AndroidHealthClinic

Chrash his way to big-T contest 2020

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goede traps en schouders, jelly at bulk & 101kg:bow:

• Topic Starter Topic Starter
Chest@040fit
-warming up: flyes en dips high rep, low,weight
-bench: 5x20/60/100 10x100/120 5x130/140(PR) 10x100/60/20 paused
-incline DBpress 4x8x38
-machine flyes 3x10xfull stack
-machine dips 3x10xfull stack
-nog wat pompwerk

Zo eens terug in de gym trainen motiveert wel enorm. Ik wou niet afgaan tegenover de andere kasten dus heb een tandje bij gestoken.
Het voelt ook nog eens goed om met gelagerd 50mm materiaal te kunnen trainen, toch wel een verschil met mijn 30mm prul hier thuis.

Laatst bewerkt:
Stiekem weer aan het blasten, je PR's gaan lekker zeg!!

Stiekem weer aan het blasten, je PR's gaan lekker zeg!!
Ik denkt dat de mensen met wat trainingservaring ondertussen wel door hebben wat er aan de hand is, ik ga hier voor de rest niet te veel over zeggen omdat het hier in België nog steeds serieuze gevolgen kan hebben en ik hier nu herkenbaar ben op zowel mijn foto’s als mijn gekoppeld mail account. Als ik over de grens woonde had in over dit deeltje wel wat meer verteld :)

Duidelijk :D ;)

Ik denkt dat de mensen met wat trainingservaring ondertussen wel door hebben wat er aan de hand is, ik ga hier voor de rest niet te veel over zeggen omdat het hier in België nog steeds serieuze gevolgen kan hebben en ik hier nu herkenbaar ben op zowel mijn foto’s als mijn gekoppeld mail account. Als ik over de grens woonde had in over dit deeltje wel wat meer verteld :)
nu weet ik waarom je 160 squat hebt!!!! grrr fake!

Ochja, f**k it
Een week of 3geleden terug on gegaan vanwege te laag libido, lusteloosheid. Test was ook nog volledig niet hersteld en ik had geen zin mij maanden slecht te voelen. De eerste maanden off ging alles verbazingwekkend goed (icm met hcg) nu al een hele tijd niet meer daarom terug on gegaan.
Na hier en daar vanalles te lezen heb ik beslist alleen nog maar mast en test te gebruiken.
In volgend schema 4w 250teste+200maste/ 4w 500teste+200maste/ 4w 750teste+200maste/8w cruise op 125teste en deze cyclus herhalen als hij bevalt.
Nu week 3van 250test+200maste

Ochja, f**k it
Een week of 3geleden terug on gegaan vanwege te laag libido, lusteloosheid. Test was ook nog volledig niet hersteld en ik had geen zin mij maanden slecht te voelen. De eerste maanden off ging alles verbazingwekkend goed (icm met hcg) nu al een hele tijd niet meer daarom terug on gegaan.
Na hier en daar vanalles te lezen heb ik beslist alleen nog maar mast en test te gebruiken.
In volgend schema 4w 250teste+200maste/ 4w 500teste+200maste/ 4w 750teste+200maste/8w cruise op 125teste en deze cyclus herhalen als hij bevalt.
Nu week 3van 250test+200maste
Wat zegt je vrouw ervan?

Ik zat mij hier verdomme ondertussen af te vragen wat ik verkeerd deed en wat jij juist deed :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven