AndroidHealthClinic

Breaking News Buurman bekent dubbele moord

ruzie op straat, buurman loopt naar binnen, haalt geweer uit de kast
Yep, dwingt vervolgens het koppel in de auto, kerel in de koffer, meisje achterin, laat hen naar een verlaten plaats rijden, executeert de kerel, probeert het meisje te verkrachten, executeert haar dan ook en steekt vervolgens de auto in de fik. Heel normaal allemaal. Voordat hij hieraan begon was hij zeker niet bezig met het uitwissen van sporen? Laat me niet lachen.

****ing ziek in je kop zeg. Jezus.

zelfs indien het om een normale vent ging die knapte door hemeltergend gepest van de buren, dan ga je toch niet even een verkrachting plegen, voor je dat kind door de kop schiet?

Als leerkracht moet je toch ook stressbestending zijn en tegen een stootje kunnen. Die jonge gast moet echt al het bloed onder de nagels gepest hebben van die man...

Misschien eerst eens goed lezen. We hebben het over een oudere man, zonder strafblad, gerespecteerd beroep, enz. En die man, die zou plots om een kleine ruzie even een koppel gaan vermoorden. Juist ja. Waarschijnlijk is de man tot het uiterste gedreven.

Laten we niet vergeten dat geen strafblad niet betekent dat je zuiver bent to begin with, wie hier is op alles wat ie mispeuterd heeft betrapt :p?

Kan heel goed zijn dat hij al paar moorden op z'n naam heeft, zeker gezien de buurt waarin hij woont. (al blijft het natuurlijk vreemd/jammer dat een meervoudige moordenaar dan gepakt wordt omdat ie zn buren vermoordt terwijl hij wist dat hij goed genoeg was om random mense te vermoorde zonder bewijzen)

Yep, dwingt vervolgens het koppel in de auto, kerel in de koffer, meisje achterin, laat hen naar een verlaten plaats rijden, executeert de kerel, probeert het meisje te verkrachten, executeert haar dan ook en steekt vervolgens de auto in de fik. Heel normaal allemaal. Voordat hij hieraan begon was hij zeker niet bezig met het uitwissen van sporen? Laat me niet lachen.

hij probeerde haar te verkrachten maar het lukte niet?
haha
mss kreeg hij hem niet recht en is dan nog meer gefrustreerd geraakt

Altijd handig e-psychologen. :lol:

er wordt echt teveel aandacht aan deze bs besteedt -_-'

• Topic Starter Topic Starter
hij probeerde haar te verkrachten maar het lukte niet?
haha
mss kreeg hij hem niet recht en is dan nog meer gefrustreerd geraakt

Het meisje kreeg een kogel in de rug. Vermoedelijk is had die kerel z'n lul geschaafd aan haar riem, waarop zij kon reageren met een low kick. Vervolgens kon ze haar broek aan trekken, schoenen aan doen en gaan lopen. Met zoveel pijn aan zn lul kon die kerel haar niet achtervolgen en moest hij haar neerschieten. Daarom is ze niet verkracht. Het meisje leefde nog wel half, daarom kreeg ze nog een kogel in de nek.

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

Altijd handig e-psychologen. :lol:
Wel grappig dat iedereen hét weet

Vraag me dan wel af waarom hij dat meisje ook heeft vermoord en nog eens heeft proberen te verkrachten ook. Een intelligent man gaat toch niet zomaar een onschuldig iemand erbij vermoorden lijkt me. En omdat hij niet anders kon, om er van onderuit proberen te komen vind ik eig geen argument want je gaat/kan niet zomaar iemand vermoorden om niet verdacht te worden als je geestelijk nog volledig in orde bent.
Als het echt waar is dat hij het meisje ook heeft proberen te verkrachten weet je imo genoeg.

Zegt wie ? er is nog niks bekend gemaakt door de parket.
Je moet niet alles geloven wat de media zegt.
Al vaak genoeg gezien dat de media met een verhaal komt wat niet klopt.

Die kerel moet toch behoorlijk verknipt zijn hoor want hij gaat na het weekend van de moorden gewoon werken alsof er niks aan de hand was, niemand had blijkbaar iets gemerkt aan hem.

Moeilijk om te zeggen of hij een psychopaat is want zo'n mannen vermoorden meestal hun buren niet.

Als die vermoorde aap die kerel getreiterd had dan heeft hij in feite zijn verdiende loon gekregen. Sommige van die brutale jonge ventjes denken werkelijk dat ze de koningen van de wereld zijn. Dat familietje ziet er mij verder ook door en door marginaal uit, die moeder leek zelfs niet echt verdrietig toen ze getuigde op tv.

Jij denkt toch zeker niet dat die man gaat moorden om een kleinigheidje? ;)

Waarom niet? Er wordt voor minder moorden gepleegd!

buren kunnen soms het bloed onder je nagels vandaan halen...

Toch een knappe moord, lijkt me niet geheel met voorbedachte rade namelijk.

Jammer voor hem dat hij niet genoeg ballen had om na de moord z'n gedrag onopvallend te houden, dan was hij er misschien nog onderuit gekomen ook.

Zo'n achterlijke reactie had ik wel verwacht van jou.

ruzie op straat, buurman loopt naar binnen, haalt geweer uit de kast

En wat doet een op het eerste zicht "normale" man die leraar is met een geweer in huis?
Waarom rijdt hij met ze naar een afgelegen plek? Waarom steekt hij die auto in brand? Hij heeft dit duidelijk mooi gepland. Bij iemand die zijn stoppen doorslaan wordt er niet zo gehandeld, zij gaan impulsief te werk.

Waarom niet? Er wordt voor minder moorden gepleegd!
True, maar dan heb je het over straatbendes e.d. geen volwassen man met vrouw en kinderen, fatsoenlijke baan, goede reputatie... Zo iemand is ofwel seriemoordenaar ofwel beginnen flippen, ik denk toch het laatste gezien die pesterijen.

True, maar dan heb je het over straatbendes e.d. geen volwassen man met vrouw en kinderen, fatsoenlijke baan, goede reputatie... Zo iemand is ofwel seriemoordenaar ofwel beginnen flippen, ik denk toch het laatste gezien die pesterijen.

ofwel enorm verveeld:)

Jef vermassen geeft toch een paar goeie argumenten waarom het eerder gaat om een gestoord iemand.

Iemand die ontploft zou de moord ter plaatse plegen.

Terug
Naar boven