- Waardering
- 3.208
En toch analyseer ik in deze post een zekere vorm van frustratie, mogelijk de eerste tekenen van een psychose.Gewoon kappen met die psychologische analyses, het gaat nergens meer over.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En toch analyseer ik in deze post een zekere vorm van frustratie, mogelijk de eerste tekenen van een psychose.Gewoon kappen met die psychologische analyses, het gaat nergens meer over.![]()
En toch analyseer ik in deze post een zekere vorm van frustratie, mogelijk de eerste tekenen van een psychose.
Als mijn buurman een dubbele moord zou bekennen, dan zou ik hem nooit meer als buurman willen hebben.
Enkele weken geleden was er toch ook in Belgisch Limburg die jonge kerel die zijn beide ouders de kop had ingeslagen met een stuk hout terwijl ze lagen te slapen. Paar dagen later is hij terug gegaan naar het huis om hun lijken in brand te steken... Ondertussen zat die kerel nog met zijn liefje uitstapjes te doen en is hij met zijn vrienden wat gaan plezier maken op een kerstmarkt.
zieke geesten!
Nooit meer laten 'herintegreren' zoiets - gewoon afmaken of levenslang de bak in.
Geen 2e kans meer voor zo'n gevallen
OT:
Ik denk niet dat hij zo heel gestoord is, gewoon wat misgelopen.. Kan wel eens gebeuren. Als jij constant in ruzie zou zijn oid, denk je toch ook vaak om mensen te vermoorden en hun op te eten. Ten eerste is het haat en ten 2de moet het gewoon kicken zijn om mensen te vermoorden. Maar je doet het gewoon niet en je houd jezelf onder controle en daar heeft deze man nu in gefaald. Er worden overal mensen vermoord en er zijn duizend psychopaten, deze man heeft gwn wat pech gehad.
vanwaar heb je dit citaat?"We zijn er negentig procent zeker van dat hij ook Annick Van Uytsel doodde", klinkt het nu.
Omg wat een zieke kerel.
Pech idd om zijn gedachten in daden om te zetten. Dat is idd het verschil tussen hem en 99% van de rest van de mensen.

Zo droog als mijn rijst die ik op dit moment nuttig.
"We zijn er negentig procent zeker van dat hij ook Annick Van Uytsel doodde", klinkt het nu.
Omg wat een zieke kerel.
Zolang het parket niets verklaard, moet je er niet te veel belang aan hechten.. HLN telt zeker niet als goede bron. Wat een mediacircus weer
De DBB PI-Squad knoopt hier zonder problemen de losse eindjes aan elkaar.![]()