XXL Nutrition

Chrash his way to big-T contest 2020

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Je bent echt veel te bescheiden.

Je bent echt veel te bescheiden.
Thnx :)
:exactly:

Je hebt natuurlijk nog (klein) voordeel van je AAS-verleden, maar je moet ook zeker niet ontkennen dat je hard werkt om het natty te onderhouden. En zoals je ziet werkt dat gewoon :)
Een groot voordeel hoor, zonder had ik dit nooit gehaald, tijdens het kuren was het zelfs niet zo heel moeilijk dit te halen. Het behouden valt mij nu wel tegen, zeker het belang van voeding nu en het veel frequenter moeten trainen. Tijdens het kuren sloeg ik regelmatig 1a2 weken trainen over, denk dat ik dat voorlopig nog niet moet proberen :)

Eens met bovenstaande! @chrash je ziet er goed uit, niet gewoon "redelijk" :)
Wij zien het; nu jij nog. :)

7C77659F-1782-4171-8D51-A2A33BE58AFE.jpeg

Deze is echt super lekker :)
De lekkerste Java IMO:heart:

Maandelijkse ochtend pic ter vergelijking
(In “normale belichting” kreeg ik er helemaal geen definitie in, en lijk ik zelfs smal. Daarom maar een pic in de beste belichting die ik hier thuis kan vinden)
Gewicht ongeveer 97kg op 185cm
7775395E-A722-4074-865D-F7C23CABA3EC.jpeg
Goede stats nog man! 97kg bij jouw lengte is niet mis!

Thanks allemaal, ik besef wel dat ik in vergelijking met de gemiddelde man er nog goed afgetraind uitzie, ik bedoel vooral dat het vanuit bodybuilder perspectief niet heel veel voorstelt, als je hier rondkijkt lopen er gasten rond met vlot 10kg pure spiermassa extra rond, dat is al wat anders (en ook veel moeilijker te behalen)
@Skatermarvin weet jij waar de Java ergens goedkoop te vinden is?

Deze is super lekker voor een light energie drink

Deze 2 vind ik maar niks

Laatst bewerkt:
Ik plof hier ook even een full body pic bij van begin deze maand. Ontspannen op nuchtere maag in normale belichting.
Hier valt wat beter op te zien dat ik toch wel massa aan het verliezen ben. (Daarom dat ik hem er eerst niet op wilde zetten, maar mss nuttig om te kunnen volgen voor anderen wat off gaan doet (zolang ik dat volhoud))

Laatst bewerkt:
Thanks allemaal, ik besef wel dat ik in vergelijking met de gemiddelde man er nog goed afgetraind uitzie, ik bedoel vooral dat het vanuit bodybuilder perspectief niet heel veel voorstelt, als je hier rondkijkt lopen er gasten rond met vlot 10kg pure spiermassa extra rond, dat is al wat anders (en ook veel moeilijker te behalen)
Bekijk bijlage 467427
Bekijk bijlage 467428Bekijk bijlage 467426
Deze 2 vind ik maar niks

Klagen over jouw gebrek aan massa en dan Skatermarvin taggen. :D

Ik plof hier ook even een full body pic bij van begin deze maand. Ontspannen op nuchtere maag in normale belichting.
Hier valt wat beter op te zien dat ik toch wel massa aan het verliezen ben. (Daarom dat ik hem er eerst niet op wilde zetten, maar mss nuttig om te kunnen volgen voor anderen wat off gaan doet (zolang ik dat volhoud))
Bekijk bijlage 467429
Toch nog goede basis. Verhoudingen ook ok.

Toch nog goede basis. Verhoudingen ook ok.
Thnx :D

Training UB
-OHP 10x30/40/50/60 6x60/50/40/30 (nog steeds niks extra, kut oefening imo)
-chin up 3x10xBW+10 4x5xBW+15. 1x5xBW+20 (een setje extra)
-CGBP 10x60/80/100/110 5x120. 1x130 (ging maar zwakjes)
-bent over SR SS SR 12x16/18/20 (ging wel ok, niet geplust)
-barbell curl 12x27/32/37/40/45 (easy)

Nu ff douchen, boodschappen voor de week doen, kinderen naar mijn ouders brengen en dan een bioscoop avondje met het vrouwtje :)

Bekijk bijlage 467427
Deze 2 vind ik maar niks
Vind je Lewis hammilton niks?

Veel goedkoper als dit ga je ze denk niet vinden in NL (~3.25 per blik)
Bekijk bijlage 467429
ik vind het een prima shape. Mensen moeten hun verwachtingen eens bijstellen als het gaat om 'natty' shape. Ben benieuwd hoelang je deze massa weet vast te houden.

Vind je Lewis hammilton niks?

Veel goedkoper als dit ga je ze denk niet vinden in NL (~3.25 per blik)
ik vind het een prima shape. Mensen moeten hun verwachtingen eens bijstellen als het gaat om 'natty' shape. Ben benieuwd hoelang je deze massa weet vast te houden.
Nee die lewis heeft een raar smaakje imo.
3,25 is echt te duur om vaak te drinken :(

Bekijk bijlage 467427
Deze 2 vind ik maar niks

In de aanbieding ;)

Chest training
-bench 10x60/105/115/120 (easy)
-bench 30° 4x10x70 (laatste set moeilijk)
-flyes 15° 3x10x28 (easy)
-dips 5xbw/+10/+20/+30 (laatste set zwaar)
-pulley pushdowns 4x10x36 (easy)

Volgende training alles +2,5 kg proberen, dit ging vlot
Kcals momenteel 4000 via mfp

Laatst bewerkt:
goeie armen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven