AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Al van een tijdje terug
persoon 1: Ik heb sinds een week een fitnessabonnement daar.
persoon 2: Is dat een zware fitness?
Ik dacht van wtf is dat voor een vraag?!
Persoon 1 alsof het de normaalste vraag van de wereld is: Valt wel mee, je voelt wel dat je getraind hebt als je buitengaat.

rolf.

Mooi gecounterd van Leget35 :p

Toen ik nog maar een paar weken trainde:
Joch: Hee jij fitnest nu toch, ga ik ook doen
Ik: oh leuk
Joch: wat bankdruk jij
Ik: ik heb ijgeluk nog niet gebankdrukt
Joch: ja okeey maar wat bank-druk jij?
Ik: ehm....120kg
Joch: no way vet man:eek:

Toen ik nog maar een paar weken trainde:
Joch: Hee jij fitnest nu toch, ga ik ook doen
Ik: oh leuk
Joch: wat bankdruk jij
Ik: ik heb ijgeluk nog niet gebankdrukt
Joch: ja okeey maar wat bank-druk jij?
Ik: ehm....120kg
Joch: no way vet man:eek:

I don't get it? ???

Maat van me (buurjongen):"Eerst dikke armen krijgen, dan pas de rest" (hij traint met zo'n machine thuis, misschien 1x per maand?).
Hij beweerde ook dat somatropine (HGH) een mix was van aminozuren en dat je dat gewoon vrij kon krijgen bij een dokter.

omdat ik eerst zij dat ik niet bankdrukte en hij daarna toch nog geloofde dat ik met de 57 kg die ik destijds woog 120 bankdrukte

---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

karma voor de uitleg lijkt me wel op zijn plaats

Sorry ik geef geen karma na twaalfen.

omdat ik eerst zij dat ik niet bankdrukte en hij daarna toch nog geloofde dat ik met de 57 kg die ik destijds woog 120 bankdrukte

---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Karma omdat je in de eerste plaats een wazig verhaal vertelde?
No wai Brah.

Ik had net zo gereageerd hoor. Bijna iedereen liegt over zijn stats, erover in discussie gaan heeft weinig zin. We weten alletwee dat het toch niet klopt.

Deze?

rolf.jpg

Ik hoorde laatst deze hele vage..

Je moet niet te groot worden, das gevaarlijk.
Je kunt dan wel je spieren vergroten maar je hart wordt niet groter.
Daardoor gaat ie veel sneller moeten pompen en dat kan die niet aan, daarom worden bodybuilders niet zo oud.

Paar dagen geleden was er iemand die beweerde dat ik van te veel crunches mijn buikspieren af kon scheuren.

Terug
Naar boven