- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Gvd, ben jij altijd zo snel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gvd, ben jij altijd zo snel

ik vind het nog meevallen, ik heb eerst zitten twijfelen wat ik ging zeggen

Tot begin van de contest van volgend jaar blijven bulken is nu de bedoeling, zolang ik maar onder de 100kg blijf, anders een minicut tussenin maar die probeer ik te vermijden. Het uiteindelijke doel is tegen het einde van volgende contest op 95kg eindigen met goede verhoudingen en een respectabel vetpercentageSterke bench zeg! Was je doel eigenlijk om nog op gewicht te blijven of te bulken, omdat je nu off bent gegaan?

)Wie deadlift er nu 10 keer ._.Tot begin van de contest van volgend jaar blijven bulken is nu de bedoeling, zolang ik maar onder de 100kg blijf, anders een minicut tussenin maar die probeer ik te vermijden. Het uiteindelijke doel is tegen het einde van volgende contest op 95kg eindigen met goede verhoudingen en een respectabel vetpercentage
Krachtdoelen voor over 12 maanden
Bench 3x10x120
Squat 3x10x120
Deadlift 3x10x150
(Hopelijk)
Dan moet ik eerst mijn rust al overal halverenWie deadlift er nu 10 keer ._.
Ik zou voor jou zeggen
3x8x125 B
3x5x140 SQ
3x5x165-175 DL
ohja en 5-7 minuten rust tussen de sets

"met wat moeite"Dan moet ik eerst mijn rust al overal halveren
Dit zouden met wat moeite idd ook wel realistische stats zijn over 12 maanden denk ik
BRB ff roids halen"met wat moeite"![]()
ik maak er 3x8x130 B, 3x5x145 SQ, 3x5x180 DL van en je doet god***domme veel moeite!
Ik zal misschien dezelfde stats proberen, behalve die bench wordt m niet.
Hm, gaat je wel lukken denk ik, zeker SquatIk zal misschien dezelfde stats proberen, behalve die bench wordt m niet.
Ik geef mezelf 6-8 maand!
).en maar 15-18 uur les in de week, zalig leven toch?Of een gepamperd leventje bij je pa zonder kids een drukke baan (en een zeik wijf).
Geen idee... 145 is nu zo goed als een PR en om dat voor reps te doen.. xd
Robin heeft een oogje op je... armen

Maar hij moet wel in de regen naar de fitness hoor...Of een gepamperd leventje bij je pa zonder kids een drukke baan (en een zeik wijf).
... ik ben gewoon een snelle jongen

dat doe ik niet, ik wacht lekker tot het droog isMaar hij moet wel in de regen naar de fitness hoor...
Nette training alweer @chrash !Chest training
-bench 10x60/105/115/120 (easy)
-bench 30° 4x10x70 (laatste set moeilijk)
-flyes 15° 3x10x28 (easy)
-dips 5xbw/+10/+20/+30 (laatste set zwaar)
-pulley pushdowns 4x10x36 (easy)
Volgende training alles +2,5 kg proberen, dit ging vlot
Kcals momenteel 4000 via mfp
Bekijk bijlage 467695
Bekijk bijlage 467696
Ja, want jij bent van suiker, toch?
Wat een hondenleven! Schandalig is het.en maar 15-18 uur les in de week, zalig leven toch?
Ja, want jij bent van suiker, toch?
Ben ik zo'n zoetje dan? xo
Wat een hondenleven! Schandalig is het.
Ik mag niet klagenLekker onder de middag trainen, morgen na 3 uurtjes al weer naar huis. In de namiddag wat lessen voorbereiden en dan kan ik weer lekker niksen tijdens de les!