AndroidHealthClinic

Sticky Citaten van verstandlozen

Houden we OT?

Het is ook de grootste droeft**ter die ik hier voorbij heb zien komen.:roflol:

strong self diss :roflol:

Je bent een 16/17 jarige (zie HBO), die gedoogd wordt als kloon, dat kan zo goed als alleen als je niet gebanned bent, maar op een ander account verder wil (zijn andere voorbeelden van)

Laat het nou net zo zijn dat ene jordybuild erg gepest werd en toevallig niets gepost heeft, totdat we zeiden dat Mahatma Jordybuild was :roflol:

je spreekt jezelf ook vaak tegen dus ik ben er wel uit wie je bent hoor

Jordybuild :)

strong self diss :roflol:

Je bent een 16/17 jarige (zie HBO), die gedoogd wordt als kloon, dat kan zo goed als alleen als je niet gebanned bent, maar op een ander account verder wil (zijn andere voorbeelden van)

Laat het nou net zo zijn dat ene jordybuild erg gepest werd en toevallig niets gepost heeft, totdat we zeiden dat Mahatma Jordybuild was :roflol:

je spreekt jezelf ook vaak tegen dus ik ben er wel uit wie je bent hoor

Jordybuild :)

Epic theorie maar helaas.

Strong fail is strong:roflol:.

Mahatma is een kloon account van mij. Voor verdere vragen daarover, stuur mijn kloonaccount een PM. Op dat account lees ik alleen de PM's met de titel: Jij bent een balhaar.

Bedankt.

=sig van Jordybuild

Nee nerds, ik ken Mahatma niet. En heb 1 week niet gepost op DBB vanwege prive redenen. Maar ben nu gewoon back, zoals je ziet post Mahatma tegelijk met mij..

Mahatma is een andere kloon van hier want hij kent mij blijkbaar wel

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 22:31 ----------

En het heeft niks te maken met het Ban jordybuild gedoe , ik heb jaar niet gehaald HBO, als ik dit jaar niet haal krijg ik boete van 3000 euro en daardoor was het best wel moeilijke week voor mij om uit te zoeken hoe het verder moet.

Maar nu weet ik het ;)

mahatma = russian bear?

Lijkt wel soap hier

Jordybuild = Russianbear

Terug
Naar boven