Of moet ik meer aan de 'ik pijp voor een Big Mac' chickies denken uit de Bijlmer die Shanequee, Latifah, Shenisha etc heten?
Heb je die ook in Rotterdam?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of moet ik meer aan de 'ik pijp voor een Big Mac' chickies denken uit de Bijlmer die Shanequee, Latifah, Shenisha etc heten?

Als iemand in een club tegen mij aan zou schuren en me daarna zou omdraaien kan ie oprottenmaar ik kan me voorstellen dat het bij 16-jarige chickies wel zijn vruchten afwerpt.

hahaha xDD,
Ik lach me dood om sommige mensen
Maar veel mensen durfen niet, maar dat snap ik ook wel!
Maar thnx voor de reacties![]()

En die chickies heten zeker Kimberley, Melissa, Chantal, Priscilla etc? Gezellig met gouden schoentjes, gouden handtasjes, hoerige make up en vier bussen haarlak in hun haar.
Als iemand in een club tegen mij aan zou schuren en me daarna zou omdraaien kan ie oprottenmaar ik kan me voorstellen dat het bij 16-jarige chickies wel zijn vruchten afwerpt.
En die chickies heten zeker Kimberley, Melissa, Chantal, Priscilla etc? Gezellig met gouden schoentjes, gouden handtasjes, hoerige make up en vier bussen haarlak in hun haar.
Nee, waaruit concludeer je dat? Wil je soms zeggen dat je het raar vind dat ik een roze shirtje aan heb? Die heb ik toen met al m'n vrienden tegelijk gekocht, allemaal dezelfde. Tegelijk met de oorbelletjes.