- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
wutPaar dagen geleden was er iemand die beweerde dat ik van te veel crunches mijn buikspieren af kon scheuren.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wutPaar dagen geleden was er iemand die beweerde dat ik van te veel crunches mijn buikspieren af kon scheuren.

Ik hoorde laatst deze hele vage..
Je moet niet te groot worden, das gevaarlijk.
Je kunt dan wel je spieren vergroten maar je hart wordt niet groter.
Daardoor gaat ie veel sneller moeten pompen en dat kan die niet aan, daarom worden bodybuilders niet zo oud.

Nouja, je hart hoeft gewoon nooit zo hard te werken dat je een soort van 'spierpijn' erin krijgt aangezien je hart al ontzettend 'sterk' van zichzelf is.
Moeder: Dat met voeding ect wat jij eet he
Ik: ja?
Moeder: dat is slecht voor je
Ik: hoezo dat
Moeder: zei de dochter van de slager
Ik: En waarom weet ze dat
Moeder: ze is daar ook mee bezig geweest
Ik: OK ZAL METEEN STOPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nouja, je hart hoeft gewoon nooit zo hard te werken dat je een soort van 'spierpijn' erin krijgt aangezien je hart al ontzettend 'sterk' van zichzelf is.

Jaah is natuurlijk onzin, maar wel goed bedacht
Maar volgens mij worden BB-ers best oud toch?

ik heb eerst een documantaire gezien over bejaarde bodybuilders van in de 70 die nog gewoon beesten. dus ja ze zullen best oud worden![]()
(Niet dat hun al fokking oud zijn maar toch)ik heb eerst een documantaire gezien over bejaarde bodybuilders van in de 70 die nog gewoon beesten. dus ja ze zullen best oud worden![]()
ben al 17 en heb nu al 6 dagen een voedingsschema en zelfs ik merk nog niks :S
dan kan het niet zo kwaad denk ik

u serious brah? Kan ze in de top 5 der verstandslozen citaten!ben al 17 en heb nu al 6 dagen een voedingsschema en zelfs ik merk nog niks :S
dan kan het niet zo kwaad denk ik

u serious brah? Kan ze in de top 5 der verstandslozen citaten!![]()
Killy bracht juist een verstandloos citaat in van iemand anders

Als ik kijk naar Arnold of Sylvester, die zijn ook nog prima qua gezondheid.