Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

dude dit had je niet moeten zeggen zit hier nu in een cybercafe als een idioot te lachen:p
dude???
mar ik leg ut wel verkeerd uit, hij zij ut zo dat als je je handen op cutlers borst zet en um tegen een muur duwt dat je handafdrukken er instaan alsof zijn pecs van nat cement zijn gemaakt.

http://www.dumpert.nl/mediabase/1126421/d2af6990/filmpje_met_tieten.html

Bij de comments werd ik droevig.. Voorbeelden:

''
Ik vind het een farce tbh. Kijk mijn spieren die ik van spuitjes en pillen heb. En dat trainen doen ze alleen omdat ze anders van die anabolen zo vet als de nete worden. -1 voor alle bodybuilders die aan de pillen zitten.
Zultvoet 24-09-10 @ 14:43

''

''
Een gespierd lichaam kan heel mooi zijn maar dan wel echte, droge spieren, niet deze watermassa.
''

http://www.dumpert.nl/mediabase/1126421/d2af6990/filmpje_met_tieten.html

Bij de comments werd ik droevig.. Voorbeelden:

''
Ik vind het een farce tbh. Kijk mijn spieren die ik van spuitjes en pillen heb. En dat trainen doen ze alleen omdat ze anders van die anabolen zo vet als de nete worden. -1 voor alle bodybuilders die aan de pillen zitten.
Zultvoet 24-09-10 @ 14:43

''

''
Een gespierd lichaam kan heel mooi zijn maar dan wel echte, droge spieren, niet deze watermassa.
''

Lol heb je deze gechecked:

ik weet niet zo goed wat hier bijzonder aan is dat het op dumpert staat...
tis gewoon een middalmatige bodybuilder.
dit weekend is MR. Olympia weekend (HET bodybuild contest)
er doet een nederlander mee (Roelly Winklaar).
die mannen zijn pas groot en hebben t**ten..
maar alsnog is het hun keuze en boeit het niks dat jullie het lelijk vinden.
want ik weet dat dunne mannetjes haten op dit soort gedisciplineerde mensen.
hehe respect voor mensen die het ongekeerde van anorexia hebben en er ook net zo trots op zijn.
-1 voor deze psychische aandoening

Kon om deze dan wel weer lachen:
Nee,ik vind dit toch ook niet aantrekkelijk meer,
maar het is misschien wel een hele lieve vent.

Laatst bewerkt:
dude???
mar ik leg ut wel verkeerd uit, hij zij ut zo dat als je je handen op cutlers borst zet en um tegen een muur duwt dat je handafdrukken er instaan alsof zijn pecs van nat cement zijn gemaakt.

ik lag met het feit dat je cutler zou kunnen uitwringen. das gewoon hilarisch. je zij helemaal niets mis.

ik lag met het feit dat je cutler zou kunnen uitwringen. das gewoon hilarisch. je zij helemaal niets mis.
oh dan, want nadat ik die reactie zag had ik het ff wa opgezocht en dat er toen vond ik dat hele valentino verhaal en dacht dat er tot op bepaald niveau tog wel wat waarheid in zat in het uitwringen. Maar dan heb ik niks gezegt:p

oh dan, want nadat ik die reactie zag had ik het ff wa opgezocht en dat er toen vond ik dat hele valentino verhaal en dacht dat er tot op bepaald niveau tog wel wat waarheid in zat in het uitwringen. Maar dan heb ik niks gezegt:p

lol die zou je mss wel kunnen uitwringen hahahaha

Je zou die vent niet aanraken als je had gezien wat er uit kwam, maar misgien had mun neef wel gelijk.
En is Cutler op dit moment aan het bankdrukken, maar hij krijgt de stang niet meer omhoog en moet hem van zijn lichaam aflaten rollen. OH NO, zun hele levenswerk in 10 seconde verpest door die stalen deegroller.:D

Vandaag een meisje tegen een gigantische ecto

Meisje: Jij hebt minder spieren dan die jongens
Jongen: Ja, maar zij hebben meer vet
???

Op school in de pauze hadden we t een beetje over afvallen.

vriend; ik probeer juist het omgekeerde maar het lukt niet.
ik; meer eten dus
vriend; nog meer?!?!

eet op een hele dag 5 bammetjes ofzo :o

Alsof je meer spieren hebt als je meer vet hebt

Als je vet hebt heb je in ieder geval genoeg gegeten om spieren op te kunnen bouwen.
Ecto's zonder vetlaagje eten m.i. gewoon te weinig op echt massa te bouwen.
Zie ze in de sportschool regelmatig aan de gewichten hangen terwijl je kan zien dat ze ondertussen 1500 Kcal per dag eten.
Epic!:)

Alsof je meer spieren hebt als je meer vet hebt
Oh, ik dacht dat het er gewoon omging dat ze er hoogst waarschijnlijker iets vetter uit zien vergeleken met zo'n ecto (gaat al snel), en dat ecto trots is op zijn lage BF en dus trots roept 'ze hebben meer vet';
Of dat hij jaloers is en dus maar roept 'ze hebben meer vet':p

Zou kunnen... daar moet je de personen in kwestie voor zien.
Dat blijkt wel weer ghehe.

Als je vet hebt heb je in ieder geval genoeg gegeten om spieren op te kunnen bouwen.
Ecto's zonder vetlaagje eten m.i. gewoon te weinig op echt massa te bouwen.
Dat is waar. Maar goed, je hebt al snel meer vet dan de gemiddelde zweefteef groente, gezond en biologisch vretende ecto als je meer dan 4 boterhammen per dag met pindakaas eet:rolleyes::p

Zie ze in de sportschool regelmatig aan de gewichten hangen terwijl je kan zien dat ze ondertussen 1500 Kcal per dag eten.
Epic!:)
Eigenlijk hoef je ze niet eens daadwerkelijk in de sportschool bezig te zien. Vaak pik je ze er zo uit opstraat. Dan lach ik van binnen en loop ik ze voorbij met een grimas:cool:

Chin-up

1m88, 80kg zegt: Huh jij kan veel meer optrekken dan ik.
1m70, 75kg zegt: Dan moet je wat harder trainen als je ook zoveel wilt trekken.
1m88, 80kg zegt: Ja, maar jij bent veel kleiner dan ik, dan is het toch makkelijker:mad:?

???

Chin-up

1m88, 80kg zegt: Huh jij kan veel meer optrekken dan ik.
1m70, 75kg zegt: Dan moet je wat harder trainen als je ook zoveel wilt trekken.
1m88, 80kg zegt: Ja, maar jij bent veel kleiner dan ik, dan is het toch makkelijker:mad:?

???

is ook deels waar, hoe groter je bent hoe groter je beweging en hoe moeilijker. ook is hij zwaarder dus moet hij meet gewicht optrekken.

Terug
Naar boven