AndroidHealthClinic

Chickies fixe xD -20jaar

Het beste is om een spierballentruitje aan trekken met een getande biceps in het zicht. Je moet niet op zoek gaan, ze moeten naar jou komen! Op het moment dat ze vragen of ze aan je monsterbiceps mogen zitten vertel je ze precies wat je wilt, voor wat hoort wat.

En die chickies heten zeker Kimberley, Melissa, Chantal, Priscilla etc? Gezellig met gouden schoentjes, gouden handtasjes, hoerige make up en vier bussen haarlak in hun haar.

Of moet ik meer aan de 'ik pijp voor een Big Mac' chickies denken uit de Bijlmer die Shanequee, Latifah, Shenisha etc heten?

Onthoud jij altijd alle namen van je ex-en? :D

Een man met ervaring!

Lol laat ze maar lekker naar mij toe komen, werkt altijd, je merkt vanzelf wel of ze je ziet zitten, bijvoorbeeld als ze elke keer stiekem naar je zit te kijken.

ik zorg altijd voor me rose polootje met grijze joggingbroek. het polootje moet korte mouwtjes hebbe voor de bicep, en de joggingbroek accentueert je lul, zorgt voor een grote bobbel, meiden kijken er altijd naar! mocht je geen grote lul hebben, gewoon een oude sok bij je boxer in stoppen, succes gegarandeerd:thumbs:

Als je het serieus wilt weten is het verstandig je te verdiepen in PUA oftewel Pick Up Arts

Een leuk boek die lekker wegleest en je introduceert in deze wereld heet 'The Game' van Neil Strauss. Aanrader!

Als je het serieus wilt weten is het verstandig je te verdiepen in PUA oftewel Pick Up Arts

Een leuk boek die lekker wegleest en je introduceert in deze wereld heet 'The Game' van Neil Strauss. Aanrader!

Of Mystery
Maar de meeste van die dingen werken niet hier. Ze zijn overseas makkelijker dan hier heb ik al gemerkt.

Terug
Naar boven