Fitness Seller

Buikspieren

palacio

Novice
Waardering
0
Hallo forumleden,

hoe kan je het beste je buikspieren trainen?..
maar nou had ik nog iets dat ik niet snap.. als je nou je buikspieren traint in de gym ,je voelt het gewoon na de oefening, maar je hebt na de training bere-honger als je nou gaat eten,vult dat je buik toch weer op, hoe kan je dan goeduitziende blokjes krijgen???

ga je maar een beetje verdiepen in bodybuilding.

je bui gewoon maximaal 3x per week aanpakken met zware buikspieroefeningen en niet 10000000000000000en crunches.
Doe bijv, hanging leg raises, weighted crunches etc.etc.

lekker he :D

Hier op het forum vind je verschillende buikspieroefeningen terug.

Als je meer eet dan je nodig hebt, zal je wat vet opslaan (ook op de buik)
Als je minder eet dan je nodig hebt, zal er vet verdwijnen.

Het hangt er dus vanaf hoeveel je eet en hoeveel je nodig hebt.

Honger hebben na een training is normaal. Geen schrik hebben om te eten. Zonder eten komen er geen spieren bij.

het helpt wel lekker voor de S1xp4ck, al dat zweten.
stond op een dak te werken, lekker kleurtje gekregen :D

vetpercentage naar beneden halen. Minder kh EN vetten opnemen en hoger in de eiwitten zitten.
3 maal per week cardio tussen een half uur en een uur. Lage hartslag je moet kunnen praten met iemand. Fietsen is aan te raden om cardio te doen. eerst krachttraining en dan cardio.

En niet elke dag buikspieren training maar 2 tot 3 keer per week mooie reeksen doen.

Onderste buikspieren

Beste mede gespierde spijkers,

Ik ben sinds een maand serieus bezig om de studentenbuik om te toveren in een wasbordje (zoals bij in de film 300)...Ik heb hiervoor een voedings/krachttrainingsboek gekocht...Waardoor ik nu 6 keer per dag eet, waarvan 2 keer per dag een eiwitshake zijn. Verder doe ik 5 keer per week buikspier oefeningen voor alle groepen, en een krachttraining erachteraan. Deze work out duurt van 30 tot 45 min, omdat ik alles achter elkaar doe (waarvan de buikspier workout twee keer wordt gedaan) zo dat ik een intensieve/explosieve trainning heb/krijg.

Nu mijn probleem: Het bovenste gedeelte van mn buikspieren als een trein, maar de onderste (vanaf mn navel naar beneden) willen niet echt mee werken...Moet ik dan meer buikspier oefeningen doen voor de onderste spieren of iets anders?

Greets Stan

5x per week je buikspieren is wel wat veel.
zou maximaal 3x per week doen.

Als je al wat oefeningen doet voor de onderste buikspieren hoe je niet extra toe te voegen, het komt omdat onderaan je buik het meeste vet wordt opgeslagen. Dus meer cardio doen!

een volle maag is iets anders dan een laag vetpercentage ;)

Als je meer eet dan je nodig hebt, zal je wat vet opslaan (ook op de buik)
Als je minder eet dan je nodig hebt, zal er vet verdwijnen.

Het hangt er dus vanaf hoeveel je eet en hoeveel je nodig hebt.

Honger hebben na een training is normaal. Geen schrik hebben om te eten. Zonder eten komen er geen spieren bij.

vind vooral het eerste bijzonder zwart/wit opgesteld. als je je buikspieren duidelijk wilt aflijnen zal je moeten trainen en je vet omlaag zien te krijgen. het een helpt het ander mee en een goed voedingsschema bied je uitkomst. train je buikspieren met max 12 reps met een gewicht...

je moet gewoon genoeg eten, eet gewoon de dagelijkse hoeveel die je nodig hebt aan calorieën. hoe je dit moet berekenen staat wel op dit forum. de rest zal je eraf moeten trainen d.m.v cardio. daar is ook genoeg overgeschreven.

na je training, als je honger hebt kun je prima een bak magere franse kwark opeten. Het vult werkelijk als een bom en je krijgt eiwitten binnen.

Edwin

Terug
Naar boven