EatAndSquat
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen ik nog maar een paar weken trainde:
Joch: Hee jij fitnest nu toch, ga ik ook doen
Ik: oh leuk
Joch: wat bankdruk jij
Ik: ik heb ijgeluk nog niet gebankdrukt
Joch: ja okeey maar wat bank-druk jij?
Ik: ehm....120kg
Joch: no way vet man![]()

omdat ik eerst zij dat ik niet bankdrukte en hij daarna toch nog geloofde dat ik met de 57 kg die ik destijds woog 120 bankdrukte
omdat ik eerst zij dat ik niet bankdrukte en hij daarna toch nog geloofde dat ik met de 57 kg die ik destijds woog 120 bankdrukte
---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------
karma voor de uitleg lijkt me wel op zijn plaats
Karma omdat je in de eerste plaats een wazig verhaal vertelde?omdat ik eerst zij dat ik niet bankdrukte en hij daarna toch nog geloofde dat ik met de 57 kg die ik destijds woog 120 bankdrukte
---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------
jah wat je zegtIk had net zo gereageerd hoor. Bijna iedereen liegt over zijn stats, erover in discussie gaan heeft weinig zin. We weten alletwee dat het toch niet klopt.