AndroidHealthClinic

Buiten gesmeten bij nieuwe gym!

Lenn

Freaky Bodybuilder
Waardering
79
Lengte
1m70
Massa
83kg
DIT MOET JE GEWOON LEZEN!!

IK ben vandaag rug gaan trainen maar veel oefeningen heb ik niet kunnen doen. Ik begon m'n training met deadlift en bij m'n 2de set komt de eigenaar naar mij en zegt hij dat ik de gewichten niet op de grond mag laten vallen waarop ik zei 'wil je dan dat ik er wat gewichten onder leg of een matje ga KOPEN zelfs' maar dat mocht niet. Ik vond dat oke en ging erop letten en hij ging terug weg. Ik wou net aan m'n 3de set beginnen komt hij terug naar mij en zegt hij rechtuit 'ik heb liever dat je ergens anders gaat trainen, ik houdt niet van uw mentaliteit, ik hou niet van gebrul in m'n gym, je houdt je niet aan de regels'. Ik verschoot daar van en zei maar dan zal ik niet meer deadliften en zijn reactie was 'nee nee ruim hier alles maar op en ga je maar omkleden en vertek maar!. Ik heb m'n geld terug gevraagd en ben vertrokken.

Gisteren ook nog, ik kom binnen begint hij meteen zijn regeltjes te vertellen, geen voeten op de bankjes en handdoeken zijn verplicht. Ik vroeg of ik dan nog wel mocht bench dippen en dat mocht niet! Uiteindelijk mocht ik zo'n powerplate bankje gebruiken en heb m'n sets afgemaakt.

Ik weet dan ook niet goed wat ik verkeerd heb gedaan? Hij wou niet discussieren ik mocht direct vertrekken. Wtf is er mis met je schoenen op je bankje te leggen? Volgens hem zouden z'n bankjes dan vuil worden, ik had zelfs nog gevraagd of ik m'n schoenen uit zou doen dat ik het dan wel mag, maar mocht niet!!

Ik ben helemaal niet onbeleefd geweest ofzo, heb maar met 1 persoon gesproken en dat was om te vragen of hij even wat gewicht op m'n schoot wou leggen tijdens de bench dips. Kben dan ook vriendelijk gebleven toen ik buiten ging, ik moet btw nog een handdoek van hem zelf uitwassen en terug brengen omdat ik er gisteren geen bij had en het MOEST!! Hij kan toch wel naar z'n handdoek fluiten!!

En hij is dan zelf nog bodybuilder geweest! :eek:

hahahaha

eigenlijk triest verhaal
waar ergens heb je dit voorgehad?

Gelukkig ben je daar weg. Wat een mong*len tent.

Wat een nerd. Je wist wel al dat je niet mocht deadliften maar toch..

Wat een gek. Die kon blijkbaar niet op je gezicht zien of wat dan ook. Mss wil hij niet een bodybuilders imago krijgen en weert hij die mensen?

Over welke gym hebben we het hier eigenlijk?

tja, als de eigenaar daar zo over trainen denkt, is het maar best dat je daar weg bent.
Succes met het vinden van een goede hardcore-gym.

toch een gratis handdoek erbij :p

Lenn, ben je niet per ongeluk een health center binnengestapt?

Wow dat klinkt slecht! Je mag blij zijn dat je daar weg bent zo te horen!

• Topic Starter Topic Starter
Superfit te retie, dat is de "hardcore-gym" van retie!!!!!!!!

WTF? Regelrechte schande! (geen sarcasme)
Je hebt wel goed gehandeld door niet boos te worden ;)

• Topic Starter Topic Starter
Lenn, ben je niet per ongeluk een health center binnengestapt?

Waar ze een V-squat hebben voor 300+kg? Dumbbells tot 50kg? Een health center heeft zoiets niet. :p

Van zodra ik een wagen heb zal het Do-It in turnhout worden. Daar kan je tenminste hardcore trainen.

wat een total pisnicht man..:mad:
miereneuke om zulke kleine dingen,hoe zielig kun je zijn zeg...:rolleyes:

Mooi k*t voor je, is er nog andere goede gym in de buurt?

Waar ze een V-squat hebben voor 300+kg? dumbbells tot 50kg? Een health center heeft zoiets niet. :p

Van zodra ik een wagen heb zal het Do-It in turnhout worden. Daar kan je tenminste hardcore trainen.
Een hardcore gym met een healthcenter mentaliteit dan.
De omgekeerde wereld. Er is wss ook ergens een healthcenter waar iedereen de gewichten laat vallen en "lightweight baby" roept.

wat een ballentent zeg, te sneu gewoon. Wc onderschijten en wegwezen daar.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven