Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Haha kwam van de week ook zon gast tegen me praten, ik vroeg dus ook of hij dan wel ook een voedingsschema had..
Was niet nodig, want hij slikte creatinepillen.. Toen gaf ik hem gelijk en ben ik verder gegaan met mijn military press.

Haha kwam van de week ook zon gast tegen me praten, ik vroeg dus ook of hij dan wel ook een voedingsschema had..
Was niet nodig, want hij slikte creatinepillen.. Toen gaf ik hem gelijk en ben ik verder gegaan met mijn military press.
Juist:thumbs:

Deze is al wel weer een tijdje geleden, toen ik nog in m'n vorige sportschool trainde.
Ook niet echt een citaat trouwens, maar toch wel een leuk verhaal:P
Maar iig, ik stond te squatten toen er een echt ras moccro binnen kwam lopen
- ras echte mocro in de trant van: stickman, roze Lacoste polo, baby blauwe Donnay sportbroek, mocro tasje en een pet van polo op. Jullie hebben ze jammergenoeg vast wel ergens eens gespot -
Hij zag er zo belachelijk uit dat ik er toch wel ff zat te kijken wat hij nou zou gaan doen..

Hij stapt binnen, kijkt ff stoer rond en loopt naar de benchpress. Gaat daar liggen en drukt (overigens met een totaal verkeerde houding) een setje met de losse stang.
Ging m makkelijk af dus staat hij weer op, fl**ker er 15 kg aan elke kant bij en kijkt even rond of iedereen wel ziet "hoeveel" hij drukt.
Gaat weer op de bank liggen, tilt de stang van het rack af en.. het knalt meteen naar beneden vol op z'n borst!
Gozer die naast m op de incline BP zit springt snel op en helpt m t gewicht van zich af te tillen terwijl ik met een schaterlach maar de cardio ruimte in ren om daar voluit verder te kunnen lachen. :P
Iedereen daar keek me maar raar aan en ik had ook een veels te lange pauze tussen m'n squatsetjes genomen om te kunnen kijken.. Maar wat was het het waard:roflol:

Laatst bewerkt:

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------

Maat van mij E tegen een maat van hem C
E: Ja ik ga nieuwe eiwit shake halen man.
C: Alweer..???
E: Hij is alweer op.
C: Ik heb die van mij al bijna een jaar man.
20kg bulkzak?

snap niet waarom ik lid ben van zijn fangroup, hij steld me alleen maar teleur :P.

Eerst geen contact me zen maat bij lmb, dan geen foto's op ze fangroup en nu dit!
Wat is het volgende, gaat hij zeker mijn log afkraken :(

Die gast is niet sterk, die spieren bestaan uit water. Daardoor lijkt hij gespierd maar sterk is ie niet. Ken je zo hebben.
(over iemand die 150 kg bankdrukt)

snap niet waarom ik lid ben van zijn fangroup, hij steld me alleen maar teleur :P.

Eerst geen contact me zen maat bij lmb, dan geen foto's op ze fangroup en nu dit!
Wat is het volgende, gaat hij zeker mijn log afkraken :(

Kijk uit, je brengt me op ideeen.... :)

tja, slechte publiciteit is ook publiciteit :)

Sowieso maken alle leden van mijn fanclub de gains van hun leven sinds ze lid zijn van m'n fanclub.

Ja man, ik merk het.

kan misschien ook liggen aan mijn eerst echte voedingsschema :D:D:D

je liegt, ik wil mijn geld terug ?

Je hebt nooit betaald voor lidmaatschap. :)

Maar je zal me wat meer moeten aanbidden, geef het een paar weken en je maakt weer de gains van je leven.

Het is een beetje net als God aanbidden, echter besta ik wel in tegenstelling tot God.

Je hebt nooit betaald voor lidmaatschap. :)

Maar je zal me wat meer moeten aanbidden, geef het een paar weken en je maakt weer de gains van je leven.

Het is een beetje net als God aanbidden, echter besta ik wel in tegenstelling tot God.

wat mooi gezegt!

Terug
Naar boven