- Waardering
- 151
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hej ik ben van plan binnen een jaar naar Californie te trekken voor minstens een jaar , iemand tips hints , leuke plekjes .
Geraak je er makkelijk aan een job als buitenlander ? Hoeft niet veel soeps te zijn ofzo , gewoon om beetje ingeburgerd te raken
grtz_
Kraft; zei:

Mja zal waarschijnlijk een bedrag van 14000 euro meenemen .
Bedoeling is zeker geen luxe in het begin , krotje van 500 dollar huren voor een maand . Binnen de maand een roommate vinden => mooiere flat voor 350 pp . En zo opbouwen he![]()
Lukt het me niet heb ik tenminste een onvergetelijk jaar achter de rug , en probeer ik het 2 jaar later opnieuw , meer ervaring enz ...i love my live
Je hebt het leuk uitgedacht maar dit gaat nooit werken lijkt me. Volgens mij onderschat je het allemaal. 14000 euro is helemaal niks. Waarom eigenlijk Californie?
ik denk eerlijk gezegd dat strippen wel zo'n beetje je beste en enigste keus is. Voor het geval dat je het niet gemerkt had er heerst op het moment een gigantische recessie in amerika 30% is werkeloos dus...bedenk het zelf maar
14.000 euro is helemaal niks?! Jij hebt zeker een miljoen nodig om iets op te bouwen voor een jaartje? Ik denk dat je meer dan genoeg kan met een dergelijk bedrag. Een leuk baantje erbij en je zal het zeker niet slecht hebben daar.
Hoop dat je over een jaartje een leuk verslagje gaat neerplempen op DBB.

14.000 euro is helemaal niks?! Jij hebt zeker een miljoen nodig om iets op te bouwen voor een jaartje? Ik denk dat je meer dan genoeg kan met een dergelijk bedrag. Een leuk baantje erbij en je zal het zeker niet slecht hebben daar.
Hoop dat je over een jaartje een leuk verslagje gaat neerplempen op DBB.
Je kan ten eerste maar 6 maanden blijven met een B2 visum.
Met die 14.000 euro redt je het wel 6 maanden, mits je goedkope huisvesting kan vinden. Baantje gaat niet lukken, dat wordt illegaal werken met alle risico's van dien.
Verder is het leven daar niet duurder dan hier, een euro levert nog steeds bijna 1,3 dollar op. Qua eten kan je in shoppings malls bij een food court tig gezonde opties vinden meestal en voor een paar dollar (5 a 6) heb je een complete maaltijd. Je kan natuurlijk ook zelf koken maar dan moet je wel kookgerei hebben.
x 6 maaltijden per dag, dat is toch al wat prijziger..

Maar heb je er wel 6 per dag nodig, met die porties daar?![]()

x 6 maaltijden per dag, dat is toch al wat prijziger..
Waarom wil je trouwens persé naar Amerika?