AndroidHealthClinic

Buiten gesmeten bij nieuwe gym!

Ik wou eerlijk gezegd dat ze bij ons ook zo optreden, regels overtreden = BUITEN. Zaten vandaag weer vluchtelingen ( die gratis of voor weinig geld trainen ) weer met eigen drank met vuile kleren en schoenen in de gym. Ze zitten gans tijd alles bezet te houden en te gapen. Een deze dagen gaat er een bumperplate door de zaal vliegen dat garandeer ik je. Ook laten er van die mong*len ALTIJD hun gewichten op de bar zitten terwijl het uithangt dat het niet mag. Ik word er echt pissig van.
waarom mogen vluchtelingen gratis trainen ???

DIT MOET JE GEWOON LEZEN!!

IK ben vandaag rug gaan trainen maar veel oefeningen heb ik niet kunnen doen. Ik begon m'n training met deadlift en bij m'n 2de set komt de eigenaar naar mij en zegt hij dat ik de gewichten niet op de grond mag laten vallen waarop ik zei 'wil je dan dat ik er wat gewichten onder leg of een matje ga KOPEN zelfs' maar dat mocht niet. Ik vond dat oke en ging erop letten en hij ging terug weg. Ik wou net aan m'n 3de set beginnen komt hij terug naar mij en zegt hij rechtuit 'ik heb liever dat je ergens anders gaat trainen, ik houdt niet van uw mentaliteit, ik hou niet van gebrul in m'n gym, je houdt je niet aan de regels'. Ik verschoot daar van en zei maar dan zal ik niet meer deadliften en zijn reactie was 'nee nee ruim hier alles maar op en ga je maar omkleden en vertek maar!. Ik heb m'n geld terug gevraagd en ben vertrokken.

Gisteren ook nog, ik kom binnen begint hij meteen zijn regeltjes te vertellen, geen voeten op de bankjes en handdoeken zijn verplicht. Ik vroeg of ik dan nog wel mocht bench dippen en dat mocht niet! Uiteindelijk mocht ik zo'n powerplate bankje gebruiken en heb m'n sets afgemaakt.

Ik weet dan ook niet goed wat ik verkeerd heb gedaan? Hij wou niet discussieren ik mocht direct vertrekken. Wtf is er mis met je schoenen op je bankje te leggen? Volgens hem zouden z'n bankjes dan vuil worden, ik had zelfs nog gevraagd of ik m'n schoenen uit zou doen dat ik het dan wel mag, maar mocht niet!!

Ik ben helemaal niet onbeleefd geweest ofzo, heb maar met 1 persoon gesproken en dat was om te vragen of hij even wat gewicht op m'n schoot wou leggen tijdens de bench dips. Kben dan ook vriendelijk gebleven toen ik buiten ging, ik moet btw nog een handdoek van hem zelf uitwassen en terug brengen omdat ik er gisteren geen bij had en het MOEST!! Hij kan toch wel naar z'n handdoek fluiten!!

En hij is dan zelf nog bodybuilder geweest! :eek:

kerel, hier en daar is het echt wel je eigen schuld, breng gewoon een handdoek mee.
Als je je voeten op een bankje wil leggen leg je daar je handdoek onder

Wat noem jij kracht dan? Een 80 kg bench? Het gaat er niet om wat die regels zijn en of jij ze redelijk vindt. Regels zijn gewoon regels en als jij het er niet mee eens bent, dan zit je in een verkeerde gym.

wie zegt dat hij de regels niet heeft gerespêcteerd??? In z'n contract stond niks en hij volgde de raad op die hem werd gegeven door de eigenaar. Dus waar haal je het toch uit?

Misschien kwam je te intimiderend over voor zijn imago als healthcenter?
Ik kan me voorstellen dat de huismoeders beetje bang zouden worden als ze een kereltje van 16 zo zien brullen en sleuren aan de gewichten. Ze zouden vast denken dat er dan anabolen gebruikt worden in de gym. Nee?

HIJ STOND NIET TE BRULLEN EN TE SLEUREN. DE HELFT KAN HIER NIET LEZEN ZEKER?

Caps wh*re:P. Just take it easy zachthard. :D

Mvg

En als er mensen in de gym zijn die de regels niet respecteren, zoals het niet wegleggen van gebruikte gewichten, dan moet je hen daar op wijzen. Luisteren ze niet dan kan je ofwel naar de manager stappen, ofwel zelf die kerels eens aanpakken.
Mijn methode is:
"hey, heb je gedaan met die gewichten?"

JA?
kan je ze dan aub wegleggen? Dank je?"

En als hij venijnig wordt, dan plak ik hem tegen de spiegel. In de gym weten ze wat ze aan me hebben en als ik train dan wordt alles op z'n plek teruggelegd.

Caps wh*re:P. Just take it easy zachthard. :D

Mvg

ja, ik krijg het op mijn heupen als iemand zegt: "ik stond niet te brullen of te gooien met gewichten", en dan reageert er iemand doodleuk door te zeggen: ha, je had maar niet moeten brullen he". Dat neigt naar het stupide.

Terug
Naar boven