Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
@IRONic Pumper wist jij dit al?Ik werk in een brouwerij, het brouw en filtratie gedeelte.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@IRONic Pumper wist jij dit al?Ik werk in een brouwerij, het brouw en filtratie gedeelte.
Chocomousse met een koekjesbodem. Home Made inderdaad

Als hij weet welk bier krijg ik een forum-ban

InBev? Toch geen Heineken mag ik hopen?
Nee dus.Nandrolon maakt geen oestrogeen aan, maar het kan zich 'gedragen' als oestrogeen via de androgeenreceptor.
Wat er normaal gebeurt is dat iets aan de androgeenreceptor bindt, en vervolgens bindt dat geheel (het zogeheten ligandreceptorcomplex) aan hele specifieke stukjes op het DNA. Die specifieke stukjes heten androgeenresponselementen.
Er gebeurt wat geks in het geval van nandrolon. Die studie die Peter aanhaalt suggereert dat, wanneer nandrolon aan de androgeenreceptor bindt, het niet alleen aan androgeenresponselementen lijkt te binden, maar ook aan oestrogeenresponselementen. Dat zijn de specifieke stukjes op het DNA waar normaal gesproken de geactiveerde oestrogeenreceptor aan bindt.
Aromataseremmers werken daar niet tegen want: die remmen de conversie van een androgeen naar een oestrogeen, gekatalyseerd door aromatase. Daar is hier geen sprake van.
SERMs werken daar niet tegen want: die binden aan de oestrogeenreceptor zelf, en zetten zo écht oestrogeen buiten spel. Daar is hier geen sprake van.
Er valt overigens weinig zinnigs te zeggen in hoeverre nandrolon zich als een oestrogeen gedraagt op die manier in de praktijk. Daar biedt dat onderzoek helaas geen data voor.
Nog steeds aan het dromen

Martens
in Nederland niet echt bekend denk ik. Op onze huismerken na maken we alle bieren van de Aldi en heel veel export producten.Huh, WTF. Je hebt de post aangepast. Bewijs (deze afbeelding kan je niet aanpassen zonder Photoshop):
Alleen pils of ook echt bier?Martensin Nederland niet echt bekend denk ik. Op onze huismerken na maken we alle bieren van de Aldi en heel veel export producten.
Ìk zou je een kaart kunnen geven voor het photoshoppen van deze afbeelding.Huh, WTF. Je hebt de post aangepast. Bewijs (deze afbeelding kan je niet aanpassen zonder Photoshop):
![]()
Seizoens kan tellen als echt bier (al vind ik het naar gewone pils smaken)
Ik heb niet eens Photoshop en als je me niet gelooft, kom maar langs, het tabblad staat nog open van vanochtend, want wilde het topic en de post inhoudelijk nog even doorlezen, best interessant. Wellicht heb je in te tussentijd je post aangepast.Ìk zou je een kaart kunnen geven voor het photoshoppen van deze afbeelding.

Is dat een fysieke bedreigingIk heb niet eens Photoshop en als je me niet gelooft, kom maar langs, het tabblad staat nog open van vanochtend, want wilde het topic en de post inhoudelijk nog even doorlezen, best interessant. Wellicht heb je in te tussentijd je post aangepast.
??Dat ligt eraan, ik dacht dat je het wel lekker vond.

Ik ben er niet trots op maar met momenten maken we dat