Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso maken alle leden van mijn fanclub de gains van hun leven sinds ze lid zijn van m'n fanclub.
Ja? En toen? Of was dat het?vandaag komt zo een oude gare man de sportschool binnen loopt voorbij kijkt naar mij en zegt: eh zoude gij nie is beginne me treine gehe? terwijl ik aant ruste was tussen een setje. wrijft over mijn hoofd en loopt verder.![]()
eigenlijk hoort dit eerder bij wat vind jij irritant in de sportschool topic, vanwege ongewenst contact. maar denke dat ik daar gewoon zit niks te doen past wel in dit topic. daarnaast vind ik oude gare mannen ook awesome!Ja? En toen? Of was dat het?
Ik zie het probleem niet zo, dat soort 'oude gare mannen' zijn naar mijn idee nog altijd wel de meest awesome mensen die er rondlopen naar mijn mening.

verkeerd topic zoals ik al zij, kan gebeuren zie meer mensen het trouwens doen.@haaii
Die kerel was gewoon 'n garpje aan het uithalen en jij snapte het niet![]()
vandaag komt zo een oude gare man de sportschool binnen loopt voorbij kijkt naar mij en zegt: eh zoude gij nie is beginne me treine gehe? terwijl ik aant ruste was tussen een setje. wrijft over mijn hoofd en loopt verder.![]()

ja? En toen? Of was dat het?
Ik zie het probleem niet zo, dat soort 'oude gare mannen' zijn naar mijn idee nog altijd wel de meest awesome mensen die er rondlopen naar mijn mening.
vandaag komt zo een oude gare man de sportschool binnen loopt voorbij kijkt naar mij en zegt: eh zoude gij nie is beginne me treine gehe? terwijl ik aant ruste was tussen een setje. wrijft over mijn hoofd en loopt verder.![]()

:|Soms krijg je wel eens opmerkingen van;
te veel spierpijn is niet goed voor je
''je eet veels te veel'' idd dom om te zeggen
''je traint te veel'' allemaal relatief
''creatine is anabool'' is het (indirect) ook
''eiwitten pas als je 18 ben'' domme uitspraak
''ze pompe maar wat''' zij rennen maar wat achter een bal aan of krijgen kontinfecties van het bankzitten
''ja dat ken ik ook met een paar spuiten'' gedeeltelijk waar: spiermassa neemt toe met een hoger testosteronniveau in het lichaam, of iemand nu traint of niet. Trainen versterkt dit effect wel.
Wie hoort dit ook dagelijks ?
EN weet misschien nog stommere uitspraken die sommige mensen doen![]()
hard jongeuh! ff een post van 2jaar geleden verbeteren.
Haha, shit, hak nie eens door.hard jongeuh! ff een post van 2jaar geleden verbeteren.

Maar tegen die spierpijnopmerking heb je toch helemaal niets in te brengen

SMS van vriend van me:
"Hey, ben je morgen thuis?"
- "Neej, waarom?"
"Woensdag is het galabal en wil je fitnessgear vandaag gebruiken. Moet er goed uitzien tegen woensdag he"
Zaterdagmiddag, 16h-ish...