XXL Nutrition

Chickies fixe xD -20jaar

En die chickies heten zeker Kimberley, Melissa, Chantal, Priscilla etc? Gezellig met gouden schoentjes, gouden handtasjes, hoerige make up en vier bussen haarlak in hun haar.

Of moet ik meer aan de 'ik pijp voor een Big Mac' chickies denken uit de Bijlmer die Shanequee, Latifah, Shenisha etc heten?

Vergeet niet het hangertje aan de gouden ketting met hun eigen naam er op he? Damn dat is sexy.

als ik een lekker meisje zie loop ik er altijd naartoe en pak ik haar vast en ga ik gewoon praten....waar vandaan, hoe oud, welke cup je weet wel hoe het gaat.

Afgewezen worden hoort er dan bij, iedereen heeft een andere smaak en niet iedereen valt op beesten als ons.

Die van die verdovingspijl pas ik maar zelden toe...

Op het kerkhof is altijd lekker rustig. Geen concurrentie en de chicks zeggen nooit nee, ben er dan ook vaak te vinden!

ik doe niets, ze komen altijd vanzelf

• Topic Starter Topic Starter
Nee maar ff serieus hoor sommige reacties werken wel weet ik 100% !

Thnx :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Bump

Hej brotha ik begrijp je probleem helemaal man, ik en muh matties playen maar al te graag wat van die blondies je weet tog,, je moet eerst zorge dat je er classy fine uitziet, als een echte homeboy je weet zelluf tog,, ikzelluf draag meestal strakke jeans, oorbellen en een strak shirtje met een onwijs diepe vhals, meestal wat fijne nikies en het jagen op die bitches is begonnen,

meestal ga ik eerst even schure en drinke met die bitches,. dan vollegt alles vanself, meestal zegge zoiets van, akim ben je alltijd zo lief en coïtusie,, en dan weetju dat je ze binne kunt halen, meestal ga ik dan met ze naar buiteh met die b*ch en dan is het al snel een hitsige somer als je me begrijpt.

als openingssinne gebruik ik meestal zoiets als;
-waarom waan juh mij as willie wartaal(van die rapper je weet )
-he chikie je ziet er egt tantu fijn uit sulle we danse
-ken ik jouw niet fan sugababes?

meeste succes heb ik selluf altijd met, ja sorry maar ik ben me witte paard fergete, dat vinde die chikies egt geweldug,

verder als playa kan ik je as tip geve dat je altijd zo luidruchtig mogelijk moet sijn en altijd kijke alsof je in een film sit en een beroemde acteur ofzo bent, vraag me niet waarom maar ut hellupt

succes brotha

En die chickies heten zeker Kimberley, Melissa, Chantal, Priscilla etc? Gezellig met gouden schoentjes, gouden handtasjes, hoerige make up en vier bussen haarlak in hun haar.

Of moet ik meer aan de 'ik pijp voor een Big Mac' chickies denken uit de Bijlmer die Shanequee, Latifah, Shenisha etc heten?

Wat hebben mensen toch tegen die namen? "Oh heet ze Melissa, is zeker een sl*t net zoals die Priscilla".

Ik bedoel ze heet toch geen Desiree ofzo?

alleeng die chi-bois weeteng hoe je die chimeids moet playeng mang

hé kiwischijfje

Gewoon de hele tijd cirkeltjes lopen om dat meisje, net als een roofdier.
Langzaam ga je steeds dichterbij dansen en ineens druk je onverwachts je staafmixer tegen haar billen. En je weet het, "nee" betekend eigenlijk "ja" bij meisjes. Dus als ze laat merken dat ze het niet leuk vind, moet gewoon doorgaan. Als ze je een bitchslap geeft moet je doen alsof je er niks van voelde, dit is namelijk om te testen hoe mannelijk je bent. Als je dan als een mietje wegloopt of laat merken dat het pijn deed ben je niet geschrikt om door haar met een voorbind dildo uitgewoond te worden (de nr. 1 fantasie van iedere vrouw).

Als je met haar een gesprek aangeknoopt krijgt, moet je altijd eerst minimaal 10 vragen stellen voordat je haar mag zoenen (biologische bepaald). Als ze zegt dat ze even naar het toilet moet, dan loop je achter haar aan. Dit betekend namelijk dat ze je wilt ppen op het toilet. Als ze haar vriendinnen er bij haalt zit je helemaal gebakken vriend, deze meid wilt een harde gang bang met jou!

Daarnaast moet je altijd vertellen dat je goed in bed bent. Dus je zegt dingen als: "Ik kan lekker bffen, kom je met me mee?" etc. Daarnaast moet je altijd doen alsof je rijk bent, want je weet het, vrouwen vallen op geld! Dus je verteld hoe duur je horloge was etc. (als hij niet zo duur was moet je gewoon overdrijven)

Succes!

Goeie tips hier, mannen! :thumbup:

"ik heb aids, genees me door met je tong over mijn eikel te wrijven"

Terug
Naar boven