Fitness Seller

Bulken en voeding

Bezoekers in dit topic

Heb ik al staat in me OP
 
beter na traine aminozuren innemen ipv whey.. amino pakt u lichaam meteen op en whey ni ;)
 
Welke amino's kan ik dan t beste neme van mdy? Heb 25 eu
 
iemand??
 
syntha 6 een goede dan??
 
Ik krijg per dag rond de 3200 tot 3600 kcal binnen ik wil dit 2 maanden lang volhouden want wil graag bulken ik ben momenteel 15 jaar, 1.80m en weeg 56kg ik ben met deze schema 1 week bezig en over 2 weken ga ik over naar een wat grotere schema want ik zit nu in de maand Ramadan ik zou dan na de ramadan ongeveer 4600 tot 5000 kcal per dag moeten krijgen. Ik weet niet of dit genoeg is want ik ben altijd al dun geweest en ik eet ook niet veel maar daar komt verandering in zou dit mij helpen om 10 kilo aan te komen in 2/3 maanden ?
Ik eet per dag 12 broodjes pindakaas met hagelslag hier mee krijg ik al 2400 kcal binnen.
Ik eet 2 eieren per dag 300 kcal zijn dat
2x brinta per dag is 300 kcal
Mijn avond eten ligt meestal rond de 400 en 600 kcal.
Dit is de basis van wat ik krijg ik eet ook groente en fruit krijg al mijn vitamines en mineralen voor de mensen die dachten dat ik alleen dit at.

Dat komt intotaal uit op zn 3400 tussen de 3600 kcal uit is dat genoeg denken jullie ?
Hoor graag snel van jullie :)
 
Oke fijn dan weet ik dat. Ik heb net €25 aan MDY tegoed gewonnen, zal ik hiervan BCAA bestellen of wat raden jullie me aan bij me whey perfection en creatine te nemen?

Edit: ik kan trouwens niet na me training savonds een maaltijd nemen want ze koken alleen savonds rond 6.. Ik nam net 4 boterhammen me pindakaas, kwark, en 300ml sinaasappelsap
In plaats van 100 euro per maand aan bullshit supplementen uitgeven kan je ook je geld besteden aan je eigen voeding. Kwaliteitsvoeding. Geen boterhammetjes met pindakaas en hagelslag
 
Mijn voeding (wel veel vet)

's ochtens
4 Boterhammen
2 plakken kaas
2 plakjes ontbijtspek

Tussendoor
Protein shake

's Middags
4 Ham Kaas Croissants

Tussendoor
Mango / 2 bananen / 2 kiwis / mandarijn

's Avonds

Rijst
Kipfilet
Broccoli

of als ik zelf geen tijd heb

Wat de pot schaft

voor het slapen
2 boterhammen of fruit

Totaal kcal: 3000-3400
 
Ik zit een beetje met het zelfde probleem, ik maak mijn eigen weightgainer shakes, bespaard veel geld en makkelijk te doen.

Banaan, melk, oats, lijnzaadolie (optioneel), whey, creatine, pindakaas in een beker oid, en mix het met een staafmixen. Prima als ontbijt of post-workout. 700 kcal
 
Back
Naar boven