Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Oh, ik dacht dat het er gewoon omging dat ze er hoogst waarschijnlijker iets vetter uit zien vergeleken met zo'n ecto (gaat al snel), en dat ecto trots is op zijn lage BF en dus trots roept 'ze hebben meer vet';
Of dat hij jaloers is en dus maar roept 'ze hebben meer vet':p

Nee, hij bezag het als een nadeel dat hij weinig vet heeft. Alle ecto's willen tegenwoordig dik worden in mijn klas: dan zijn ze serieus bezig over mensen met een vp van 25+: die heeft echt zoveel geluk dat hij zo snel bijkomt, want ik moet echt heel veel eten om nog maar een halve kilo te verdikken! En eigenlijk ben ik de oorzaak van dit alles want ik heb ooit eens eentje uitgelegd wat bulken is :D

Nee, hij bezag het als een nadeel dat hij weinig vet heeft. Alle ecto's willen tegenwoordig dik worden in mijn klas: dan zijn ze serieus bezig over mensen met een vp van 25+: die heeft echt zoveel geluk dat hij zo snel bijkomt, want ik moet echt heel veel eten om nog maar een halve kilo te verdikken! En eigenlijk ben ik de oorzaak van dit alles want ik heb ooit eens eentje uitgelegd wat bulken is :D
en hoe heb je dat dan precies uitgelegd???

Boven onderhoud eten om bij te komen. Hij wist dat er ook krachttraining bij moest, maar dat interesseerde hem niet...
Jah da zijn de mensen die later ver komen in het leven:rolleyes:
Ik hoop alleen niet dat je hiermee een trend bent gestart want ik kom heel moeilijk aan:p

Ik vrees van wel, want half mijn klas is er mee bezig. En ik ben de enige die aan krachttraining doet xD
Nauw als dat de nieuwe standaard word heb je het voor iedereen op dit forum verpest.
Mar in wat voor klas zit jij dan? Want ik ken me nie voorstellen dat de helft van een groep dat advies opvolgt. En wat vinden de dames ervan?

Hha :p ''Helft van men stadje'' (puberende mannekes) begint het nu al te doen (and growing) als ze zagen hoe snel ik veranderd ben in slechts enkele maandjes tijd :p
Ben nog altijd ecto maar in vergelijking met hun veel beter :p

Maar Back on topic :

Iemand : Pfft ik wil niet gaan powertrainen
ik : Waarom ?
Iemand : Ik heb geen geld om al die pillen en spuiten te kopen ..

Moest me echt inhouden van het lachen want die was al 21 jaar :p

Nauw als dat de nieuwe standaard word heb je het voor iedereen op dit forum verpest.
Mar in wat voor klas zit jij dan? Want ik ken me nie voorstellen dat de helft van een groep dat advies opvolgt. En wat vinden de dames ervan?

Waarom zou ik het hiermee verpest hebben voor de rest van het forum?
En ze zijn sowieso al niet veel in het gezelschap van dames, dus die hebben er ook niet echt een mening over.

ik bedoelde dat als dik en zacht de nieuwe standaart word dat veel mensen op dit forum hard hebben gewerkt voor niets;) hoef je nie boos om te worre

en ik was benieuwd of er ergens al wat dames waren die die zachte mannentietjes lekker vonden:p

ik bedoelde dat als dik en zacht de nieuwe standaart word dat veel mensen op dit forum hard hebben gewerkt voor niets;) hoef je nie boos om te worre

en ik was benieuwd of er ergens al wat dames waren die die zachte mannentietjes lekker vonden:p

hoe dikker de rest hoe beter wij eruit zien

win-win

Hha :p ''Helft van men stadje'' (puberende mannekes) begint het nu al te doen (and growing) als ze zagen hoe snel ik veranderd ben in slechts enkele maandjes tijd :p
Ben nog altijd ecto maar in vergelijking met hun veel beter :p

Maar Back on topic :

Iemand : Pfft ik wil niet gaan powertrainen
ik : Waarom ?
Iemand : Ik heb geen geld om al die pillen en spuiten te kopen ..

Moest me echt inhouden van het lachen want die was al 21 jaar :p

Hij is goed.

Mijn bijdrage aan dit topic:

Persoon in kwestie: Ik ga binnenkort fitnessen.

Waarom wacht je nog even dan?

Persoon in kwestie: Ik wil eerst een stuk dikker worden.

Hihi.

vandaag op school:

Je hoeft je benen niet te trainen die trekken van zelf wel bij want hoe zwaarder je wordt door spiermassa des te zwaarder hebben je benen het met lopen waardoor ze van zelf meetrekken :D

Een of ander ventje: ik kan 50 kg bankdrukken.
Ik: Ik doe 70 kg
Ventje: jah maar da betekend niet dat je sterker bent in je borst dan mij:mad:

???

Een of ander ventje: ik kan 50 kg bankdrukken.
Ik: Ik doe 70 kg
Ventje: jah maar da betekend niet dat je sterker bent in je borst dan mij:mad:

???
Kijk uit hij word link!!

Laatst:
iemand: Jij doet toch bodybuilding?

ik: Klopt.

iemand: Hoeveel pak je?

ik: Ligt aan de oefening eh..

iemand: WEDDEN DAT IK STERKER BEN IN MN LINKER ARM DAN JIJ IN DE JOUWE

ik: ???

Kijk uit hij word link!!

Laatst:
iemand: Jij doet toch bodybuilding?

ik: Klopt.

iemand: Hoeveel pak je?

ik: Ligt aan de oefening eh..

iemand: WEDDEN DAT IK STERKER BEN IN MN LINKER ARM DAN JIJ IN DE JOUWE

ik: ???
Maak je niet druk ik kan dat joch wel bankdrukken;)
Maar als iemand met het wedden aankomt gewoon doen, die denken allemaal dat je alleen sierspieren hebt. Makkelijk geld ophalen

Terug
Naar boven