AndroidHealthClinic

Chrash his way to big-T contest 2020

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training borst en triceps
-bench 10x60/100/110/120 (blijven bouwen tot 3x10x120)
-bench 30° 4x10x70
-flyes 15° 10x28/28/30 (blijven bouwen tot 3x10x30)
-dips 5xBW/+10/+20/+30
-triceps pulley pushdowns 4x10x31,5

Training ging terug goed. Ik heb het gevoel dat mijn vetpercentage wel een beetje aan het stijgen is, over enkele weken eventueel de kcals lichtjes verlagen. Morgenvroeg ga ik een full body pic laten nemen op maandelijks de progressie wat te kunnen volgen.

Laatst bewerkt:
Vergeleken met je foto’s tijdens de contest vind ik de foto’s die je in je log plaatst veel indrukwekkender, echt wel een goed fysiek man

Vergeleken met je foto’s tijdens de contest vind ik de foto’s die je in je log plaatst veel indrukwekkender, echt wel een goed fysiek man
De camera in de juiste hoeken houden doet veel af, op een normale pic (die ik morgen ga posten) is het wel te zien dat ik achteruit aan het gaan ben jammer genoeg :(

Zeker! Staat al vrij droog toch? Als ik kijk naar je taille? Procentje of 10-11%?

Zeker! Staat al vrij droog toch? Als ik kijk naar je taille? Procentje of 10-11%?
Ik hoop daar rond te zitten, ik heb hier thuis enkel zo een plastieke tangetje, meet niet echt betrouwbaar. Daarmee gemeten (enkel buikvet) zou ik 10% hebben, echter kan ik op mijn onder rug toch nog wel wat vet vastpakken dus ik vermoed dat ik bij een correcte meting ietsjes hoger uitkom (het blijft een beetje gokken :) )

Dit dus! Je staat er nog goed bij hoor kerel!
Thanks, het is vooral de kracht die het hardst achteruit gaat (buiten squat maar die was eerst wel heul zwak :) ) ook wel wat minder vasculair enzo..
Super veel massa heb ik nooit gehad, dus super veel kan ik ook niet verliezen :p
Over het algemeen ben ik zelf ook nog wel tevreden.

Kan je eens een vacuum pose proberen bij die stand? Denk dat t dan nog beter wordt, mits je een oké vacuum kan.
Echt vet man! Je had beter je log foto's ingediend voor de contest :s

Kan je eens een vacuum pose proberen bij die stand? Denk dat t dan nog beter wordt, mits je een oké vacuum kan.
Echt vet man! Je had beter je log foto's ingediend voor de contest :s
Denk niet dat ik hem kan, ik ga straks eens proberen na te doen van een filmpje maar ik denk dat mijn vp juist nog wat te hoog is om het mooi uit te laten komen.
Mja, over de contest, ik denk dat ik met juiste belichting en foto’s niet hoger in de ranking was beland. Tegenover bv @Guido32 (winnaar) scheel ik toch een hele hoop massa, conditionering,....
@Skatermarvin stond een stuk droger...@sanca magni was een hele hoop vp verloren..
Mss had ik wel een iets hogere rating gehad want ik stond er toen beter bij als nu. Mja, volgend jaar betere pics en iets drogere geraken+beter poseren en dan zien of ik iets meer puntjes scoor :p

Denk niet dat ik hem kan, ik ga straks eens proberen na te doen van een filmpje maar ik denk dat mijn vp juist nog wat te hoog is om het mooi uit te laten komen.
Mja, over de contest, ik denk dat ik met juiste belichting en foto’s niet hoger in de ranking was beland. Tegenover bv @Guido32 (winnaar) scheel ik toch een hele hoop massa, conditionering,....
@Skatermarvin stond een stuk droger...@sanca magni was een hele hoop vp verloren..
Mss had ik wel een iets hogere rating gehad want ik stond er toen beter bij als nu. Mja, volgend jaar betere pics en iets drogere geraken+beter poseren en dan zien of ik iets meer puntjes scoor :p
Ik zou zeggen, oefen lekker een vacuum pose (: Ik vind dat altijd een + punt. Ranking denk ik idd hetzelfde maarja, je weet nooit wat goeie belichting en poses kan doen

Ik zou zeggen, oefen lekker een vacuum pose (: Ik vind dat altijd een + punt. Ranking denk ik idd hetzelfde maarja, je weet nooit wat goeie belichting en poses kan doen
Mits je hem goed kan idd heel ziek, anders beter niet doen

Extra training (i.p.v. krav maga)
-Squat 5x60/80/100/110/120/130 (130 lukte laatste rep niet goed)
-weighted crunches 4x25 met schijf van 15kg

Gevolgd door een boswandeling
Kcals nog steeds rond de 3750 E+200 (afgewogen en geteld met mfp, stuk cleaner dan enkele weken geleden)
ADEEB23A-34BE-484E-B985-EDE576CAF928.jpeg

Back and biceps
-Lat pull breed 4x10x72 10x76,5 (extra set kunnen doen)
-Lat pull smal 5x90/100/105/110 (deze ging zwakjes)
-BOR 2x10x80 2x10x85 (extra set met extra gewicht)
-Hammer curl 5x10x20 (niet kunnen plussen, moeilijk)
-seated rows 10x4x100 (2 extra reps per set, easy)

Voeding vandaag niet clean, nog eens wat home Made koekjes en zakje paprika chips, kcal target wel ok.

Schweine haxe als maaltijd (van de Lidl, de grote zijn lekkerder als de kleine)

Laatst bewerkt:
Back and biceps
-Lat pull breed 4x10x72 10x76,5 (extra set kunnen doen)
-Lat pull smal 5x90/100/105/110 (deze ging zwakjes)
-BOR 2x10x80 2x10x85 (extra set met extra gewicht)
-Hammer curl 5x10x20 (niet kunnen plussen, moeilijk)
-seated rows 10x4x100 (2 extra reps per set, easy)
Zijn toch serieuze gewichten kerel! Sterke rug & biceps:thumbs:

Rust :)

Deze is echt super lekker :)

Laatst bewerkt:
Maandelijkse ochtend pic ter vergelijking
(In “normale belichting” kreeg ik er helemaal geen definitie in, en lijk ik zelfs smal. Daarom maar een pic in de beste belichting die ik hier thuis kan vinden)
Gewicht ongeveer 97kg op 185cm

Laatst bewerkt:
je benen vind ik wel goed man

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven