MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

en die 2 ecto's houden konstant die weg in de gaten?

Staat een hele hoge boom langs mijn huis, klim in de top en kijk altijd hoe de mensen naar school fietsen. Als er eentje een andere route neemt haal ik um neer met mijn luchtbuks. Ik ben potverdomme autistisch, ik kan er niet tegen als jij een andere route neemt:mad:

Ok dan, bedankt voor deze toevoeging.

Ik vind dit altijd een heerlijk topic om te lezen, maar ik had er nog nooit gepost. Dit moest ik toch even kwijt:

Tijdens mijn training hoorde ik achter me een instructeur die een nieuwe schema voor een kerel moest maken. Ze zei dat de leg press genoeg voor zijn benen zou zijn, aangezien hij ook cardio doet. Ze zei daarna dat hij de leg press ook kon vervangen door 'squats' als hij dat wil. Ze ging voor doen hoe dat moest in de smith machine. Kromme rug, bar lag verkeerd op de rug, bar niet boven het midden van de voet, meehelpen tillen met handen en dan als ergste maar 2 milimeter doorzakken...
Het aparte was dat ik zelf aan het squatten was toen ze dat uitlegde en mij bezig zag...

Ik vind dit altijd een heerlijk topic om te lezen, maar ik had er nog nooit gepost. Dit moest ik toch even kwijt:

Tijdens mijn training hoorde ik achter me een instructeur die een nieuwe schema voor een kerel moest maken. Ze zei dat de leg press genoeg voor zijn benen zou zijn, aangezien hij ook cardio doet. Ze zei daarna dat hij de leg press ook kon vervangen door 'squats' als hij dat wil. Ze ging voor doen hoe dat moest in de smith machine. Kromme rug, bar lag verkeerd op de rug, bar niet boven het midden van de voet, meehelpen tillen met handen en dan als ergste maar 2 milimeter doorzakken...
Het aparte was dat ik zelf aan het squatten was toen ze dat uitlegde en mij bezig zag...
Komt bij mij vaak terug, maar dan zonder het intructeur gedeelte.
Zie ik een of ander joch naar me kijken met een wtf ben jij aan het doen blik terwijl ik een oefening doe. Loop ik even weg, en als ik hem aankijk terwijl hij in een poging tot die oefening zijn rug verminkt krijg ik zo'n smerige blik terug

Laatst tijdens de pauze in de kantine ik was m'n boterhammen en melk naar binnen aant werken komt er een meisje met me praten
uiteindelijk gingen we het over sport enzo hebben en ik dus vertellen dat ik aan krachttraining doe:

meisje: En... gebruik jij ook van zo'n shakes enzo?
Ik: Ja ik gebruik eiwitshakes om m'n voeding aan te vullen.
meisje: maar krijg je dan niet van zo'n nepspieren zonder kracht???
Ik: ??? NEE!

En toen heb ik serieus nog de eiwitsynthese en het feit dat spieren uit eiwitten bestaan moeten uitleggen aan een biologiestudente :no:

Laatst tijdens de pauze in de kantine ik was m'n boterhammen en melk naar binnen aant werken komt er een meisje met me praten
uiteindelijk gingen we het over sport enzo hebben en ik dus vertellen dat ik aan krachttraining doe:

meisje: En... gebruik jij ook van zo'n shakes enzo?
Ik: Ja ik gebruik eiwitshakes om m'n voeding aan te vullen.
meisje: maar krijg je dan niet van zo'n nepspieren zonder kracht???
Ik: ??? NEE!

En toen heb ik serieus nog de eiwitsynthese en het feit dat spieren uit eiwitten bestaan moeten uitleggen aan een biologiestudente :no:

en toen heb je der gehosseld?

Nee ik was bang dat ze de voorplanting van de mens misschien ook niet snapte ;)

plus ik heb een vriendin :o

Eigenlijk kan ik heel goed begrijpen dat mensen denken dat je vet wordt omgezet in spieren: bij elke foto van een gespierd persoon die ze zien, staat die BB'er droog om zijn spiermassa te showen. Een BB'er met een hoger vet% zien ze amper tot nooit :p

Gisteren heb ik nog gehoord dat je shakes moest drinken voor vet te worden om dat vet om te zetten in spiermassa.

Laatst bewerkt:
wat raar dat er bij mij dan maar 1,7 gram vet in zit en 90 gram ei wit..

Niet echt citaat maar bon,

vandaag is bij ons in de stad een sns (sportnaschool) programma gestart, waarmee jongeren goedkoop kunnen sporten op bepaalde uren. Dus ook fitnessen bij mij

Ik dacht hmm het is de eerste dag hoeveel volk kan er zijn...

Wel daar aangekomen zat er meer volk dan er machines zijn, niet dat ik die nodig heb maar apprecieer toch de leegte die er normaal is. En wow, ze leken op een bende apen die net in een nieuw kot met speeltjes geplaatst waren. OVERAL opkruipen en minimum gewicht voor 20 herhalingen doen. Er zat er een half te parcouren over de powerplate.

Was vandaag rug dus begon met rows, zat drie man te staren omdat ik nogal veel warm up sets doe. Elke keer dat er gewicht bijkwam dachten die van :o

ook op het einde ontdekte ze de smith >_> ik ga nog wenen denk ik

err, en wat heeft vet in je voeding te maken met lichaamsvet. :rolleyes:

Hij reageerde op die dude die zei dat iemand zei dat je shakes moet drinken om vet te worden. Hij zei dan dus hoeveel vet er in in zijn shake zit om te benadrukken dat je van zo weinig vet niet vet wordt.

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Niet echt citaat maar bon,

vandaag is bij ons in de stad een sns (sportnaschool) programma gestart, waarmee jongeren goedkoop kunnen sporten op bepaalde uren. Dus ook fitnessen bij mij

Ik dacht hmm het is de eerste dag hoeveel volk kan er zijn...

Wel daar aangekomen zat er meer volk dan er machines zijn, niet dat ik die nodig heb maar apprecieer toch de leegte die er normaal is. En wow, ze leken op een bende apen die net in een nieuw kot met speeltjes geplaatst waren. OVERAL opkruipen en minimum gewicht voor 20 herhalingen doen. Er zat er een half te parcouren over de powerplate.

Was vandaag rug dus begon met rows, zat drie man te staren omdat ik nogal veel warm up sets doe. Elke keer dat er gewicht bijkwam dachten die van :o

ook op het einde ontdekte ze de smith >_> ik ga nog wenen denk ik

Ach troost je, na 2 weken heeft 90% al de motivatie niet meer om nog terug te komen :D Kheb t ook gehad vorig jaar, nu zitk bij een gym die niet meedoet aan sns.

Hij reageerde op die dude die zei dat iemand zei dat je shakes moet drinken om vet te worden. Hij zei dan dus hoeveel vet er in in zijn shake zit om te benadrukken dat je van zo weinig vet niet vet wordt.

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Ach troost je, na 2 weken heeft 90% al de motivatie niet meer om nog terug te komen :D Kheb t ook gehad vorig jaar, nu zitk bij een gym die niet meedoet aan sns.
maar van veen kh's eiwitten kan je evenzeer vet worden. (en van weinig ook als je het in grote hoeveelheden consumeert)

Weetk maar ik verduidelijkte gewoon wat die dude bedoelde :P

Haha dan had ik jou verkeerd begrepen bro :')

Terug
Naar boven