Fitness Seller

Breaking News Buurman bekent dubbele moord

Zegt wie ? er is nog niks bekend gemaakt door de parket.
Je moet niet alles geloven wat de media zegt.
Al vaak genoeg gezien dat de media met een verhaal komt wat niet klopt.

En dan nog. Als je toch al bezig bent met iets waarvoor je een zeer lange straf kunt krijgen dan maakt een extra verkrachting ook niet meer veel uit. (als dader zijnde dan, voor het slachtoffer is het een ander verhaal)

Jef vermassen geeft toch een paar goeie argumenten waarom het eerder gaat om een gestoord iemand.

Iemand die ontploft zou de moord ter plaatse plegen.
Tenzij je op dat moment toch nog ergens je verstand kan gebruiken en beseft dat de omgeving niet geschikt is (getuigen).

• Topic Starter Topic Starter
Tenzij je op dat moment toch nog ergens je verstand kan gebruiken en beseft dat de omgeving niet geschikt is (getuigen).

Hier kan ik me niet in vinden. In geval van extreme woede, moet dit toch naar een piek geleid hebben waardoor je extreem gek doet zonder na te denken: je doet een dubbele moord. Als hij de macht nog had om na te denken over het feit dat er getuigen zouden zijn, zou hij ook de macht hebben gehad om na te denken over zijn toekomstige moord.

Hier kan ik me niet in vinden. In geval van extreme woede, moet dit toch naar een piek geleid hebben waardoor je extreem gek doet zonder na te denken: je doet een dubbele moord. Als hij de macht nog had om na te denken over het feit dat er getuigen zouden zijn, zou hij ook de macht hebben gehad om na te denken over zijn toekomstige moord.
Een koelbloedige moord is het sowieso... maar misschien als een soort wraakactie waarbij hij zichzelf tijdelijk niet meer onder controle had?

Volgens mij is die kerel al een hele lange tijd gek, gek geworden door z'n gestrande huwelijk.Meer en meer in z'n eigen gekropen.
Ik denk dat hij ook iets met annick V. te maken heeft.
En wat de dubbele moord betreft, volgens mij met voorbedachte raden.
Als je in de krant leest dat hij ooit eens de pas geboren katjes heeft vergiftigd bv, dan kan je er al uit af leiden dat het wel wat meer was als "soms een banale ruzie".

Hij heeft gewoon gewacht tot het juiste moment, dat koppel is thuis gekomen, heeft ze bedreigd en terug naar de auto geleid.
Die jongen in de koffer geduwd en het meisje laten rijden.
Op de plaats delict de koffer open gedaan en de jongen genadeloos afgeknald, daarop zag dat meisje haar kans om weg te lopen waarop hij haar neer schoot (rugschot). Daarna een nekschot toegediend en in de auto gezwierd.Vervolgens thuis brandversnellers gaan halen en de hele boel laten afbranden. Ondertussen ook de sporen gewist met 1 of ander ding.
Had hij al de tijd voor omdat het op een zowiezo al afgelegen plaats gebeurde waar niemand komt,en dus zeker niet om half twee 's nachts.

weet je niet he, misschien zegt ie dat er niet bij omdat ie anders ruzie met z'n vrouw krijgt.

:roflol:

Zegt wie ? er is nog niks bekend gemaakt door de parket.
Je moet niet alles geloven wat de media zegt.
Al vaak genoeg gezien dat de media met een verhaal komt wat niet klopt.

Idd, maar zijn nu toch ook al een pak bronnen die dit bevestigen, maar zal idd nog verder afwachten zijn. Dat hij de moord pleegde en er heeft proberen mee weg te komen door de sporen te wissen wijst er volgens mij duidelijk op dat hij niet al te veel gewetensbesef kan gehad hebben en hij het geoorloofd vond om (al dan niet omdat hij gepest was) te doden.

Een gezond mens wil meestal niet voor gek verklaard worden, dus doet hij er volgens mij alles aan om het een rationele uitleg te geven.

Hoogstwss heeft ie gewoon zichzelf wijsgemaakt dat het was omdat ie gepest werd, om op die manier zijn daden te kunnen rechtvaardigen en nog te kunnen leven met zichzelf (als het geen psychopaat is). Dus heeft ie met die logische (zichzelf wijsgemaakte) gedachte gedood (omdat de drang om zomaar te doden voor jezelf onbegrijpelijk is), terwijl het in werkelijkheid zijn drang was om te doden. Dus kan goed zijn dat hij dit zelf niet beseft en dat hij echt denkt dat het uit wraak was, omdat het anders moeilijk is om nog met jezelf te kunnen leven..

Laatst bewerkt:
Allemaal experts hier aan het woord, ik zie het al!

mensen met vuurwapens in huis hebben sowieso een vijs los

aangezien hij nog meer verstopte wapens had die niet bij deze moord werden gebruikt, heeft hij er ms nog gemold...

Only in Belgium

Als mijn buurman een dubbele moord zou bekennen, dan zou ik hem nooit meer als buurman willen hebben.

Als mijn buurman een dubbele moord zou bekennen, dan zou ik hem nooit meer als buurman willen hebben.

OT:
Ik denk niet dat hij zo heel gestoord is, gewoon wat misgelopen.. Kan wel eens gebeuren. Als jij constant in ruzie zou zijn oid, denk je toch ook vaak om mensen te vermoorden en hun op te eten. Ten eerste is het haat en ten 2de moet het gewoon kicken zijn om mensen te vermoorden. Maar je doet het gewoon niet en je houd jezelf onder controle en daar heeft deze man nu in gefaald. Er worden overal mensen vermoord en er zijn duizend psychopaten, deze man heeft gwn wat pech gehad.

Laatst bewerkt:

OT:
Ik denk niet dat hij zo heel gestoord is, gewoon wat misgelopen.. Kan wel eens gebeuren. Als jij constant in ruzie zou zijn oid, denk je toch ook vaak om mensen te vermoorden en hun op te eten. Ten eerste is het haat en ten 2de moet het gewoon kicken zijn om mensen te vermoorden. Maar je doet het gewoon niet en je houd jezelf onder controle en daar heeft deze man nu in gefaald. Er worden overal mensen vermoord en er zijn duizend psychopaten, deze man heeft gwn wat pech gehad.

deze man heeft de verkeerde keuze gemaakt.

Gewoon kappen met die psychologische analyses, het gaat nergens meer over. :roflol:

CSI is er niets bij vergeleken met de Sherlock Holmes op dit board :D .

OT:

You sick ****:roflol:

Terug
Naar boven