AndroidHealthClinic

Chrash his way to big-T contest 2020

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sterke bench zeg! Was je doel eigenlijk om nog op gewicht te blijven of te bulken, omdat je nu off bent gegaan?

• Topic Starter Topic Starter
Sterke bench zeg! Was je doel eigenlijk om nog op gewicht te blijven of te bulken, omdat je nu off bent gegaan?
Tot begin van de contest van volgend jaar blijven bulken is nu de bedoeling, zolang ik maar onder de 100kg blijf, anders een minicut tussenin maar die probeer ik te vermijden. Het uiteindelijke doel is tegen het einde van volgende contest op 95kg eindigen met goede verhoudingen en een respectabel vetpercentage :)
Krachtdoelen voor over 12 maanden
Bench 3x10x120
Squat 3x10x120
Deadlift 3x10x150
(Hopelijk :p )

Tot begin van de contest van volgend jaar blijven bulken is nu de bedoeling, zolang ik maar onder de 100kg blijf, anders een minicut tussenin maar die probeer ik te vermijden. Het uiteindelijke doel is tegen het einde van volgende contest op 95kg eindigen met goede verhoudingen en een respectabel vetpercentage :)
Krachtdoelen voor over 12 maanden
Bench 3x10x120
Squat 3x10x120
Deadlift 3x10x150
(Hopelijk :p )
Wie deadlift er nu 10 keer ._.
Ik zou voor jou zeggen
3x8x125 B
3x5x140 SQ
3x5x165-175 DL
ohja en 5-7 minuten rust tussen de sets

Wie deadlift er nu 10 keer ._.
Ik zou voor jou zeggen
3x8x125 B
3x5x140 SQ
3x5x165-175 DL
ohja en 5-7 minuten rust tussen de sets
Dan moet ik eerst mijn rust al overal halveren :p
Dit zouden met wat moeite idd ook wel realistische stats zijn over 12 maanden denk ik

Dan moet ik eerst mijn rust al overal halveren :p
Dit zouden met wat moeite idd ook wel realistische stats zijn over 12 maanden denk ik
"met wat moeite" :roflol:

ik maak er 3x8x130 B, 3x5x145 SQ, 3x5x180 DL van en je doet god***domme veel moeite!

Ja, want jij bent van suiker, toch?
Ben ik zo'n zoetje dan? xo :kiss:
Wat een hondenleven! Schandalig is het.
Ik mag niet klagen :p Lekker onder de middag trainen, morgen na 3 uurtjes al weer naar huis. In de namiddag wat lessen voorbereiden en dan kan ik weer lekker niksen tijdens de les!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven