Fitness Seller

Chickies fixe xD -20jaar

Personalfitjust

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
9%
Heey,

Ik had een vraag over uitgaan.
Als ik in een club ben , met allemaal mooie meiden die zowiso hebben gezopen wil ik natuurlijk wel met hun dansen en daarna zoenen.

Hoe pakken jullie dit aan????
Ik doe het zo:

Ga Rustig achter hun staan.
Even kijken hoe ze bewegen en dan schuren.
Meestal draaien ze vanzelf om, maar soms draai ik ze om.
Vragen stellen waar ze vandaan komt enzo hoe ze heet etc etc..
En dan zoenen.

Ik zeg niet dat het altijd lukt ik ben vaak genoeg afgewezen xDD!

Maar hoe doen jullie het ?
En lukt het vaak??

Idd schuren en boven de muziek uitschreeuwen waar ze vandaag komt!

De voorbereidingen beginnen natuurlijk al thuis. Haartjes in de lak, oorbelletje in, roze shirtje aan. Al moeten m'n vrienden wel altijd even helpen om hem aan te trekken, want hij zit een beetje strak. Daarna lekker naar de club, de RnB zaal in. Lekker schuren daarna ja. Meestal duwen ze me dan weg, maar dan zeg ik maar gewoon tegen m'n vrienden dat ze vies zoent en ik er niks meer van moet hebben, arrogante b*ch.

Ja idd, altijd die ****ing k*t h**ren die niet weten hoe het spel gespeelt moet worden :(

De voorbereidingen beginnen natuurlijk al thuis. Haartjes in de lak, oorbelletje in, roze shirtje aan. Al moeten m'n vrienden wel altijd even helpen om hem aan te trekken, want hij zit een beetje strak. Daarna lekker naar de club, de RnB zaal in. Lekker schuren daarna ja. Meestal duwen ze me dan weg, maar dan zeg ik maar gewoon tegen m'n vrienden dat ze vies zoent en ik er niks meer van moet hebben, arrogante b*ch.

So Treu...
Heb ik meestal je weet toch... Lekker Bumpen met die Chikkies JWZ.. Maar als ze niet wilt.. Ik zeg gewoon, Heb al keer gehad.. Preuts en ze huilt snel..
Dan ben ik helemaal weer het mannetje en drink ik snel nog paar biertjus..
Skitta toch!
Zijn Genoeg Chikkas die wel willen tog..

So Treu...
Heb ik meestal je weet toch... Lekker Bumpen met die Chikkies JWZ.. Maar als ze niet wilt.. Ik zeg gewoon, Heb al keer gehad.. Preuts en ze huilt snel..
Dan ben ik helemaal weer het mannetje en drink ik snel nog paar biertjus..
Skitta toch!

Bier is vies man. Oranje Breezer is de shit jwz!

Laat je niet kennen man. Je moet direct vertellen dat als ze niet meedoet, ze na afloop verkracht word door al je vrienden. Je bedreigt haar met de dood, en gaat zo ver dat je haar dwingt je te ppen in het toilet. Works for me every time.

Laat je niet kennen man. Je moet direct vertellen dat als ze niet meedoet, ze na afloop verkracht word door al je vrienden. Je bedreigt haar met de dood, en gaat zo ver dat je haar dwingt je te ppen in het toilet. Works for me every time.

Vroeger was het simpeler. Je stapte gewoon af op zo'n 14jarige met een Breezer in je hand. En dan zei je gewoon: "Ik heb heel m'n kofferbak vol liggen, en thuis nog veel meer. Neuken?" En dan ging het altijd goed. Maar volgens mij worden ze daar nu voor gewaarschuwd ofzo.

Daarom heb ik nu een nieuwe truck:

chloroform9tu4pk.jpg

Netjes. Waar kan ik het bestellen? :D

Netjes. Waar kan ik het bestellen? :D
Toen ik nog een opleiding laborant deed in NL (naast AMC) kon je die chloroform gewoon zo meejatten, maar was wel een t*fus spul zeg...zorg dat het nooit met plastic in aanraking komt, had een dure rekenmachine die helemaal begon weg te smelten door die zooi.:(

• Topic Starter Topic Starter
hahahahaha, !! @ mikeh

Laatst bewerkt door een moderator:
Uiteraard er wat mee dansen, een beetje praten, drankje aanbieden en als de tijd juist is kan je haar kussen.

Ga jij naar homo-feestjes? ???

Hij draagt een roze bench-shirt

hier gebeurd het anders. als je een snol ziet op de dansvloer vanuit je barkruk pak je je verdovingspijltje met blaaspijp en die schiet je dan in haar nek. als ze out is sleep je haar naar de wc en verneder je haar, en dan gewoon laten liggen natuurlijk.

Hahahahahahahah, droogheid in optima forma. :D @ cutler, The Rock & Mikeh

Gewoon hele avond aan de bar zitten tot iemand naar jou toekomt. Pfff nog moeite doen zker ook om weer eens zo'n vieze sl*t te palen.

Terug
Naar boven