XXL Nutrition

Californië

code blue

Dutch Bodybuilder
Waardering
18
Hej ik ben van plan binnen een jaar naar Californie te trekken voor minstens een jaar , iemand tips hints , leuke plekjes .

Geraak je er makkelijk aan een job als buitenlander ? Hoeft niet veel soeps te zijn ofzo , gewoon om beetje ingeburgerd te raken :D

grtz_

Gold's Gym, Venice Beach

Als je een beetje een groot en ripped fysiek hebt en aanleg voor dansen en entertainment kun je in Vegas (Nevada) als stripper aan de slag in nightclubs.

Als je echt wilt solliciteren voor een baan in het bedrijfsleven waar je jezelf echt mee kunt onderhouden zou ik ervoor zorgen dat je vloeiend Engels spreekt maar dan heb je alsnog hetzelfde nadeel als Achmed of Mohammed hier in Nederland heeft.

• Topic Starter Topic Starter
Als je een beetje een groot en ripped fysiek hebt en aanleg voor dansen en entertainment kun je in Vegas (Nevada) als stripper aan de slag in nightclubs.

Als je echt wilt solliciteren voor een baan in het bedrijfsleven waar je jezelf echt mee kunt onderhouden zou ik ervoor zorgen dat je vloeiend Engels spreekt maar dan heb je alsnog hetzelfde nadeel als Achmed of Mohammed hier in Nederland heeft.

Mja khad gedacht aan iets in de horeca , moet niet echt veel opbrengen .
Ik maak gemakkelijk contacten en vroeg of laat heb ik wil een knap rijk californisch meisje aan de haak geslagen :D

Het leven in the states is duur, als je geen redelijke baan kan vinden ben je "screwed".

Code blue's frietzaak.

ga naar Las Vegas en ga pokeren

Hm, dezelfde sl*t als poppin.

ik denk eerlijk gezegd dat strippen wel zo'n beetje je beste en enigste keus is. Voor het geval dat je het niet gemerkt had er heerst op het moment een gigantische recessie in amerika 30% is werkeloos dus...bedenk het zelf maar

hoe wil je dan een jaar blijven? normaal mag je tot 3 maanden blijven met een toeristenvisum, en als je verhuist voor je werk naar amerika dan kan je langer blijven.

een vriendin is samen met haar vriend naar los angeles gegaan en zijn na 6 weken terug gekomen en ze wouden 3 maanden blijven, belachelijk duur was het en geen werk.

• Topic Starter Topic Starter
hoe wil je dan een jaar blijven? normaal mag je tot 3 maanden blijven met een toeristenvisum, en als je verhuist voor je werk naar amerika dan kan je langer blijven.

een vriendin is samen met haar vriend naar los angeles gegaan en zijn na 6 weken terug gekomen en ze wouden 3 maanden blijven, belachelijk duur was het en geen werk.

Mja zal waarschijnlijk een bedrag van 14000 euro meenemen .

Bedoeling is zeker geen luxe in het begin , krotje van 500 dollar huren voor een maand . Binnen de maand een roommate vinden => mooiere flat voor 350 pp . En zo opbouwen he :D

Lukt het me niet heb ik tenminste een onvergetelijk jaar achter de rug , en probeer ik het 2 jaar later opnieuw , meer ervaring enz ...:D i love my live

oke, iig veel geld, maar hoe wil je daar dan een jaar gaan blijven, want je kan max 3 maanden blijven toch? op een toeristenvisum. of je moet naar 3 maanden de grens over en dan weer een nieuwe aanvragen.

werken gaat zomaar niet in de states, tenzij illegaal

ik zoek het even uit voor je man :-)

Laatst bewerkt:
oke

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven