AndroidHealthClinic

Chrash his way to big-T contest 2020

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Super lekker
622066A8-A618-450C-A70C-DFB597CD1DCB.jpeg

Ja aanrader? Wat zijn de calorieen en is met of zonder prik?

• Topic Starter Topic Starter
Dagje dierentuin vandaag.
Geen training, morgen full body.
Energie=op :)

Laatst bewerkt:
Je tricep popt gewoon door je trui heen! Je ziet er goed buff uit zo!

Ik zie er met kleding namelijk vaak uit of dat ik nog nooit een sportschool van binnen heb gezien:o

Je tricep popt gewoon door je trui heen! Je ziet er goed buff uit zo!

Ik zie er met kleding namelijk vaak uit of dat ik nog nooit een sportschool van binnen heb gezien:o
Thnx, massa heb ik (naar mijn mening) redelijk wat, ik moet er vooral veel moeite voor doen om de proporties en het vetpercentage mooi te houden. Nu ik een paar maanden niet moet werken moet ik fel mijn best gaan doen niet razendsnel dik te worden, om daarna met het (k)cutten niet bergen massa te verliezen, zeker in combinatie met te veel fatburners.

Training UB
-OHP 10x30/40/50/60 (easy) 5x65/70 (super moeilijk)
-chin up 4x10xBW+15kg (PR met mooie uitvoering)
-CGBP 10x60/80/100/120/105/100 (easy)
-bent over side raises SS side raises 3x12x20 (per DB) (zwaar, PR met zwakke form)
-BB curl 12x27/32/37/42/47 (op naar 12x50kg strikt)

Goede training, veel te maken met surplus in kcals+veel rust+weinig stress

Matig lekker

Laatst bewerkt:
Ha! Die collectie blikjes op de achtergrond! Epic! :)

Ha! Die collectie blikjes op de achtergrond! Epic! :)
80procent is er ondertussen door van de blikjes die ik gekocht heb om te proberen enkele maanden terug, monster Java blijft de winnaar met voorsprong voor de high kcal enerydrinks :)

Maar drink je die echt om aan de kcal behoefte te komen?
waarom niet lights en dan een milde cut, of lekker snoepen?

flugels

Maar drink je die echt om aan de kcal behoefte te komen?
waarom niet lights en dan een milde cut, of lekker snoepen?
Nope, normaal drink ik enkel light. Ik drink zelfs maar zelden gewone drank met kcals. Deze blikjes zijn puur om ze eens geproefd te hebben (beetje persoonlijke beloning voor het striktere eten en trainen) ik drink ze ook tijdens de training zodat het geen verspilde kcals zijn.
Als deze energy drinks op zijn schakel ik terug over op lights met een snoepje erbij. Dat heeft ook mijn persoonlijke voorkeur :)

Succes met het oppikken van de studies volgend jaar @chrash !

Als het een troost mag zijn, ik ben ook net begonnen :) Kunnen we samen leren!
Alleen zit ik met kunstgeschiedenis, hierarchie ofzoiets, typografie... :treuren:

Als het een troost mag zijn, ik ben ook net begonnen :) Kunnen we samen leren!
Alleen zit ik met kunstgeschiedenis, hierarchie ofzoiets, typografie... :treuren:
Bah, dat klinkt als een vervelend vak om te leren. Ik herinner mij geschiedenis nog van het middelbaar. Nooit interesse gehad wat een dode kerel enkele honderden jaren geleden vermoedelijk heeft gedaan. :p

Dommer zal je niet zijn hoor! Het is alleen zo dat je moeilijker dingen gaat opslaan naarmate je ouder wordt...
Als je het graag genoeg wil, dan lukt het je wel! :)

Tsja daarvoor heb ik ze wel gekocht :p :p
Thnx, ben nu terug aan het proberen te studeren (boeken Anatomie enz van mijn vorige opleiding bachelor verpleegkunde)
Heb wel het gevoel dat ik met de jaren dommer word :p dus het gaat een opgave worden :)
Het grote verschil wat ik zelf zie tussen 'studenten' die ouder zijn en een studie naast het werk doen of fulltime terug naar school gaan is het enorme verschil in werkhouding t.o.v. jonge studenten. Zolang jij het zelf graag wilt en de tijd erin steekt komt het helemaal goed, dat weet ik zeker.

Het grote verschil wat ik zelf zie tussen 'studenten' die ouder zijn en een studie naast het werk doen of fulltime terug naar school gaan is het enorme verschil in werkhouding t.o.v. jonge studenten. Zolang jij het zelf graag wilt en de tijd erin steekt komt het helemaal goed, dat weet ik zeker.
Ik denk dat je hierin gelijk hebt. Vroeger zou ik bv al nooit voorbereiding treffen terwijl ik hier nu al weken mee bezig ben. Time management is nu wel belangrijker vanwege gezin en andere verplichtingen die er vroeger niet waren.

Ik denk dat je hierin gelijk hebt. Vroeger zou ik bv al nooit voorbereiding treffen terwijl ik hier nu al weken mee bezig ben. Time management is nu wel belangrijker vanwege gezin en andere verplichtingen die er vroeger niet waren.
can relate

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven