Fitness Seller

Sticky Citaten van verstandlozen

Weer een fijne in de gym opgevangen:

"ik train mijn benen altijd door heel hard hier naar toe te fietsen, ze branden nu echt jonge"

dat is toch ook zo? Ik fiets ook altijd heeel hard naar de gym... en daarna ga ik ze verbranden onder de zonnebank :)

Haha, sinds ik in de vakantie bij mijn ouders ben in plaats van mijn eigen vertrouwde stekkie, krijg ik om de minuut geroepen, zoals ook bij velen het geval zal zijn, dat ik teveel eet en geen normaal mens ben:rolleyes:

Mijn moeder tijdens het avondeten:
Wat jij doet kan echt niet meer, al die pap (havermout/brinta) dat je drinkt !
Is toch niks mis mee? Kreeg ik als kind ook.. Hoezo is dat ongezond?
Mijn moeder: ja, nee maar wat jij doet is doping!

Ooh, ik had het niet meer :roflol:

Het is gewoon jammer dat zij een negatieve beeld hebben van fitness/bodybuilding. Bij hun op werk hebben ze een collega dat aan bodybuilding doet en ook aan wedstrijden én in de pauze geloven ze tijdens het eten natuurlijk hun ogen niet :D

Al dat gezeur van: geen shakies meer drinken, al dat poeder geef je geld ergens anders aan uit of je hebt echt een dikke buik (ja vast op 12%, al dat bulken..maar leg dat maar eens uit). Op kamers heb ik hier geen last van behalve een goede vriend die tevens een huisgenoot is en die er vaak op wijst etc, maar dat terzijde.

Het is gewoon fijn dat je even hier je frustraties kwijt kan :D

(LOL ik heb hier afgelopen jaar nooit gepost behalve nu)

Machete, zo is mijn moeder ook. Vervelend is het, maar het blijft wel je moeder.

mijn ouders hebben mij nooit gesteund in mijn passie voor bb'ing.

Mijn moeder vind het heerlijk dat ik aan bbing doet, ben bijna nooit thuis en eet alle restjes op :thumbs:

Als de doos van B&F wordt bezorgd, m'n ma: "Je drugs zijn weer binnen!"

Terwijl ze zelf rookt als een ketter :')

Me moeder is probeert alles te doen om me te helpen,
Betaalt al me whey: Dat is toch gewoon eten?(zegt ze, en ben er mee eens. PWO's en creatine doe ik zelf ofc.)
En ontdooit me kip, kookt+pelt me eieren. Als de eieren zijn vergeten voelt ze zich schuldig.
Shit feels gud.....

Betaalt al me whey: Dat is toch gewoon eten?(zegt ze, en ben er mee eens. PWO's en creatine doe ik zelf ofc.)
En ontdooit me kip, kookt+pelt me eieren. Als de eieren zijn vergeten voelt ze zich schuldig.
Shit feels gud.....

The **** brah, waarom ben jij nog geen pro dan?
Ik wil ook zo'n mamma, die van mij zegt altijd: denk je dat ik het leuk vind dat alle kasten vol staan met je eten.
Wanneer ga je nou eens uit huis.

Mijn mamma zegt: Wat een vocht in je gezicht.
Mack10: Ben weer begonnen met creatine;)

Shit feels gud.....

1,82, 80 kg :rolleyes:

Wat doe je je moeder aan.

spieren verbranden meer calorieën dan vet.

Huh spieren verbranden toch ook meer dan vet.. ???

Terug
Naar boven