XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Schaamhaar en okselhaar kunnen lichaamsgeuren vasthouden en verspreiden, daar reageren vrouwen onderbewust op.

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

+ het laat vrouwen zien dat je geen jochie van 7 meer bent
Ik scheer het altijd :mad:
**** nu ben ik 7

Oke. En was daar t praktisch nut van? Denk dat je onbewust bedoelt btw :P
Die geuren spelen net als bij dieren een rol bij coïtusuele aantrekkingskracht.

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

wat peanuthead zegt

Laatst bewerkt:
Is jou naam echt Krakatoa:roflol:

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

+ voor die spieren heb jij toch ook moeten werken?

Natuurlijk heet ik geen Krakatoa man xD de téring, dan moeten m'n ouders wel echt hard aan het spacen zijn geweest destijds. Nee ik zei dat gewoon omdat ik anonymous wil blijven, heb al teveel fans jwz.. :cool:

Wel grappig, weet niet wie het zei.. ben te lui om terug te bladeren maar dat je onbewust meer wijven scoort is gewoon zo. 1 meisje die ik echt al jaren ken en af en toe tegenkom met uitgaan of verjaarden. Altijd dacht ik wel van... ik zou dr eens moeten pakken, maar ze behandelde me meer als vriend dus dan ga je geen moeite erin steken, genoeg andere sl*tten :P Hoe dan ook, paar dagen terug op een feestje was ze ook.. had nog geen kwartier met dr gepraat of we stonden al te zoenen. Chicks digg that muscular shit bro:thumbs:

Wel grappig, weet niet wie het zei.. ben te lui om terug te bladeren maar dat je onbewust meer wijven scoort is gewoon zo. 1 meisje die ik echt al jaren ken en af en toe tegenkom met uitgaan of verjaarden. Altijd dacht ik wel van... ik zou dr eens moeten pakken, maar ze behandelde me meer als vriend dus dan ga je geen moeite erin steken, genoeg andere sl*tten :P Hoe dan ook, paar dagen terug op een feestje was ze ook.. had nog geen kwartier met dr gepraat of we stonden al te zoenen. Chicks digg that muscular shit bro:thumbs:

Ook goedkoop :o

Lol GetXXL :D

Was niet zo moeilijk, even 'n BMOVL-filtertje...

Emiel, ben jij fan van Slayer of wat?

een vriendin van me moeder van eiwitshakes word je inpotent hahaha

Emiel, ben jij fan van Slayer of wat?

Nope, dat is een emailadres dat ik 8 jaar geleden heb aangemaakt voor een spelletje waar ik Slayer heette (12 jaar hè..). Gebruik die mail nogsteeds zowat voor alles op internet, hou niet van spam in de inbox ;)

(raining blood van slayer is wel gruwelijk)

Ik ben niet te achterhalen, ik ben zo zwart als de nacht.
Nee ik heet niet jesaja.

Terug
Naar boven