Knick
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 13%
Beste iedereen,
Ik ben vaak na het trainen erg moe waardoor ik eigenlijk na het trainen vrijwel niks kan doen behalve op de bank liggen achter de tv
of ik duik gelijk mijn bed in. Ik heb het druk met school, dus hierdoor kan ik soms niet trainen en ben ik beperkt tot alleen in de avond trainen omdat ik gewoon te moe ben en een slechte concentratie heb voor schoolwerk. Ik verwacht niet dat carbs mij topfit maken na de training, maar wel fitter dan ik nu meestal ben.
Ik heb mij nooit zo bezig gehouden met carbs en nu ik er zo over lees lijkt het mij erg handig voor na mijn training. Ik zag bij b&f: dextrose, waxy maize starch en maltodextrine. Mijn vraag is dus, wat is het verschil en welke is het best?
Alvast bedankt!
Ik ben vaak na het trainen erg moe waardoor ik eigenlijk na het trainen vrijwel niks kan doen behalve op de bank liggen achter de tv
of ik duik gelijk mijn bed in. Ik heb het druk met school, dus hierdoor kan ik soms niet trainen en ben ik beperkt tot alleen in de avond trainen omdat ik gewoon te moe ben en een slechte concentratie heb voor schoolwerk. Ik verwacht niet dat carbs mij topfit maken na de training, maar wel fitter dan ik nu meestal ben. Ik heb mij nooit zo bezig gehouden met carbs en nu ik er zo over lees lijkt het mij erg handig voor na mijn training. Ik zag bij b&f: dextrose, waxy maize starch en maltodextrine. Mijn vraag is dus, wat is het verschil en welke is het best?
Alvast bedankt!