Hahaha zon jongen een keer: " als je elke dag naar de snackbar gaat word je dik" hahaha
dus ik naar de kleedkamer staat er zon jongen met zn handen tegen het bankje aan op te drukken.. dus ik zeg wat doe je? bankdrukken,, Dus ik steek een joint op zodat mijn lichaam gelijk rust heeft na de training om goed te herstellen,, kreeg ik honger ging ik eten bij de snackbar moest ik gelijk weer aan die jongen denken die zegt dat je dik word als je elke dag bij de snackbar eet wat dus niet waar is.. dus ik zeg, ik heb geen zin om morgen weer te trainen, dus wij gelijk weer terug naar de sportschool om de training te doen die we eigenlijk morgen zouden moeten doen maar deze gingen we dus dezelfde dag doen, 2 keer trainen op een dag, vet dacht ik, dus ik weer een redbull drinken zoals ik altijd doe voor de training, wij gaan omkleden staat er een jongen op een bankje zich op te drukken, dus ik zegw at doe je? Bankdrukke,.,. zeg ik ohjah wattefak dat wist ik al kom ik binnen ik wil weer gaan trainen komt er een gast naar me toe die zei ja als je elke dag bij de snackbar eet wor dje dik dus ik zet wattefak dejavu maar nee dat kan wel kloppen want ik was hier net ook dus dezelfde mensen zijn hier nog aanwezig dus ik ging gewoon trainen.