Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, bestelling geannuleerd, via de site dat ik had besteld kwamen ze blijkbaar via Amerika, met heel slechte recensies. Online vanuit Nederlandse webshops heb ik geen voordelige schoenen kunnen vinden
Die vielen mij ook al op..
Can relate (a bit)Thnx, massa heb ik (naar mijn mening) redelijk wat, ik moet er vooral veel moeite voor doen om de proporties en het vetpercentage mooi te houden. Nu ik een paar maanden niet moet werken moet ik fel mijn best gaan doen niet razendsnel dik te worden, om daarna met het (k)cutten niet bergen massa te verliezen, zeker in combinatie met te veel fatburners.
Echt wel flink sterk nog hoorTraining UB
-OHP 10x30/40/50/60 (easy) 5x65/70 (super moeilijk)
-chin up 4x10xBW+15kg (PR met mooie uitvoering)
-CGBP 10x60/80/100/120/105/100 (easy)
-bent over side raises SS side raises 3x12x20 (per DB) (zwaar, PR met zwakke form)
-BB curl 12x27/32/37/42/47 (op naar 12x50kg strikt)

Ik vind van de rockstars met suiker eigenlijk geen enkele de kcals waard, de low kcals vind ik wel best ok.. ik vind tot nu toe die ene waar “bean (en nog niets)” op het blikje staat ik heb nog 1 van de 3 varianten hier staan ol te proevenDie Rockstar heb ik na een paar slokjes door de gootsteen gespoeld. Vond ik de kcals niet waard! Welke Java vond je tot nu toe het lekkerst eigenlijk

Dat dus. Maar ik probeer ze wel..vind bijna 80g suiker ook wel echt stuitend!Ik vind van de rockstars met suiker eigenlijk geen enkele de kcals waard
Een of andere Duitse biefstukmarinade, we hebben hier zoveel flessen saus staan dat ik het er gewoon voor de voet overheen kap voor het vervallen is

)Dat is dan ook de enige reden waarom ik heb hem opgedronken

Ziet er mooi uit inderdaad maar het geld niet waard. Nog niet eens een energy drink eigenlijk.
Dat dus!En maar klagen over zijn fysiek, @Skatermarvin is er niets bij.
Zien er toch best netjes uit deze keer?

Jup, best wel wat kcals en idd van de action.
) maar het is een mooie kans om de groepsdynamiek te bestuderen.