XXL Nutrition

Chrash his way to big-T contest 2020

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Huh, WTF. Je hebt de post aangepast. Bewijs (deze afbeelding kan je niet aanpassen zonder Photoshop):
Bekijk bijlage 466450
Photoshop?
30d519f992626f4a3c2c61246286ac59.png
 
Hij geeft het hier nog toe ook:
1569006092826.png
 
Ik ben er niet trots op maar met momenten maken we dat :)
Anders toch maar karlsquell :p

Alhoewel de Steenbrugge Tripel naar horen zeggen wel goed moet zijn....
 
Ow, dat wist ik niet, via legale webshops?
Niet op dit forum omdat ze hier onder aas vallen en dan gelden dezelfde regels als bij de anabolen ;)
 
Niet op dit forum omdat ze hier onder aas vallen en dan gelden dezelfde regels als bij de anabolen ;)
Ik was al op de xxl website aan het rondzoeken :p
Denk dat die sarms uiteindelijk toch maar weg gegooid geld zijn als ik wat rondlees. Voor dat geld kan ik beter een hele hoop biefstuk kopen :)
 
Schültenbrau is geen bier, maar ik lees dat Martens 14 soort bieren brouwt. Ik ben benieuwd welke nog meer en of er ook speciaalbieren tussen zitten. Vroeger ging ik weleens met m'n vader bier brouwen (geen pils, maar speciaalbier), doet hij nu nog steeds als hobby.
 
Ik was al op de xxl website aan het rondzoeken :p
Denk dat die sarms uiteindelijk toch maar weg gegooid geld zijn als ik wat rondlees. Voor dat geld kan ik beter een hele hoop biefstuk kopen :)
Volgens mij zijn SARMS wel legaal.
Ik weet dat het internet is, maar goed, als ik moet geloven van wat ik zag: ene Ryan Casey ofzo zat aan de SARMS en heeft echt een paar indrukwekkende stats neergezet mbv dat. Achteraf vond hij het wel niet waard ofzo omdat hij slecht zicht kreeg ofzo... Hij heeft er paar videos over gemaakt moest je iemand zn ervaring willen zien.

Misschien dat Galen weet of sarms helpen of niet?
 
Schültenbrau is geen bier, maar ik lees dat Martens 14 soort bieren brouwt. Ik ben benieuwd welke nog meer en of er ook speciaalbieren tussen zitten. Vroeger ging ik weleens met m'n vader bier brouwen (geen pils, maar speciaalbier), doet hij nu nog steeds als hobby.
De hoofgebrouwen in Bocholt (er zijn meerdere brouwerijen) zijn
-Maxal (staat voor maximum alcohol, de uitvinding die Martens groot heeft gemaakt)(word verdund voor goedkoop bier)
-supermaxal (maxal on roids, 16,5°alcohol
-maxal 12
-Martens pils (worden ook andere pilsen mee gemaakt)
-Malz
-alcohol vrij
-witbier
-sezoens

Er zijn ook gebrouwen die worden uitbesteed (IPA, kloosterbieren, fruitbieren)
 
Als je serieus overweegt om aan de sarms te gaan zou ik gewoon weer AAS gaan gebruiken, daar zijn tenminste alle risico’s etc van bekend
 
Als je serieus overweegt om aan de sarms te gaan zou ik gewoon weer AAS gaan gebruiken, daar zijn tenminste alle risico’s etc van bekend
Sarms vind ik na inlezen ook maar niks, miniem effect voor het geld.
Prohormones (zeker degene die verdoken gewoon steroïde zijn zoals M1t) blijf ik wel interessant vinden. Langs de andere kant heb ik totaal geen interesse in weer met fel verhoogde leverwaardes rond te lopen.
 
Volgens mij zijn SARMS wel legaal.
Ik weet dat het internet is, maar goed, als ik moet geloven van wat ik zag: ene Ryan Casey ofzo zat aan de SARMS en heeft echt een paar indrukwekkende stats neergezet mbv dat. Achteraf vond hij het wel niet waard ofzo omdat hij slecht zicht kreeg ofzo... Hij heeft er paar videos over gemaakt moest je iemand zn ervaring willen zien.

Misschien dat Galen weet of sarms helpen of niet?
Ik denk dat veel sarms gebruikers met indrukwekkende resultaten ze stiekem stacken met roids
 
Sarms vind ik na inlezen ook maar niks, miniem effect voor het geld.
Prohormones (zeker degene die verdoken gewoon steroïde zijn zoals M1t) blijf ik wel interessant vinden. Langs de andere kant heb ik totaal geen interesse in weer met fel verhoogde leverwaardes rond te lopen.
Daarom maar weer injecteren :p
 
Volgens mij zijn SARMS wel legaal.
Ik weet dat het internet is, maar goed, als ik moet geloven van wat ik zag: ene Ryan Casey ofzo zat aan de SARMS en heeft echt een paar indrukwekkende stats neergezet mbv dat. Achteraf vond hij het wel niet waard ofzo omdat hij slecht zicht kreeg ofzo... Hij heeft er paar videos over gemaakt moest je iemand zn ervaring willen zien.

Misschien dat Galen weet of sarms helpen of niet?
Ongeveer hetzelfde als orale AAS.
 
De hoofgebrouwen in Bocholt (er zijn meerdere brouwerijen) zijn
-Maxal (staat voor maximum alcohol, de uitvinding die Martens groot heeft gemaakt)(word verdund voor goedkoop bier)
-supermaxal (maxal on roids, 16,5°alcohol
-maxal 12
-Martens pils (worden ook andere pilsen mee gemaakt)
-Malz
-alcohol vrij
-witbier
-sezoens

Er zijn ook gebrouwen die worden uitbesteed (IPA, kloosterbieren, fruitbieren)
Leuk voor een DBB meet/proeverij :D
Uiteraard als pwo! Eens wat anders dan AYCE sushi. :roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven