guardian
Huge Freak
- Waardering
- 176
Ja mijn beste Big T, zulke mensen lopen wel degelijk rond in deze wereld.Jij denkt toch zeker niet dat die man gaat moorden om een kleinigheidje?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja mijn beste Big T, zulke mensen lopen wel degelijk rond in deze wereld.Jij denkt toch zeker niet dat die man gaat moorden om een kleinigheidje?![]()
Ja mijn beste Big T, zulke mensen lopen wel degelijk rond in deze wereld.
Misschien eerst eens goed lezen. We hebben het over een oudere man, zonder strafblad, gerespecteerd beroep, enz. En die man, die zou plots om een kleine ruzie even een koppel gaan vermoorden. Juist ja. Waarschijnlijk is de man tot het uiterste gedreven.Ja mijn beste Big T, zulke mensen lopen wel degelijk rond in deze wereld.
Misschien eerst eens goed lezen. We hebben het over een oudere man, zonder strafblad, gerespecteerd beroep, enz. En die man, die zou plots om een kleine ruzie even een koppel gaan vermoorden. Juist ja. Waarschijnlijk is de man tot het uiterste gedreven.
toch wel fijn dat iedereen vanop afstand zulke conclusies kan trekken zonder de man te kennen
Laten we het maar even afwachten dan, wat ik tot nu toe gelezen heb wijst in elk geval niet op een seriemoordenaar of geesteszieke.Gestoorde mensen zijn meestal juist degene waar je het niet van zou verwachten (bij seriemoordenaars bv).
Laten we het maar even afwachten dan, wat ik tot nu toe gelezen heb wijst in elk geval niet op een seriemoordenaar of geesteszieke.
Misschien eerst eens goed lezen. We hebben het over een oudere man, zonder strafblad, gerespecteerd beroep, enz. En die man, die zou plots om een kleine ruzie even een koppel gaan vermoorden. Juist ja. Waarschijnlijk is de man tot het uiterste gedreven.
Uiteindelijk kan je iedereen zo ver krijgen dat ie gaat moorden. Daarvoor hoef je absoluut niet ziek of gestoord te zijn. Bij de één ligt die grens alleen wat verder weg dan bij de andere.
Je hebt perfect normale huisvaders die op een dag hun hele gezin uitmoorden. Waarom? Pure wanhoop. Het compleet beu zijn en geen andere uitweg meer zien. Ik denk dat we hier met zo'n geval te maken hebben, maar we zullen zien.
De uitvoering maakt een groot verschil in dit geval. Iedereen kan doorslaan maar een normaal persoon slaat door en zal zich daarna direct aangeven. Dat de twee slachtoffers dan ook nog eens echt afgeslacht zijn doet niet vermoeden dat het zomaar om even doorslaan gaan.
De uitvoering maakt een groot verschil in dit geval. Iedereen kan doorslaan maar een normaal persoon slaat door en zal zich daarna direct aangeven. Dat de twee slachtoffers dan ook nog eens echt afgeslacht zijn doet niet vermoeden dat het zomaar om even doorslaan gaan.
Die plegen achteraf ook gewoon zelfmoord. Ze zien het meestal als een altruïstische daad omdat ze de verantwoordelijkheid voor hun gezin niet meer kunnen opnemen, met tot slot een altruïstische zelfdoding. Hiervoor worden ook geen stappen genomen om het te maskeren. Een compleet ander verhaal dan hetgene waar we hier mee te maken hebben.Je hebt perfect normale huisvaders die op een dag hun hele gezin uitmoorden. Waarom? Pure wanhoop. Het compleet beu zijn en geen andere uitweg meer zien. Ik denk dat we hier met zo'n geval te maken hebben, maar we zullen zien.
of het feit dat hij ze neerschiet uit razernij in combinatie met te veel alcohol ofzo, en daarna uit paniek de auto in brand steekt omdat hij zo denkt sporen te wissen... alles is mogelijk
Natuurlijk is het niet hetzelfde. Het punt was om aan te tonen dat normale mensen ook kunnen overgaan tot moord wanneer ze door omstandigheden ertoe gedreven worden.Die plegen achteraf ook gewoon zelfmoord. Ze zien het meestal als een altruïstische daad omdat ze de verantwoordelijkheid voor hun gezin niet meer kunnen opnemen, met tot slot een altruïstische zelfdoding. Hiervoor worden ook geen stappen genomen om het te maskeren. Een compleet ander verhaal dan hetgene waar we hier mee te maken hebben.
Normale mensen plegen dit soort moorden niet. Ze kunnen idd moorden maar niet op deze manier. Of dacht je mss dat hij toevallig een geweer op zak had?Natuurlijk is het niet hetzelfde. Het punt was om aan te tonen dat normale mensen ook kunnen overgaan tot moord wanneer ze door omstandigheden ertoe gedreven worden.
Het is natuurlijk perfect mogelijk dat iemand op termijn een extreme haat opbouwt en op een gegeven moment helemaal gaat doorslaan. Dat is dan vaak de druppel die de emmer doet overlopen. Vervolgens pas na dat doorslaan de ernst gaat beseffen en het in het hoofd haalt om te denken dat hij zijn sporen kan uitwissen.
Tegenwoordig gooien we alles wat we niet meteen begrijpen maar in het hokje 'geestesziek'.
Normale mensen plegen dit soort moorden niet. Ze kunnen idd moorden maar niet op deze manier. Of dacht je mss dat hij toevallig een geweer op zak had?