AndroidHealthClinic

Carbbackload/F.U.T

Wat ging er niet goied aan de training! Ik vind het er allemaal best goed uit zien namelijk!

• Topic Starter Topic Starter
Training

Lat pulldown

5x6x65

Reverse lat pull down

3x12x60

Straight arm pulldown dorpset

8x30
8x25
8x20

Leg Curl

5x6x50

Standing leg Curl

3x12x30

Calf raises

10x80
10x70
10x60

10minuten hitt

Voeding

60gram havermout
60gram whey
1banaan

3boterhamen
150gram kip
Komkommers

3boterhamen
150gram kip
Komkommers

40gram Brinta
3ei eiwitten
2eieren

30gram voor en 30gram whey na training

200gram aardappels
100gram zuurkool
300gram rundergehakt

30gram caseïne

Helaas junk ik op dit moment erg veel het blijft niet alleen maar op de zondag ook door de Weens nu wel is beetje jammer is dat maar heb mezelf nog 4weekjes vrij af gegeven en vanaf januari nieuwe doelen

Half uur interval cardio op me rustdag voor straf voor dat gejunk:)

Weet niet hoe je dat noemt verplaats degewichten wel maar voelde ze niet echt in me spieren zeg maar
Slechte mind-muscle connectie...

Maar probeer wel zoveel mogelijk clean te eten..behoud de 'schade' enigsinds beperkt..

Ik weet dat het lastig is zeker als je wel van zoete dingen houdt..dan is december een drama met al die sinterklaas en kerst-rommel:eek:

Slechte mind-muscle connectie...

Maar probeer wel zoveel mogelijk clean te eten..behoud de 'schade' enigsinds beperkt..

Ik weet dat het lastig is zeker als je wel van zoete dingen houdt..dan is december een drama met al die sinterklaas en kerst-rommel:eek:

Dat word zocht ik ja:D kwa inhoude uur doe me best :D

Training

Bench press

5x6x90

Chest press

3x12x85

Cable fly drop

8x20
8x15
8x10
8x5

Squat

5x6x60

Leg extensions

3x12x55

Leg press drop

8x140
8x120
8x110

Calf raises leg press

10x170
10x170
10x170

Standing Calf

3x8x70

Bw 86kilo vanmorgen

Pittige training.:)

Training

Bor rustig en striks

5x6x80

Cable row small

3x12x80

Machine row drop

8x45
8x40
8x35

Rear delt machine

5x6x40

Bent over Side raises

3x12x10

DB schrugs

3x20x26

Machine Curl

5x6x50

Bb Curl 21ger 3setjes met 27kilo

Cable Curl drop

8x25
8x20
8x20

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 16:09 ----------

Tanks man

Hoe sta je ervoor qua fysiek henrie

Net genomen

image.jpg

Wel een verschil met laatst , maar vind het nog niet echt fatsig enz...;)

Klopt maar alle definitie is weer weg :(
Dat is wel ****ed up! Maar vadsig ben je zeker niet!

Toch denk ik dat je een clean bulk periode even moet doorzetten om even wat serieuze massa erop te plakken. Als je nu weer gaat cutten ben je weer terug waar je was aan het begin van je log.

Je weet nu hoe je daar naar toe moet werken, dus dat kun je altijd tegen de zomer weer doen. Probeer gewoon je taille een beetje onder controle te houden en je bf niet teveel op laten lopen.

Je traint hard zat volgens mij en verplaatst mooie gewichten, maar vraag jezelf eens af of het nog intenser kan. Ik betrap mezelf er namelijk op dat ik de intensiteit niet maximaal geef..

Dat is wel ****ed up! Maar vadsig ben je zeker niet!

Toch denk ik dat je een clean bulk periode even moet doorzetten om even wat serieuze massa erop te plakken. Als je nu weer gaat cutten ben je weer terug waar je was aan het begin van je log.

Je weet nu hoe je daar naar toe moet werken, dus dat kun je altijd tegen de zomer weer doen. Probeer gewoon je taille een beetje onder controle te houden en je bf niet teveel op laten lopen.

Je traint hard zat volgens mij en verplaatst mooie gewichten, maar vraag jezelf eens af of het nog intenser kan. Ik betrap mezelf er namelijk op dat ik de intensiteit niet maximaal geef..
opzich zou ik door moeten gaan dat doe ik deze maand nog en vanaf januarie moet er eerst weer wat ver af ben beetje net zoals jou doods bang voor vet:) dus dan ga ik weer effe cutten

Training

10min hitt

Incline bench press

5x6x70

Chest press incline

3x12x60

Peckdeck drop

8x50
8x45
8x40

DB press

5x6x22

Side raises

3x12x12

Front raises

3x10x12

Triceps extensions

5x6x40

Frech press

3x12x25

Incline Triceps extensions drop

8x25
8x20
8x15

10min hitt

Uurtje cardio gedaan

Lekker. Buiten?

Mooie training hoor Hendrie! Als je zo bang bent voor vet als ik zou ik toch eens overwegen body recomposition te gaan doen. Een overschot calorien eten op je trainingsdagen en je rustdagen een tekort (door middel van carbs beperking of bijvoorbeeld IF)

Terug
Naar boven