Cannon
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maat van 1.82m en 110kg ofzo: het is juist goed om na het fitnessen cola te drinken of gevulde koeken te eten, dat vult je suikervoorraad weer lekker snel aan. :S

Voor zover goeie stats, slimme maat heb jeMaat van 1.82m en 110kg ofzo: het is juist goed om na het fitnessen cola te drinken of gevulde koeken te eten, dat vult je suikervoorraad weer lekker snel aan. :S

Maat van 1.82m en 110kg ofzo: het is juist goed om na het fitnessen cola te drinken of gevulde koeken te eten, dat vult je suikervoorraad weer lekker snel aan. :S

Mijn collega laatst aan de telefoon met zijn meisje: "als je wilt afvallen moet je vooral veel herhalingen maken met een laag gewicht. En dan vooral die oefening dat je zit en met je benen een gewicht moet wegduwen. Want daar wil je het meeste vet kwijt neem ik aan."
Heb me er maar niet mee bemoeid![]()
"Waarom gebruik je die shakes? volgens mij kan je er niet eens mee stoppen en ben je er gewoon verslaafd aan"![]()

Ik ben net een maand begonnen met rippetoe, vertel ik vrolijk aan me broer dat ik in 1 maand de 95 kilo squat heb gehaald;
Ik: Hey ik kan nu al 95 kg Squatten
Broer: Dat is vet slecht voor je man!
Ik: Hoezo?
Broer: Teveel is nooit goed.
![]()
aan je stats te zien squat je met verkeerde techniek en teveel gewicht, dus je broer heeft toch een beetje gelijk. Je dl en bp zijn veel te laag in verhouding met je squat, en dat is bijna altijd omdat je niet diep genoeg gaat met squatten en dus iets verkeerd doet.
Je moet je eieren eten voor ze over datum zijn, dan stinken ze zo niet.
Nee serieus, hoe komen jullie allemaal aan stinkende eierenHeb ik nooit...
Ik ben net een maand begonnen met rippetoe, vertel ik vrolijk aan me broer dat ik in 1 maand de 95 kilo squat heb gehaald;
Ik: Hey ik kan nu al 95 kg Squatten
Broer: Dat is vet slecht voor je man!
Ik: Hoezo?
Broer: Teveel is nooit goed.
![]()
Dat vraagt om een '****face meets dumbbell'Vraagt er eentje of ik die dumbbells nog gebruik. Ik zat halverwege mijn set, kan je niet zien dat ik die nog gebruik![]()