XXL Nutrition

Californië

Hej ik ben van plan binnen een jaar naar Californie te trekken voor minstens een jaar , iemand tips hints , leuke plekjes .

Geraak je er makkelijk aan een job als buitenlander ? Hoeft niet veel soeps te zijn ofzo , gewoon om beetje ingeburgerd te raken :D

grtz_

Ik heb in Venice Beach 4 jaar geleden een Belg ontmoet die ooit naar California ging voor vakantie. Hij had het daar zo naar zijn zin, dat hij zijn ouders heeft opgebeld na 2 weken en vertelde dat hij niet meer terug zou komen. Hij is toen begonnen als hulpje bij de 7th/11 en daarna bij een liquor store. Toen ik hem ontmoette was hij inmiddels eigenaar van 2 liquors stores en was hij eindelijk miljonair! :) Hij zei dat als je je groene kaart hebt, je makkelijk werk kunt vinden. Maar ja, dat was wel in 2006. :o

Ik heb in Venice Beach 4 jaar geleden een Belg ontmoet die ooit naar California ging voor vakantie. Hij had het daar zo naar zijn zin, dat hij zijn ouders heeft opgebeld na 2 weken en vertelde dat hij niet meer terug zou komen. Hij is toen begonnen als hulpje bij de 7th/11 en daarna bij een liquor store. Toen ik hem ontmoette was hij inmiddels eigenaar van 2 liquors stores en was hij eindelijk miljonair! :) Hij zei dat als je je groene kaart hebt, je makkelijk werk kunt vinden. Maar ja, dat was wel in 2006. :o

klinkt wel heeel rooskleurig.. lopen volgens mij ook veel rare mensen rond met grote praatjes, maar dat achterwege gelaten zou ik het ook wel leuk vinden om daar eens op vakantie te gaan.

Dat zei hij gewoon om indruk op je te maken.. :D

2 drankwinkels en dan miljonair. Riiiigggght

dream on. Lees je eens beter in man. Je lijkt wel een dbber die aan de roids gaat.

Zie net dat de topic starter in juli nog het Nederlandse leger in wilde. Eerst het leger en nu naar Californie :roflol: Weet jezelf eigenlijk wel wat je wilt :p

Het komt ook zeer sporadisch voor, maar het kán wel gebeuren. En het was niet om indruk om me te maken. Ik was daar toen te gast bij Gold's Gym Venice samen met Filip Onghena, de Benelux champ. We kregen een rondleiding bij de Gold's en toen bleek daar ook een Belg te trainen. Uiteindelijk hebben we een half uur met die kerel gebabbeld. Hij kwam niet onbetrouwbaar over, eerder bescheiden. Hij zei dat hij nu voor het eerst een Mercedes kon kopen en dat had hij ook gedaan. :)

Hej ik ben van plan binnen een jaar naar Californie te trekken voor minstens een jaar , iemand tips hints , leuke plekjes .

Geraak je er makkelijk aan een job als buitenlander ? Hoeft niet veel soeps te zijn ofzo , gewoon om beetje ingeburgerd te raken :D

grtz_

Verander die avater aub, dont like copys:o

Je gaat keihard pompen in Golds Gym Venice Beach. Daarna ga je acteren met een accent in je allereerste film("I'm goenna shoew them houw zoe throw ze diskoesss".) Zodoende word jij de nieuwste actieheld en na 30 jaar ben je governator.

• Topic Starter Topic Starter
Verander die avater aub, dont like copys:o

Sorry man , direct verandert zi :)

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Je gaat keihard pompen in Golds Gym Venice Beach. Daarna ga je acteren met een accent in je allereerste film("I'm goenna shoew them houw zoe throw ze diskoesss".) Zodoende word jij de nieuwste actieheld en na 30 jaar ben je governator.

Haha was het maar waar :D

Code:
love my live

love my life

Check game, im'a show you how to bang,
Uncle Snoopy is it true you from that money game,
All the time neph' I gotta let my nuts hang,
A chest full of chains a left han' wit' a pinky ring,
I'm in a steeler caps, Swisha Sweets peel em back,
My lil' hood rat, baby got that mini mack,
Baby got that 20 sack, baby got plenty that,
Whatever you send it's my nugga, we gonna send it back
I'm in the club, with the snub, getting' love,
with 20 thousand Crips and 20 thousand Bloods,
And we don't give a **** about none of ya'll,
And when you hit the city, you better holla at the Big Dogg,
I done seen n**gas hit LA and get dey chain snatched,
Then they call me up, beggin' me to get dey chain back,
What I look like the mudafukin Police,
It's certain rules you got to follow, when you in these streets,
Especially when it comes to this Cali shit,
And I ain't talkin' bout hangin' in the valley b*ch,
Gang bang n**gas all up in the alley Crip,
On some real talk n**ga we the real Westcoast.

Bedoeling is zeker geen luxe in het begin , krotje van 500 dollar huren voor een maand . Binnen de maand een roommate vinden => mooiere flat voor 350 pp . En zo opbouwen he

Dan heb je een grote kans dat je in de ghetto komt.
En neem van mij aan dat dat geen pretje is.
Of je moet het leuk vinden om regelmatig gunshots te horen en te horen wie er nu weer is neergeschoten.

Voor een beetje appartement ben je rondom LA toch al snel 900 ofzo kwijt en dan heb je niet veel bijzonders.

Dan heb je een grote kans dat je in de ghetto komt.
En neem van mij aan dat dat geen pretje is.
Of je moet het leuk vinden om regelmatig gunshots te horen en te horen wie er nu weer is neergeschoten.

Voor een beetje appartement ben je rondom LA toch al snel 900 ofzo kwijt en dan heb je niet veel bijzonders.

Mwoaah, eerste zoekactie op een site die appartementen verhuurt :

http://www.4rentinla.com/search/details/66404212.html

$650 in Hollywood. Nu ook niet altijd de beste buurt maar dat gedeelte vlakbij Grauman Chinese Theatre is toch wel leefbaar.

Wel voor een jaar maar dat probleem zal je vaker tegenkomen als je wilt huren. Shortime lease is meestal een stuk duurder.

hmm valt me indd niet tegen.
Vrienden van me hadden een appartementje in lakewood en daar betaalde je wel wat meer.

dat is overigens 3 a 4 jaar geleden denk ik.
mischien door de crisis dat het goedkoper is geworden ofzo.

hmm valt me indd niet tegen.
Vrienden van me hadden een appartementje in lakewood en daar betaalde je wel wat meer.

dat is overigens 3 a 4 jaar geleden denk ik.
mischien door de crisis dat het goedkoper is geworden ofzo.

Dat zal er zeker mee te maken hebben. Dit zijn prijzen die vergelijkbaar zijn met een jaar of 10 terug.

In ieder geval zal je in een stad als LA wel enigzins een goede buurt moeten uitzoeken. Als je in Inglewood of East LA terecht komt hoor je inderdaad regelmatig wat geknal om je heen.

East LA, Inglewood, Compton, South Central.
Dat zijn de bekendere buurten.
Maar je hebt er nog veel meer.

Terug
Naar boven