- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Ze zijn een beetje aan het bij-trekken

(Als is “goed” een groot woord, redelijk zou beter passen
)Thnx
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zijn een beetje aan het bij-trekken

)

Thnx

Een groot voordeel hoor, zonder had ik dit nooit gehaald, tijdens het kuren was het zelfs niet zo heel moeilijk dit te halen. Het behouden valt mij nu wel tegen, zeker het belang van voeding nu en het veel frequenter moeten trainen. Tijdens het kuren sloeg ik regelmatig 1a2 weken trainen over, denk dat ik dat voorlopig nog niet moet proberen
Je hebt natuurlijk nog (klein) voordeel van je AAS-verleden, maar je moet ook zeker niet ontkennen dat je hard werkt om het natty te onderhouden. En zoals je ziet werkt dat gewoon![]()

De lekkerste Java IMO

Goede stats nog man! 97kg bij jouw lengte is niet mis!Maandelijkse ochtend pic ter vergelijking
(In “normale belichting” kreeg ik er helemaal geen definitie in, en lijk ik zelfs smal. Daarom maar een pic in de beste belichting die ik hier thuis kan vinden)
Gewicht ongeveer 97kg op 185cm
![]()
Thanks allemaal, ik besef wel dat ik in vergelijking met de gemiddelde man er nog goed afgetraind uitzie, ik bedoel vooral dat het vanuit bodybuilder perspectief niet heel veel voorstelt, als je hier rondkijkt lopen er gasten rond met vlot 10kg pure spiermassa extra rond, dat is al wat anders (en ook veel moeilijker te behalen)
@Skatermarvin weet jij waar de Java ergens goedkoop te vinden is?
Bekijk bijlage 467427
Deze is super lekker voor een light energie drink
Bekijk bijlage 467428Bekijk bijlage 467426
Deze 2 vind ik maar niks

Klagen over jouw gebrek aan massa en dan Skatermarvin taggen.![]()

die verslaving heb ik van zijn log overgenomen dus moet ik delen 
Toch nog goede basis. Verhoudingen ook ok.Ik plof hier ook even een full body pic bij van begin deze maand. Ontspannen op nuchtere maag in normale belichting.
Hier valt wat beter op te zien dat ik toch wel massa aan het verliezen ben. (Daarom dat ik hem er eerst niet op wilde zetten, maar mss nuttig om te kunnen volgen voor anderen wat off gaan doet (zolang ik dat volhoud))
Bekijk bijlage 467429
Thnx

Vind je Lewis hammilton niks?Thanks allemaal, ik besef wel dat ik in vergelijking met de gemiddelde man er nog goed afgetraind uitzie, ik bedoel vooral dat het vanuit bodybuilder perspectief niet heel veel voorstelt, als je hier rondkijkt lopen er gasten rond met vlot 10kg pure spiermassa extra rond, dat is al wat anders (en ook veel moeilijker te behalen)
Bekijk bijlage 467427
Deze 2 vind ik maar niks
ik vind het een prima shape. Mensen moeten hun verwachtingen eens bijstellen als het gaat om 'natty' shape. Ben benieuwd hoelang je deze massa weet vast te houden.Ik plof hier ook even een full body pic bij van begin deze maand. Ontspannen op nuchtere maag in normale belichting.
Hier valt wat beter op te zien dat ik toch wel massa aan het verliezen ben. (Daarom dat ik hem er eerst niet op wilde zetten, maar mss nuttig om te kunnen volgen voor anderen wat off gaan doet (zolang ik dat volhoud))
Bekijk bijlage 467429
Nee die lewis heeft een raar smaakje imo.Vind je Lewis hammilton niks?
![]()
Monster Java Salted Caramel 12x473ml
Monster Energy Java Salted Caramel tray is de Monster Energy blend gecombineerd met premium coffee en gezouten caramel.www.energycans.nl
Veel goedkoper als dit ga je ze denk niet vinden in NL (~3.25 per blik)
ik vind het een prima shape. Mensen moeten hun verwachtingen eens bijstellen als het gaat om 'natty' shape. Ben benieuwd hoelang je deze massa weet vast te houden.

Helaas wel. Ik vind die LH wel lekker, beetje energy met een zoete twistNee die lewis heeft een raar smaakje imo.
3,25 is echt te duur om vaak te drinken![]()
Thanks allemaal, ik besef wel dat ik in vergelijking met de gemiddelde man er nog goed afgetraind uitzie, ik bedoel vooral dat het vanuit bodybuilder perspectief niet heel veel voorstelt, als je hier rondkijkt lopen er gasten rond met vlot 10kg pure spiermassa extra rond, dat is al wat anders (en ook veel moeilijker te behalen)
Bekijk bijlage 467427
Deze 2 vind ik maar niks

Whoopwhoop, 3trays komen eraan![]()
Rockstar Revolt Killer Mix 12x500ml
Rockstar Revolt is een revolutionaire Energy Drink met maar liefst 240mg caffeine en verkrijgbaar in unieke smaken!www.energycans.nl
In de aanbieding![]()

)Wel een reden om meer te gelijk te bestellen. Maar bij meer trays betaal je daar helaas ook meer..Whoopwhoop, 3trays komen eraan
(Kutverzendkosten wel, 9e)