maar op lager gewicht ;).

En pff ja het scheelt enorm zonder alle fysio meuk lol. Zoals je zag had ik gisteren geen tijd er voor, maar ik blijf javorek wel in mijn schema houden vind dat echt fijn!

2cok750.png

235nxf.png

sg28ba.png

Heb vandaag weer shouder mobiliteits meuk gedaan, kreeg toch weer wat last :(

Dikke BP kerel, nice!

Die mobiliteits oefeningen e.d. die zul je toch moeten blijven toen tenzij je precies weet waar het probleem nou ligt en dat aan kan pakken. Wellicht dat je tijdens benchen bv. je schouders niet genoeg naar achter houd (& teveel presses doet), misschien komt het door een slechte houding of evt. een spierinbalans/slechte aansturing (wat imo niet zo vreemd zo zijn ff kijkend naar je press/pull stats). Tot die tijd blijft het iig voornamelijk symptoombestrijding.

Lijkt me sowieso wel handig om de basics van mobiliteit er beetje in te houden omdat je nu weer aan het verhogen bent.

Thanks bro

Die mobiliteits oefeningen e.d. die zul je toch moeten blijven toen tenzij je precies weet waar het probleem nou ligt en dat aan kan pakken. Wellicht dat je tijdens benchen bv. je schouders niet genoeg naar achter houd (& teveel presses doet), misschien komt het door een slechte houding of evt. een spierinbalans/slechte aansturing (wat imo niet zo vreemd zo zijn ff kijkend naar je press/pull stats). Tot die tijd blijft het iig voornamelijk symptoombestrijding.

Lijkt me sowieso wel handig om de basics van mobiliteit er beetje in te houden omdat je nu weer aan het verhogen bent.

Jah, ik blijf de mobiliteitsoefening ook doen, dan maar langer in de gym.
Mijn vorm laatst wel laten checken en was wel goed werd gezegd.
Wat dat betreft vind ik het heel belangrijk hoe de vorm is, als ik twijfel laat ik het altijd checken.
Is mijn press pull stats vreemd dan?

5lwjzk.png

aemgsh.png

Nice trens kerel, lekker die ohp.

Thanks bro

Jah, ik blijf de mobiliteitsoefening ook doen, dan maar langer in de gym.
Mijn vorm laatst wel laten checken en was wel goed werd gezegd.
Wat dat betreft vind ik het heel belangrijk hoe de vorm is, als ik twijfel laat ik het altijd checken.
Is mijn press pull stats vreemd dan?

Of nou ja dat was ie toen je nog 50kg rowde...

Lekker bro! wel oppassen met die peck deck, die is bij mij altijd dodelijk voor m'n schouders.

n9gdf.png

2yxmzq8.png

Terug
Naar boven