MuscleMeat

Sticky Citaten van verstandlozen

Nope, dat is een emailadres dat ik 8 jaar geleden heb aangemaakt voor een spelletje waar ik Slayer heette (12 jaar hè..). Gebruik die mail nogsteeds zowat voor alles op internet, hou niet van spam in de inbox ;)

(raining blood van slayer is wel gruwelijk)

In 2006 was je anders nog actief met dat spelletje, met je 12 jaar... :rolleyes:

We dwalen overigens een beetje af, het is 'Citaten van verstandslozen'... :)

In 2006 was je anders nog actief met dat spelletje, met je 12 jaar... :rolleyes:

We dwalen overigens een beetje af, het is 'Citaten van verstandslozen'... :)

Ik speel dat spel nog steeds wel eens hoor, alleen andere server, andere nick.

Ik heet nu: ThomasBergeFan666

Laatst bewerkt:
laats ook iemand in de gym zegt tegen mij "ja je moet een hoge eiwit inname hebben"
ik zeg zo "nee dat poep je toch weer uit,
domme mensen :roflol:

Hoi? =)

Vandaag weer een, heb hem al vaker gehoord en gezien"" betrokkene wil zich groter voordoen"

Pff , pff kwartier op bench zitten helemaal vol die bench , gaat liggen halve centimeter eruit en weer terug , aaah nee gaat niet moet rustig aan doen blessure weet je . (staat bij citaat om dat het elke keer hetzelfde is)

WTF waarom doe je er dan zoveel op.

Laatst bewerkt:
Ik vroeg me al af hoe je aan 1000+ posts komt op amper een halve maand ... Mystery solved :)

Nou, dat gaat heel makkelijk. Ik tik een reactie, en vervolgens druk ik op antwoord verwerken. Doe dit 1000+ maal, en je hebt je 1000+ posts.

Sowieso heb ik waarschijnlijk ook al meer karma dan jij... :o

Laatst bewerkt:
Nou, dat gaat heel makkelijk. Ik tik een reactie, en vervolgens druk ik op antwoord verwerken. Doe dit 1000+ maal, en je hebt je 1000+ posts.

Hoeveel karma heb je dan al?

ik dacht al dat je spuit was
aangezien je ook begon over je mooie onderarm pic met al die sexy adertjes
:o:o:)
edit: ik weet niet meer welk topic dat was dat je over je onderarm begon

Laatst bewerkt:

Grappig :)

Proficiat met je enorme hoeveelheid karma. Dat maakt me enorm jaloers. No joke.

(Toch mooi dat je eens een andere manier hebt gevonden om me te 'kwetsen' dan met mijn stats te lachen, of komt dan nog ? :) )

uit een random topic:
Hallo,

Ik wil massa en kracht opbouwen.
Ik wil reps van 6-12 doen.
Wat raden jullie mij aan?

Zo zwaar mogelijk?
3/4 herhalingen?
hoeveel gewicht
Elke rep verhogen of juist verlagen?
Bij elke oefening tot het uiterste gaan?

Bij voorbaat dank.

Wes"

Kzat net Valerio duikt onder in de Bodybuilding wereld te kijken op TMF

me ouders zaten er ook bij. Nou ik heb zoveel verstandloze citaten gehoord teveel om op te noemen.

Terug
Naar boven