guardian
Huge Freak
- Waardering
- 176
Hij heeft ze neergeschoten. Dat zal hij wel niet met zn puddingbuks gedaan hebben zeker.waar lees je nu weer dat hij een geweer op zak had?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft ze neergeschoten. Dat zal hij wel niet met zn puddingbuks gedaan hebben zeker.waar lees je nu weer dat hij een geweer op zak had?
Hij heeft ze neergeschoten. Dat zal hij wel niet met zn puddingbuks gedaan hebben zeker.
waar lees je nu weer dat hij een geweer op zak had?
Yep, dwingt vervolgens het koppel in de auto, kerel in de koffer, meisje achterin, laat hen naar een verlaten plaats rijden, executeert de kerel, probeert het meisje te verkrachten, executeert haar dan ook en steekt vervolgens de auto in de fik. Heel normaal allemaal. Voordat hij hieraan begon was hij zeker niet bezig met het uitwissen van sporen? Laat me niet lachen.ruzie op straat, buurman loopt naar binnen, haalt geweer uit de kast
Misschien eerst eens goed lezen. We hebben het over een oudere man, zonder strafblad, gerespecteerd beroep, enz. En die man, die zou plots om een kleine ruzie even een koppel gaan vermoorden. Juist ja. Waarschijnlijk is de man tot het uiterste gedreven.
?Yep, dwingt vervolgens het koppel in de auto, kerel in de koffer, meisje achterin, laat hen naar een verlaten plaats rijden, executeert de kerel, probeert het meisje te verkrachten, executeert haar dan ook en steekt vervolgens de auto in de fik. Heel normaal allemaal. Voordat hij hieraan begon was hij zeker niet bezig met het uitwissen van sporen? Laat me niet lachen.
Dan vind je het ook jammer voor hem dat hij dat meisje niet meer heeft kunnen verkrachten?
hij probeerde haar te verkrachten maar het lukte niet?
haha
mss kreeg hij hem niet recht en is dan nog meer gefrustreerd geraakt
Wel grappig dat iedereen hét weet
Vraag me dan wel af waarom hij dat meisje ook heeft vermoord en nog eens heeft proberen te verkrachten ook. Een intelligent man gaat toch niet zomaar een onschuldig iemand erbij vermoorden lijkt me. En omdat hij niet anders kon, om er van onderuit proberen te komen vind ik eig geen argument want je gaat/kan niet zomaar iemand vermoorden om niet verdacht te worden als je geestelijk nog volledig in orde bent.
Als het echt waar is dat hij het meisje ook heeft proberen te verkrachten weet je imo genoeg.
Lees de boeken van Robert K Ressler en je kan redelijk ver komen als amateurprofiler.Jij denkt toch zeker niet dat die man gaat moorden om een kleinigheidje?![]()
buren kunnen soms het bloed onder je nagels vandaan halen...
Toch een knappe moord, lijkt me niet geheel met voorbedachte rade namelijk.
Jammer voor hem dat hij niet genoeg ballen had om na de moord z'n gedrag onopvallend te houden, dan was hij er misschien nog onderuit gekomen ook.
ruzie op straat, buurman loopt naar binnen, haalt geweer uit de kast
True, maar dan heb je het over straatbendes e.d. geen volwassen man met vrouw en kinderen, fatsoenlijke baan, goede reputatie... Zo iemand is ofwel seriemoordenaar ofwel beginnen flippen, ik denk toch het laatste gezien die pesterijen.Waarom niet? Er wordt voor minder moorden gepleegd!
True, maar dan heb je het over straatbendes e.d. geen volwassen man met vrouw en kinderen, fatsoenlijke baan, goede reputatie... Zo iemand is ofwel seriemoordenaar ofwel beginnen flippen, ik denk toch het laatste gezien die pesterijen.