XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

^Lol.

Had er laatst nog 1:
"Anabolen zou ik echt nooit nemen, dan kun je niet meer normaal lopen en loop je de hele dag zo (invisble lat syndrome-houding uitbeeldend), kijk maar naar die bodybuilders op het podium"

Ik ben net een maand begonnen met rippetoe, vertel ik vrolijk aan me broer dat ik in 1 maand de 95 kilo squat heb gehaald;

Ik: Hey ik kan nu al 95 kg Squatten
Broer: Dat is vet slecht voor je man!
Ik: Hoezo?
Broer: Teveel is nooit goed.

???

Maat van 1.82m en 110kg ofzo: het is juist goed om na het fitnessen cola te drinken of gevulde koeken te eten, dat vult je suikervoorraad weer lekker snel aan. :S

Maat van 1.82m en 110kg ofzo: het is juist goed om na het fitnessen cola te drinken of gevulde koeken te eten, dat vult je suikervoorraad weer lekker snel aan. :S

heeft hij gelijk in dat je suikervoorraad aangevuld moet worden, zou het toch beter met dextrose doen :P

Is ook zo mongol. Je maat heeft gelijk. Meteen na de training snelle suikers are the way to go.

Mijn collega laatst aan de telefoon met zijn meisje: "als je wilt afvallen moet je vooral veel herhalingen maken met een laag gewicht. En dan vooral die oefening dat je zit en met je benen een gewicht moet wegduwen. Want daar wil je het meeste vet kwijt neem ik aan."

Heb me er maar niet mee bemoeid :o

Mijn collega laatst aan de telefoon met zijn meisje: "als je wilt afvallen moet je vooral veel herhalingen maken met een laag gewicht. En dan vooral die oefening dat je zit en met je benen een gewicht moet wegduwen. Want daar wil je het meeste vet kwijt neem ik aan."

Heb me er maar niet mee bemoeid :o

Collega is goed bezig, zegt ie eigenlijk tegen z'n meisje dat ze dikke vette benen heeft.

"Waarom gebruik je die shakes? volgens mij kan je er niet eens mee stoppen en ben je er gewoon verslaafd aan" :o

Ik ben net een maand begonnen met rippetoe, vertel ik vrolijk aan me broer dat ik in 1 maand de 95 kilo squat heb gehaald;

???

Aan je stats te zien squat je met verkeerde techniek en teveel gewicht, dus je broer heeft toch een beetje gelijk. Je DL en BP zijn veel te laag in verhouding met je squat, en dat is bijna altijd omdat je niet diep genoeg gaat met squatten en dus iets verkeerd doet.

aan je stats te zien squat je met verkeerde techniek en teveel gewicht, dus je broer heeft toch een beetje gelijk. Je dl en bp zijn veel te laag in verhouding met je squat, en dat is bijna altijd omdat je niet diep genoeg gaat met squatten en dus iets verkeerd doet.

+1

Je moet je eieren eten voor ze over datum zijn, dan stinken ze zo niet.

Nee serieus, hoe komen jullie allemaal aan stinkende eieren ??? Heb ik nooit...

Als je een gekookt ei pelt, heeft het van zichzelf een redelijk sterke geur.
Ze bedoelen met stinken waarschijnlijk geen 'vieze geur' maar gewoon een ei geur, welke zeer goed merkbaar is.

???

Jij squat niet diep genoeg.

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

Mooie squats, goed op diepte.

Hij zakt toch zeker wel 10 cm door!

Vraagt er eentje of ik die dumbbells nog gebruik. Ik zat halverwege mijn set, kan je niet zien dat ik die nog gebruik???

Laatst bewerkt:
Vraagt er eentje of ik die dumbbells nog gebruik. Ik zat halverwege mijn set, kan je niet zien dat ik die nog gebruik???
Dat vraagt om een '****face meets dumbbell':p
Of je bent gewoon getrolled omdat hij vond dat je er niks mee deed:p

Vandaag in de les beweerde de leerkracht dat je elke spier maar 48 uur rust mag geven om supercompensatie te bereiken, anders train je op onderhoud. Iedereen hier die dus elke spiergroep maar één keer in de week aanpakt, is dus verkeerd bezig :p

Terug
Naar boven