Fitness Seller

Chrash his way to big-T contest 2020

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
De hoofgebrouwen in Bocholt (er zijn meerdere brouwerijen) zijn
-Maxal (staat voor maximum alcohol, de uitvinding die Martens groot heeft gemaakt)(word verdund voor goedkoop bier)
-supermaxal (maxal on roids, 16,5°alcohol
-maxal 12
-Martens pils (worden ook andere pilsen mee gemaakt)
-Malz
-alcohol vrij
-witbier
-sezoens

Er zijn ook gebrouwen die worden uitbesteed (IPA, kloosterbieren, fruitbieren)
Aha. 16,5° is toch het stamwortgehalte en niet de hoeveelheid alcohol? Wel een speciaalbier dus. Leuke job? Zal wel een hoop geautomatiseerd zijn of komt er ook nog handwerk bij kijken?
 
Over AAS is inderdaad relatief veel meer bekend dan over SARMS/prohormones etc. Wachten op de HAARLEM-studie over lange termijn effecten ...
 
Aha. 16,5° is toch het stamwortgehalte en niet de hoeveelheid alcohol? Wel een speciaalbier dus. Leuke job? Zal wel een hoop geautomatiseerd zijn of komt er ook nog handwerk bij kijken?
Nope, niet de platos, effectief het alcoholgehalte van dat brouwsel. Dit word tijdens het filtratie proces geblend met ontgastwater en bijgekleurd met sucramel. Eindproduct bevat naargelang welk doelbier tussen de 3,5 en 8 procent alcohol. Dus 1 gebrouw kan pakweg 4 keer verdund worden. Dit is meteen de reden waarom bv schultenbrau zo goedkoop is.
De 8procent blikbieren gaan dan weer naar landen zoals Polen zodat ze daar goedkoop zat kunnen zijn.
In Bocholt waar ik werk is het nog heel arbeidsintensief, constant parameters aanpassen, heel veel op kennis en ervaring werken.
In de nieuwe brouwerij in Kaulille verloopt zowel het brouwproces als het filtratie en blend proces volledig automatisch ( echt operator werk)
 
Laatst bewerkt:
Nope, niet de platos, effectief het alcoholgehalte van dat brouwsel. Dit word tijdens het filtratie proces geblend met ontgastwater en bijgekleurd met sucramel. Eindproduct bevat naargelang welk doelbier tussen de 3,5 en 8 procent alcohol. Dus 1 gebrouwen kan pakweg 4 keer verdund worden. Dit is meteen de reden waarom bv schultenbrau zo goedkoop is.
De 8procent blikbieren gaan dan weer naar landen zoals Polen zodat ze daar goedkoop zat kunnen zijn.
In Bocholt waar ik werk is het nog heel arbeidsintensief, constant parameters aanpassen, heel veel op kennis en ervaring werken.
In de nieuwe brouwerij in Kaulille verloopt zowel het brouwproces als het filtratie en blend proces volledig automatisch ( echt operator werk)
Vandaar dat het niet te drinken is. Platos was inderdaad wat ik bedoelde.
 
Vooral monstername (testen) en proeven :D lijkt me.
Dit is inderdaad ook een deel van mijn verantwoordelijkheid (er is ook een proefpanel, ik moet proeven tijdens het proces voor afwijkende smaken) ik doe ook een deel van het labo werk tijdens de filtratie (metingen met een Anton paar, zuurtegraad, helderheid, kleur) zodat ik tijdens het proces aanpassingen kan doen. Ik tuf wel steeds alles uit omdat ik nultolerantie heb op mijn rijbewijs en dus volledig niks mag drinken in het verkeer (ongevalletje onder slaapmedicatie (benzo) veroordeeld als rijden onder invloed)
 
Vandaar dat het niet te drinken is. Platos was inderdaad wat ik bedoelde.
Inderdaad. De gist geraakt door toevoeging van chemische producten en extra suikers om het hoge alcoholpercentage te krijgen zo opgefokt dat er ongewenste smaken ontstaan, die wat worden verbloemt door het te verdunnen en hop aroma’s toe te voegen. Iemand met een goed smakenpallet zal dit bier ook niet snel kopen.
Dit geld natuurlijk alleen voor onze maxal varianten. Meestal de echt heel goedkope bieren in budgetsupermarkten.
 
W3 UB
-OHP 10x10/30/40/50/60 6x60/50/40/30 (paused op borst) (lichte progressie)
-chin up 3x10xBW+10 4xBW+15 (extra setje kunnen doen)
-CGBP 10x50/70/80/90/100/105 (extra reps)
-BOside raises SS side raises 12x16/18/20 (extra reps)
-BBCurl 12x27/32/37/40/45 (extra set)

-pincher curl


Lange training. Ik zit meer op het forum als dat ik train.
Niet zo een probleem op vrije dagen, maar door de week verdoe ik hier wel wat te veel nuttige tijd mee.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag kcals 3625, E212
Toch maar light frisdrank en een salade bij mijn menu gepakt om niet over mijn target te gaan.
1316BCE2-3DA6-488B-B0BD-8143CC7F1819.jpeg

1316BCE2-3DA6-488B-B0BD-8143CC7F1819.jpeg
 
Dat kan tellen. :)
Was het uiteindelijk wel lekker?
Super, veel beter als de quick en mcdonals, ook veel keuze in light frisdranken. Soorten fanta die ik nog nooit tegengekomen ben. Ik vond het zeker de moeite.
 
Super, veel beter als de quick en mcdonals, ook veel keuze in light frisdranken. Soorten fanta die ik nog nooit tegengekomen ben. Ik vond het zeker de moeite.
Nice, maar beter dan de McDonalds is natuurlijk niet echt lastig, als ik een hamburger laat aanbranden smaakt ie nog beter. Welke soorten fanta? Hier in de supermarkt hebben ze een stok of 5 soorten zero.
 
Hoe weet jij dat? je eet toch nooit junk food?? :p
Heb dit jaar eens bij de Mc gegeten en hier gepost. Vorig jaar na de wedstrijd noodgedwongen ook, maar toen smaakte alles. Was minder slecht dan verwacht, maar een echt stuk vlees smaakt natuurlijk zoveel beter. Ik snap ook niet dat mensen voor een pizza naar NY Pizza of Domino's gaan, terwijl bij de Italiaanse pizzeria voor 2 euro meer een echte pizza te krijgen is. Ieder z'n ding.
 
Heb dit jaar eens bij de Mc gegeten en hier gepost. Vorig jaar na de wedstrijd noodgedwongen ook, maar toen smaakte alles. Was minder slecht dan verwacht, maar een echt stuk vlees smaakt natuurlijk zoveel beter. Ik snap ook niet dat mensen voor een pizza naar NY Pizza of Domino's gaan, terwijl bij de Italiaanse pizzeria voor 2 euro meer een echte pizza te krijgen is. Ieder z'n ding.
Hier idem... ooit 35 jaar terug 1x een big mac gehad... die belandde in de vuilbak en daarna nooit meer geweest. Ja 1x voor een bak koffie maar zelfs die is bij burger king veel beter.. :D
Hamburgers gewoon zelf maken is t lekkerst... goed gehakt en lekker kruiden met gebakken uien, zuur, tomaatje en ketchup .
Pizza's alleen hier

of op Sicilie :D Maar das een duur pizaatje :rolleyes:
 
Hier idem... ooit 35 jaar terug 1x een big mac gehad... die belandde in de vuilbak en daarna nooit meer geweest. Ja 1x voor een bak koffie maar zelfs die is bij burger king veel beter.. :D
Hamburgers gewoon zelf maken is t lekkerst... goed gehakt en lekker kruiden met gebakken uien, zuur, tomaatje en ketchup .
Pizza's alleen hier

of op Sicilie :D Maar das een duur pizaatje :rolleyes:
Haha. Sinds dat ik naar Sicilië ben geweest, vind ik Italiaans hier in Nederland vaak maar zeer matig.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven