XXL Nutrition

Sticky Citaten van verstandlozen

Na een tijdje zie je er dan zo uit :)

feature_739_story.jpg

Kom ik thuis met wat aminozuren en een potje Kre-alkalyne.

Zegt men pa: di dinge zijn niet goed, daar zwelt ge van op xD

laatst op school, bij kunst (verplicht vak :() moesten we uit tijdschrijften plaatjes scheuren en een collage maken...

In een op ander tijdschrijft staat een plaatje van Jay Cutler...

Meid naast me: ''Als jij zo groot word, dan sla ik je''

:roflol:

Kom maar op b*ch, ik kan je hebben

dat had je moeten zeggen

laatst op school, bij kunst (verplicht vak :() moesten we uit tijdschrijften plaatjes scheuren en een collage maken...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die is heeeeel herkenbaar
meisjes : zo groot mag je echt niet worden
ik: hij is klein... :trollface:

Laatst stond ik thuis op de weegschaal, heeft deze 75 kg aan. Komt mijn moeder voorbij gelopen, "Wauw jij moet echt dringend vermageren straks weeg je evenveel alsdat je groot bent" waarmee ze bedoeld op de laatste twee cijfers van mijn lengte 181cm... Volgens haar mag je gewicht dus nooit groter zijn dan deze laatste twee cijfers... BTW ik heb een Bf van 10-11%. Ik ben dus tamelijk klein... :p

Wat ben ik toch een goede ziel, karma is on the left (rechts voor de vrouwtjes).

Laatst stond ik thuis op de weegschaal, heeft deze 75 kg aan. Komt mijn moeder voorbij gelopen, "Wauw jij moet echt dringend vermageren straks weeg je evenveel alsdat je groot bent" waarmee ze bedoeld op de laatste twee cijfers van mijn lengte 181cm... Volgens haar mag je gewicht dus nooit groter zijn dan deze laatste twee cijfers... BTW ik heb een Bf van 10-11%. Ik ben dus tamelijk klein... :p

Ik ben 204 cm, dus ik mag maar 4 kilo worden. Shit

Dokter zei tegen mij dat whey proteinen niet goed zijn van die winkels,site's omdat er anabool resten inzitten... en hij zei dan dat proteinen van de apotheek het beste zijn... Ik wou zelfs niet in discussie gaan met zo'n idioot...

Dokter zei tegen mij dat whey proteinen niet goed zijn van die winkels,site's omdat er anabool resten inzitten... en hij zei dan dat proteinen van de apotheek het beste zijn... Ik wou zelfs niet in discussie gaan met zo'n idioot...

Yup, want de proteine die niet van de appotheek komt komt van de UG-labs... altijd minder betrouwbaar he...

(Waar haalt zon geleerde man deze BS vandaan???)

Yup, want de proteine die niet van de appotheek komt komt van de UG-labs... altijd minder betrouwbaar he...

(Waar haalt zon geleerde man deze BS vandaan???)

Inderdaad, hij zei van die protein worden in dezelfde labs verwerkt als die anabolen en er blijven resten over LOL...

ik: hey, is er een reden waarom je niet diep squat?
hij: ik doe een split schema
ik: ??? dus
hij (geirriteerd): ja ik val de spiergroepen van elke kant aan en pomp ze zo leeg
ik: als je dieper squat maak je meer progressie, volgens mij hang je al maanden op dit squat gewicht
hij (geiritteerd): nou ik doe het gewoon zo gaat prima
ik: k dan.. zelf weten

Ik squat 50kg meer, plus mijn squat is minstens parallel en hij zakt echt letterlijk 20cm.

Ja maar hij zegt toch dat hij een split doet?

**** doktors. Veel professoren op onze campus lachen de geneeskunde (toekomstige doktoren) uit. Geneeskunde is wat shit leren en toepassen maar geen weet hebben van de achterliggende begrippen. De echte bollebozen zijn de wetenschappers erachter.

Terug
Naar boven