fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JuistHaha kwam van de week ook zon gast tegen me praten, ik vroeg dus ook of hij dan wel ook een voedingsschema had..
Was niet nodig, want hij slikte creatinepillen.. Toen gaf ik hem gelijk en ben ik verder gegaan met mijn military press.
Lol, moet die MMA-vechter eens met mij gaan 'worstelen'![]()

20kg bulkzak?
---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------
Maat van mij E tegen een maat van hem C
E: Ja ik ga nieuwe eiwit shake halen man.
C: Alweer..
E: Hij is alweer op.
C: Ik heb die van mij al bijna een jaar man.

nee jullie niet ik wel, ik ben xxl's rechter faphandKrijgen de eerste 100 leden van je fanclub naast een handtekening ook een gratis beurt?![]()
snap niet waarom ik lid ben van zijn fangroup, hij steld me alleen maar teleur.
Eerst geen contact me zen maat bij lmb, dan geen foto's op ze fangroup en nu dit!
Wat is het volgende, gaat hij zeker mijn log afkraken![]()

erm ...ja, ik niet? scammed mush?Sowieso maken alle leden van mijn fanclub de gains van hun leven sinds ze lid zijn van m'n fanclub.
je liegt, ik wil mijn geld terug.

Je hebt nooit betaald voor lidmaatschap.
Maar je zal me wat meer moeten aanbidden, geef het een paar weken en je maakt weer de gains van je leven.
Het is een beetje net als God aanbidden, echter besta ik wel in tegenstelling tot God.
Je hebt nooit betaald voor lidmaatschap.
Maar je zal me wat meer moeten aanbidden, geef het een paar weken en je maakt weer de gains van je leven.
Het is een beetje net als God aanbidden, echter besta ik wel in tegenstelling tot God.