- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
laatst op school, bij kunst (verplicht vak) moesten we uit tijdschrijften plaatjes scheuren en een collage maken...
In een op ander tijdschrijft staat een plaatje van Jay Cutler...
Meid naast me: ''Als jij zo groot word, dan sla ik je''
![]()
Kom maar op b*ch, ik kan je hebben
dat had je moeten zeggen

laatst op school, bij kunst (verplicht vak) moesten we uit tijdschrijften plaatjes scheuren en een collage maken...
![]()
die is heeeeel herkenbaarlaatst op school, bij kunst (verplicht vak) moesten we uit tijdschrijften plaatjes scheuren en een collage maken...
![]()

Wat ben ik toch een goede ziel, karma is on the left (rechts voor de vrouwtjes).

Laatst stond ik thuis op de weegschaal, heeft deze 75 kg aan. Komt mijn moeder voorbij gelopen, "Wauw jij moet echt dringend vermageren straks weeg je evenveel alsdat je groot bent" waarmee ze bedoeld op de laatste twee cijfers van mijn lengte 181cm... Volgens haar mag je gewicht dus nooit groter zijn dan deze laatste twee cijfers... BTW ik heb een Bf van 10-11%. Ik ben dus tamelijk klein...![]()
Kapot gelache

Dokter zei tegen mij dat whey proteinen niet goed zijn van die winkels,site's omdat er anabool resten inzitten... en hij zei dan dat proteinen van de apotheek het beste zijn... Ik wou zelfs niet in discussie gaan met zo'n idioot...
)Yup, want de proteine die niet van de appotheek komt komt van de UG-labs... altijd minder betrouwbaar he...
(Waar haalt zon geleerde man deze BS vandaan)
Inderdaad, hij zei van die protein worden in dezelfde labs verwerkt als die anabolen en er blijven resten over LOL...
dusPrecies, jij mist gewoon de dagen waarop hij begint met zijn squat vanaf de grond tot aan parallel en weer terug naar de grond.

Dokter zei tegen mij dat whey proteinen niet goed zijn van die winkels,site's omdat er anabool resten inzitten... en hij zei dan dat proteinen van de apotheek het beste zijn... Ik wou zelfs niet in discussie gaan met zo'n idioot...